2012-03-23, 08:05
  #541
Bannlyst
Finns det inga butiker i Sthlm som öppnat nu klockan 08? Allt jag varit förbi hittills öppnar kl 10, macoteket, el-giganten, bla bla.
Citera
2012-03-23, 08:24
  #542
Medlem
skachsos avatar
Hjälp mej.... Jag står i valet o kvalet mellan 32 eller 64 gb.. Jag håller ej på att ladda ner så mycket film eller musik.. kommer att andvända den till att läsa,spela lite WF,kolla på svt play.. o s v...
Citera
2012-03-23, 08:25
  #543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gel
Vilken storlek? och grattis föresten!!

32gb wifi vit skriver från den nu är riktigt nöjd.

Behöver tips på fodral nu är sugen på smartcover men vill ha skydd på båda sidor

Lycka till alla med att få tag på egna exemplar.
Citera
2012-03-23, 08:28
  #544
Medlem
radialuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Finns det inga butiker i Sthlm som öppnat nu klockan 08? Allt jag varit förbi hittills öppnar kl 10, macoteket, el-giganten, bla bla.
Digital inn i kista gallerian öppnade 8.00, och Digital inn i täby centrum öppnar 9.00
Citera
2012-03-23, 09:21
  #545
Medlem
DTWKs avatar
Någon som har koll på hur det ser ut i uppsala? Mediamarkt öppnar 10 såg jag...
Citera
2012-03-23, 09:28
  #546
Medlem
maltzors avatar
Står helt själv i "kö" vid grafit i sundsvall..
Citera
2012-03-23, 09:34
  #547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skachso
Hjälp mej.... Jag står i valet o kvalet mellan 32 eller 64 gb.. Jag håller ej på att ladda ner så mycket film eller musik.. kommer att andvända den till att läsa,spela lite WF,kolla på svt play.. o s v...
32Gb helt klart! 64Gb är för mycket tycker jag, och verkar som dina behov stämmer in på 32gb och tycker jag!
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
32gb wifi vit skriver från den nu är riktigt nöjd.

Behöver tips på fodral nu är sugen på smartcover men vill ha skydd på båda sidor

Lycka till alla med att få tag på egna exemplar.
Jag köpte mig en vit 32GB med 3G.

Du måste varit före mig i kö för när jag kom in (och jag var typ 30) så var 64GB & 32GB med wifi slut.
Citat:
Ursprungligen postat av maltzor
Står helt själv i "kö" vid grafit i sundsvall..
Haha! Där ser man!
Citera
2012-03-23, 09:50
  #548
Medlem
skachsos avatar
[quote=malkia]32Gb helt klart! 64Gb är för mycket tycker jag, och verkar som dina behov stämmer in på 32gb och tycker jag!

Jätte tack....
Citera
2012-03-23, 10:00
  #549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malkia
32Gb helt klart! 64Gb är för mycket tycker jag, och verkar som dina behov stämmer in på 32gb och tycker jag!

Jag köpte mig en vit 32GB med 3G.

Du måste varit före mig i kö för när jag kom in (och jag var typ 30) så var 64GB & 32GB med wifi slut.

Haha! Där ser man!

Gött att du fick en :-) ska köpa ett skydd nu bara
Citera
2012-03-23, 10:42
  #550
Medlem
ex1tes avatar
Vad är egentligen den stora skillnaden mellan 2an och 3an?
Tittade på Apple's introduktionsvideo på youtube men blev inte övertygad ett dugg, vad lockar er?
Citera
2012-03-23, 10:45
  #551
Medlem
glyos avatar
Lyckades få den sista 32gb wifi igår på digitallin, kändes väldigt bra sjuk skärm, synd att man måste vänta nu på att folk ska uppdatera appsen. Att surfa är sjukt, som en dröm.
Citera
2012-03-23, 10:45
  #552
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex1te
Vad är egentligen den stora skillnaden mellan 2an och 3an?
Tittade på Apple's introduktionsvideo på youtube men blev inte övertygad ett dugg, vad lockar er?

Detta vill jag fan ha svar på med

CPU? RAM? Skärm upplösning? Features? Vad får man för pengarna???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in