Hej!
Detta kanske behandlats tidigare i tråden men jag orkar inte lusläsa alla 76 sidor :S
Jag är lite sugen på att köpa min första surfplatta och i den imo enorma djungel av surfplattor så känns Ipad som ett säkert val. Jag är inte en som måste ha det allra senaste eller så och jag har väl egentligen inget större behov av en surfplatta men det kan komma så småningom när laptopen nu sjunger på sista versen och det känns inte superaktuellt att köpa en ny när en platta kan fylla samma funktione!?
Jag kommer isf ha den att surfa, lyssna på musik och kolla på film med har jag väl tänkt.
Min frågar är ju nu då ifall en Ipad 2 täcker mina behov eller är det vettigare att lägga nån slant extra på en Ipad 3? Vad är den största skillnaden förutom skärmen (vad jag förstått)?
Sen undrar jag också hur man får in filmer på den, är inte så jätte teknisk av mig, den har ju ingen cd/dvd ingång. Jag tänkte om man vill lägga över några filmer från Dvd-hyllan till en Ipad hur gör man då? Går det ens med äldre dvd:s? Vet att nyare har en digital version också för just sådana här ändamål.
Gärna positiva och negativa sidor med de två plattorna så man har lite att jämföra med.
Tack på förhand!