2012-04-18, 12:18
Medlem
orkzs avatar
Hur ser tillgången ut på nya ipads i butikerna idag? Bor i sydvästra skåne...vill köpa en padda nu till löning!
Citera
2012-04-18, 18:03
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkz
Hur ser tillgången ut på nya ipads i butikerna idag? Bor i sydvästra skåne...vill köpa en padda nu till löning!

Ja du, på internet vet jag att det kan vara svårt att få tag, eller lyckas man beställa när de stora internetaffärerna har fått in i lager så lär du få en av stor sannolikhet. Nu känns det som det är rätt så tomt överrallt.
Men jag köpte min i våran stads lokala appleåterförsäljare, och dem skulle fått in i måndags, men fick istället in i fredags ett par stycken..
Så i butiker så borde det finnas några tycker man
Citera
2012-04-18, 20:08
Medlem
orkzs avatar
tusen tack för ditt svar Jabbe
Citera
2012-04-18, 20:12
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
tusen tack för ditt svar Jabbe

Det är lugnt. Hoppas du får tag i den modellen som du önskar. Skärmen kommer absolut inte göra dig besviken. Det är en sak säker.😄
Citera
2012-04-18, 22:34
Medlem
jabbe91s avatar
Någon som vet om någon jailbreak metod till den nya ipaden? Eller har det egentligen inte så stor roll just vilken modell utan snarare rätt version av IOS?
Citera
2012-04-19, 09:15
Medlem
rasmusens avatar
Någon som vet om man kan få in smsen man får som iMessage till luren samtidigt på sin padda? Kanske lite dåligt formulerat, menar alltså att smsen kommer till båda enheterna..
Citera
2012-04-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Någon som vet om man kan få in smsen man får som iMessage till luren samtidigt på sin padda? Kanske lite dåligt formulerat, menar alltså att smsen kommer till båda enheterna..

Ja! Om iMessage kör via din mail och du har samma mail kopplad till iPaden. Finns säkert något mer alternativ men har tyvärr ingen ipad på just nu.
Citera
2012-04-19, 13:19
Medlem
Sorry om denna frågan har fått svar innan, men orkar inte läsa genom all skit. Hade en Ipad 1 innan men besluta mig för att uppgradera till 3:an. Jag har dock ett problem: Mitt 3g funkar inte. Innan hade jag ett tvillingkort från telenor som fungerade utmärkt på min gamla ipad, så jag tänkte att de var la bara att switcha över skiten till den nya ipaden. Wifi funkar fint fint och det står Telenor 3G med full täckning när jag slår av wifi, men det har inte funkat. Någon som vet vad problemet är?
Citera
2012-04-19, 13:36
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMakaroni
Ja! Om iMessage kör via din mail och du har samma mail kopplad till iPaden. Finns säkert något mer alternativ men har tyvärr ingen ipad på just nu.

Då var det som jag misstänkte! Vad härligt!

Tack för svaret
Citera
2012-04-19, 14:14
Medlem
Force-Walkers avatar
Citat:

Köpte två svarta 64gb med 4g på Mediamarkt Helsingborg igår

Edit:
Sorry, läste Nordvästra. Aja, det fanns på MM i Hbg igår iaf.
Senast redigerad av Force-Walker 2012-04-19 kl. 14:18.
Citera
2012-04-20, 13:46
Medlem
Skulle vilja kunna strama fotboll på padden, när jag inte är hemma. Hur skall jag lösa detta? Skyffel kostar ju så finns det något annat sätt?
Citera
2012-04-20, 18:33
Medlem
Har det kommit någon jailbreak till Ipad3 med ios 5.1, har letat men hittar inget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in