2013-11-13, 02:29
Medlem
ninja1337s avatar
kollade precis in på hans facebook o de fyra senaste statusuppdateringarna handlar om SD.. antar att lilla gubben özz känner sig lite småhotad av deras framsteg.. skulle vara skönt att inom en snar framtid få se flämtaren i en situation han inte kommer vilja driva om..

som ni alla vet är ju blev ju özz polare sean atci anklagad för våldtäkt under en spelning i norrland för ett par år sedan.. varpå han direkt tog bort sig själv från rampljuset i flera år för att låta det svalna av..

vad de flesta dock inte vet är att även özz är känd för att inom fest och krog-sammanhang samt under spelningar runt om i sverige vara väldigt obscen samt taffsa så fort han får chansen eller är ensam med en kvinna... tydligen ska även en "väldigt ung tjej" kommit gråtandes mitt i natten från hans hotellrum efter ett framträdande i göteborg..
Citera
2014-01-05, 21:03
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfilm
Özz och flera andra kurder är ju störtsköna i sin iver att få kalla sig svenskar och bli accepterade för det. Ingen expert på kurdisk historia men det har ju under en längre tid bedrivits en sorts etno-nationalistisk kamp i Turkiet, Iran, Irak och Syrien utav kurderna för att kunna återskapa Kurdistan, typ.
I Turkiet har de ju vägrat att bli turkar som alla de andra folken i Turkiet accepterat att bli. Det är väl därifrån "bergsturkar" kommer. Men inte kurderna inte, de håller sig fast vid sin etniska identitet. Men så kommer de till Sverige och där är det istället dom som kämpar för att få vara...håll i er...svenskar.

Är det helt enkelt så att Sverige och svenskarna är så mycket bättre än Turkiet och turkarna att till och med kurderna vill vara som oss?

Özz Nujen har sagt att han i första hand är Kurd och i andra hand Svensk. Hur nu det ska tolkas.

Nujens vision är nog ett fritt nationalistiskt Kurdistan med Sverige som koloni.

Därför som han lägger ner sådan möda på att förtala Sverige i allmänhet och Sveriges sammanhållande symbol, Kungen, i synnerhet.

I sina framträdande lipar han ständigt över Kurdernas och sin släkts lidandes historia. Nu finns det ju alltid en motsatt bild i såna här sammanhang. Jag tycker det finns inslag av fanatisk nationalism och terrorism i Kurdernas agerande.
Citera
2014-01-06, 00:10
Medlem
Har aldrig skrattat åt hans skämt.Han ser ut som en omskakad uggla.
Citera
2014-01-06, 00:20
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Özz Nujen har sagt att han i första hand är Kurd och i andra hand Svensk. Hur nu det ska tolkas.

Nujens vision är nog ett fritt nationalistiskt Kurdistan med Sverige som koloni.

Därför som han lägger ner sådan möda på att förtala Sverige i allmänhet och Sveriges sammanhållande symbol, Kungen, i synnerhet.

I sina framträdande lipar han ständigt över Kurdernas och sin släkts lidandes historia. Nu finns det ju alltid en motsatt bild i såna här sammanhang. Jag tycker det finns inslag av fanatisk nationalism och terrorism i Kurdernas agerande.

Özz och alla andra kurder verkar vara kurder i första hand och svenskar möjligen i andra. De hyllar den kurdiska nationalismen, men i Sverige propagerar de för mångkulturen och avvecklandet av nationalstaten.

Jag får inte ihop det hela rent logiskt, och jag misstänker att de i själva verket ser ned på Sverige och svenskarna.
Citera
2014-01-06, 00:42
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Özz och alla andra kurder verkar vara kurder i första hand och svenskar möjligen i andra. De hyllar den kurdiska nationalismen, men i Sverige propagerar de för mångkulturen och avvecklandet av nationalstaten.

Jag får inte ihop det hela rent logiskt, och jag misstänker att de i själva verket ser ned på Sverige och svenskarna.
Visst tror kurden att han har anledning att fantisera om sin överlägenhet gentemot Sverige och svenskarna!
Tyvärr för honom så är kurdens leverne och utseende samt klanmentalitet något som har med berg att göra.
Att propagera för kurdens återvändande till dess rätta plats på klotet bör vara något som Özz ständigt ska syssla med!

Åk hem med dig Özz!
Så kan du sitta där på en bergstopp och gnälla som en kvinna på oss svenskar!
Citera
2014-01-22, 19:53
Medlem
Harry_s avatar
f*n va jag mår illa när jag ser honom
man får höra samma historia om och om igen
sen är frågan hur mkt det är som stämmer
Citera
2014-02-05, 15:05
Medlem
Har sett denne lille man ute vid flera tillfällen då han krökat med sina komikerkollegor. Özz verkar inte alls skämmas för att gå all in på 18-19 åriga tjejer trots hans höga ålder (40?) riktigt sliskig och försöker verkligen ligga med allt med hjälp av sin kändisstatus, (för lets face it, vad annars har karlen att komma med?) Han var tom så på vid ett tillfälle att småtjejerna bad en person i mitt sällskap att agera pojkvän för att Özz skulle ge sig. Patetiskt!!
Citera
2014-02-06, 11:26
Medlem
biljons avatar
Hörde hans sk stand-up på P1 debatt i helgen, kan meddela att ingen skrattade.
Citera
2014-02-17, 14:05
Medlem
Dragontail7s avatar
http://www.gp.se/kulturnoje/1.228255...sens-satirpris
Citera
2014-02-17, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Hörde hans sk stand-up på P1 debatt i helgen, kan meddela att ingen skrattade.

Man skratt inte åt hans skämt utan på han, skillnaden e där.
Citera
2014-02-17, 20:33
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragontail7
http://www.gp.se/kulturnoje/1.228255...sens-satirpris

Träckpressen har delat ut satitrpris till Özz Nujen.

Vilken merit att få pris av Sveriges värsta skvaller o SlaskBlaska.
Citera
2014-02-27, 20:52
Medlem
Nakszynskis avatar
http://nyheter24.se/nyheter/politik/...kronor-till-fi

Nu skänker han 100 000 till Feministiskt initiativ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in