2007-05-22, 10:30
Medlem
Swordishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Att se Özz (vad är det för namn??) eller Shan "the man" Atci i tv-rutan (har dock blivit VÄLDIGT lite Atci sista tiden av någon "märklig" anledning..) får mig att spy. Två fåniga "kulturberikare" som inte kan tala rent eller uppföra sig som folk. Och detta vill dom att man skall betala Tv-licens för? Nej, ta och fimpa dessa två håriga fjollor och satsa på kvalitet istället!

Hellre håriga kulturberikare i TV än tragiska rasister på nätet.
Citera
2007-05-30, 14:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Nu ljuger du!
Citera
2007-05-30, 15:42
Medlem
ronnie10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swordish
Hellre håriga kulturberikare i TV än tragiska rasister på nätet.
Om alla i Sverige vore rasister skulle vi slippa dåliga komiker som Özz Nujen och Shan Atci. Mer rasister åt folket!
Citera
2007-05-30, 20:49
Bannlyst
Om vi hade sluppit alla rasister på nätet så hade Flashback självdött för fan.

Och ja, vi kan nog enas om att Özz Nujen är totalt värdelös som komiker. Uppenbarligen så finns det dock folk som gillar honom, tonårspubliken i skitproduktionen Sthlm live verkar vara på Özz nivå. För övrigt var det inte bara Özz och Shan som sög i Sthlm live, svennarna med djurgårdstjockisen var tragiskt dåliga dem med.

Björn Gustavsson är en up-and-coming ståuppare med stor potential. Schyffert och Rheborg anser jag också hålla en jävla standard, Carl-Einar Häckner som någon nämnde går däremot fetbort. En bögig Göteborgare som trollar på scen? Fy fan.
Citera
2007-05-31, 08:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronnie10
Om alla i Sverige vore rasister skulle vi slippa dåliga komiker som Özz Nujen och Shan Atci. Mer rasister åt folket!

Bra inlägg.
Citera
2007-05-31, 08:47
Medlem
Deathloks avatar
Özz Nujen är helskön Har hjälpt många att komma in i branscen.
Citera
2007-05-31, 09:55
Medlem
roostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathlok
Özz Nujen är helskön Har hjälpt många att komma in i branscen.

Vad ska det där betyda? Att han är skön för att han hjälper många in i branscen?

Nej Özz är inte speciellt rolig, det känns som att han av misstag har råkat hamnat i facket 'komiker' och nu måste försöka leva upp till det hela tiden för att kunna fortsätta sin karriär. Tacka vet jag Magnus Betnér, han är rolig och försöker inte vara större än han egentligen är.
Citera
2007-05-31, 10:05
Medlem
Deathloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosta
Vad ska det där betyda? Att han är skön för att han hjälper många in i branscen?

Nej Özz är inte speciellt rolig, det känns som att han av misstag har råkat hamnat i facket 'komiker' och nu måste försöka leva upp till det hela tiden för att kunna fortsätta sin karriär. Tacka vet jag Magnus Betnér, han är rolig och försöker inte vara större än han egentligen är.

Han är EN skön människa. Plus att han har hjälp många att komma i gång
ex den klart roligare/skönare människan Magnus Betnér.

Om nu du inte tycker han är rolig så ändrar det knappast min eller många andras uppfattning om vad som kan kallas humor.

//DEATHLOK
Citera
2007-05-31, 15:09
Medlem
Hoppas på Özz i P3

Özz funkar och är helt okej.
Hoppas att han & Bobbo Krull kommer tillbaka i P3 i sommar.
Dom är ett störtskönt radarpar!
Citera
2007-05-31, 17:06
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terence
Özz funkar och är helt okej.
Hoppas att han & Bobbo Krull kommer tillbaka i P3 i sommar.
Dom är ett störtskönt radarpar!

Vid profetens skägg, nej!
Citera
2007-05-31, 17:10
Medlem
Bonzo666s avatar
Jag pallar inte riktigt med svensk stå-upp-komik.. Özz är väl inte mycket tråkigare än de flesta, jag bara tycker att det är relativt låg kvalité på hans skämt? Finns det verkligen så få roliga männsikor/manusförfattare i Sverige så att Özz eller hela Stockholm Live (eller vad fan det nu hette) anses som bra? Alltså inte bara bra för att vara svensk humor?
Citera
2007-05-31, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matches Malone
Vid profetens skägg, nej!

Vid herrens fötter: JO!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto