Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Köpte en idag i en apple butik!
Hur ska man få på plastskydd utan få bubblor?

Nej verkar vara lite tomt med den i Sverige. Jag har iallafall lyckats få tag i en, var nog 3 4 veckor sedan..
Skölj skyddet i vatten och lägg på skärmen, för då kan du justera om den blir ske, sen bara trycka dit, och använda ett bankomatkort och pressa ut vattenbubblorna till kanterna. Testa.. Fungerar fint. Har bara gjort det på telefonen min.. Men borde fungera på ipaden också.