2007-01-19, 15:34
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Hur förvarar man miniraketer och airbombs bäst?

Smällda?

/Mvh Klos
Citera
2007-01-19, 17:01
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Smällda?

/Mvh Klos

hehe, tror jag har smält 3 stycken airbombs och 5 av 150 minirakteter. Det var tydligen inte så roligt när man är "vuxen"
Citera
2007-01-19, 18:14
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
hehe, tror jag har smält 3 stycken airbombs och 5 av 150 minirakteter. Det var tydligen inte så roligt när man är "vuxen"

NEJ, Man tar bara tjutarna för stubinens skull, Sen köper man vackra saker! =)

/Mvh Klos
Citera
2007-01-20, 15:02
Medlem
Är det någon, som har beställt något från denna sida (www.pyrocreations.com) tyckte jag läste någon som gjort det när jag sökte, men isåfall hur gick det?
Citera
2007-01-20, 16:58
Medlem
#1 Pyrotechnicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace_of_cake
Är det någon, som har beställt något från denna sida (www.pyrocreations.com) tyckte jag läste någon som gjort det när jag sökte, men isåfall hur gick det?

Det gick bra
Citera
2007-01-20, 21:06
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace_of_cake

Har diverse olika hylsor och sfärer på väg från dom. Har väntat i ungefär 2 veckor nu, lite sega är dom allt.
Kom ihåg att du INTE kan beställa stubin därifrån!
Citera
2007-01-20, 22:38
Medlem
#1 Pyrotechnicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pihop
Har diverse olika hylsor och sfärer på väg från dom. Har väntat i ungefär 2 veckor nu, lite sega är dom allt.

Jag tycker inte att dom är så sega..det enda som tar tid är att vänta tills dom har dragit pengarna från kontot.....senaste beställningen jag gjorde därifrån tog ca 1.5 vecka.
Citera
2007-01-20, 23:39
Medlem
zoccers avatar
Inoxias ½" rör är helt OK, dom har jag använt, inget krångel med tull osv. Också annat från nämnda källa har varit av bra kvalitet. Kan rekommendera. Snabb leverans utan strul.
Citera
2007-01-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pihop

Okej, det står klart och tydligt att om dom misstänker att köparen ska göra egna pjäser så säljer dom inte, vad ska man annars ha papprören till från den sidan? om inte egna pjäser ..

Men iaf, så tänkte jag beställa lite skit av dom, tänkte om någon hade köpt därifrån, så det inte tar allt för lång tid eller massa krångel..men det verkar ok
Citera
2007-01-21, 02:35
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
NEJ, Man tar bara tjutarna för stubinens skull, Sen köper man vackra saker! =)

/Mvh Klos

Hehe, var väl tänkt att försöka göra nått roligt av dom, men det är roligare att dricka "Dont drink and fire"
Citera
2007-01-21, 21:25
Medlem
Lund?

Vet nån var man skulle kunna få tag på Svavel i Lund?
Har testat att ringa alla färgaffärer, men alla har sagt att dem inte har det (inte med trevlig ton precis )
Citera
2007-01-21, 21:34
Medlem
Pyrokemis avatar
Beställ från Svenskakemi; http://www.svenskakemi.nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in