Citat:
Ursprungligen postat av Mollganovic
Är det nån som har erfarenhet av att använda en penna att skriva med på ipad?
Är det lika smidigt som att föra anteckningar i ett block så man kan använda den på föreläsningar?
Fungerar inte på iPaden! Den har en kapacitiv skärm avsedd för tjocka fingrar. En stylus kan vara ok för lite skisser o.dyl. Har själv en Griffin Stylus som jag knappt använder.
Vill du ha en skärm för att skriva på med en penna så får du titta på andra produkter, som t ex Samsung Series 7 XE700T1A, en av de bättre just nu - och då blir det även Windows!