2018-02-18, 16:59
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Okej tack för svar! Kommer nog inte ge mig på att försöka lösa plast plåster, vet i fan var man får tag i rätt chemicalier häller, sverige brukar ju va stränga med att sälja vissa grejer, kan tänka mig att isopropyl inte är det lättaste. Men får jag tag i gele plåster, ska jag testa skrapa av.

Edit: Träffade en tjej på avgiftning som bara sköt plåster, vet i fan vad för plåster hon hade, men synd att jag inte fråga hur hon gjorde, skulle tagit nummer så hade man haft billiga plåster också, kanske får börja på sub snart vilket hon skulle göra så kanske träffar henne där^^
Det går bra att lösa plåster i vanlig sprit, gärna några sockerkorn och ngn surhet, så får man ut bättre effekt. Låt ligga täckt i sprit cs 3 dygn. Det plåster som
Sedan är kvar innehåller mkt lite fenta, du kan extrahera ytterligare 1 gång eller lägg plåstret i kingen, under läppen etc.
Citera
2018-02-18, 17:13
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piamerete
Enligt de uppgifter jag fått så krockar inte Fenta med Sub/Buprenorfin men däremot tvärt om.
Speciellt om man tar de innan ett dygn.

Tar man sub. igen efter att ha tagit Fenta så åker man i värsta fall på kraftigt abstinens.
Läser olika här inne så nu vet jag inte vad jag ska tro...
Att vissa har testat detta utan att bli sjuk...

Har stått på sub/Bup i 17 år utan stopp. Visserligen ingen extrem dos (högst 16 mg och nu lägst mellan 3-6 mg).

Sub påverkar inte fenta alls eftersom det är en kemisk opiat ( fentanylen är kemisk, ej naturlig) . Varken som morfinantagonist eller via naloxone . Men det betyder även stt det är mkt farligare att knarka fenta då det inte finns någon bra antidot i form av naloxone. Ketogan och fentanyl kan man lugnt trycka i sig vid sub. Det ökar på effekterna och tar inte ut varandra. De flesta andra opiater minskas effekt av antagonist verkan och i fall man kör sub ” förorenat ” med naloxon. Har du tur kör du lite Benz också så är du uppe hos st per på nolltid. Lite lurigt med fenta att den hos många har en mkt ren effekt, så man känner inte vart gränsen för od går. Sen är hjärt/ lugn maskin det som kan rädda dig om du har tur att få vård innan hjärnan tagit för mkt skada.
Själv älskar jag Fentanyl och önskar det vore lättare att få tag i detta. Men hag blir skitnervös av att alla andra med låg tolerans leker med döden. Så släng era plåster om ni inte har jävlig hög tolerans. Så många som dör av detta. ..... eller donera till en plåster älskande, som vet vad den gör. Vet du inte riktigt vad du håller på med, doser, tolerans.....skippa detta. Försök se en framtid som levande i stället.
Citera
2018-02-19, 16:28
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Det går bra att lösa plåster i vanlig sprit, gärna några sockerkorn och ngn surhet, så får man ut bättre effekt. Låt ligga täckt i sprit cs 3 dygn. Det plåster som
Sedan är kvar innehåller mkt lite fenta, du kan extrahera ytterligare 1 gång eller lägg plåstret i kingen, under läppen etc.

Okej tack! Ska testa detta nästa gång jag har plåster. Känns som det kan va farligt, svårt att veta hyr mycket man ska blanda ut det med, men om man fyller en nässpray t.ex och testar ett sprut. Jag har väldigt hög tolerans.

Så man lägger plåstret i lite sprit i ett glas eller nåt, sen lite socker korn och kanske lite askorbinsyra eller citroncyra? Sen snusa plåstret när det stått i 3 dagar. Fan skulle va underbart att kunna göra nässpray av plåster.
Citera
2018-02-19, 17:31
Avslutad
Jag är sån som tycker om att göra listor, o tänkte göra en med ekvivalenta doser av alla fentanylanaloger, men det finns inte mycket information om de flesta... Skulle aldrig få för mig att själv utforska de här döds-fentanylerna, men är lite intresserad av farmakologin bakom dom. Klippte listan från Wikipedia o la till några o korrigerade en.

2,2'-Difluorofentanyl
3-Allylfentanyl
3-Methylbutyrfentanyl
3-Methylfentanyl (3-MF)
3-Methylfuranylfentanyl (3MFUF, TMFUF)
3-Methylthiofentanyl
3-Phenylpropanoylfentanyl
4-Chloroisobutyrylfentanyl (4-CIBF)
4-Fluorobutyrfentanyl (4-FBF)
4-Fluoroisobutyrfentanyl (4-FIBF)
4-Fluorofentanyl
4-Methoxybutyrfentanyl
4-Methoxymethylfentanyl
4-Methylphenethylacetylfentanyl
4-Phenylfentanyl
α-Methylacetylfentanyl
α-Methylbutyrfentanyl
α-Methylfentanyl (AMF)
α-Methylthiofentanyl
α-Methyl-β-hydroxyfentanyl
Acetylfentanyl
Acrylfentanyl
Alfentanyl
Benzodioxolefentanyl
Benzoylfentanyl
Benzylfentanyl
β-Hydroxyfentanyl
β-Hydroxythiofentanyl
β-Hydroxy-4-methylfentanyl
β-Methylfentanyl
Brifentanyl
Butyrfentanyl (Bu-F, BUF)
Carfentanil
Cyclopentylfentanyl
Cyclopropylfentanyl
Isobutyrylfentanyl
Isofentanyl
Fentanyl
Furanylethylfentanyl (FUEF)
Furanylfentanyl (Fu-F, FUF)
Lofentanyl
Methoxyacetylfentanyl (MAF)
Meta-fluorofentanyl
Mirfentanyl
N-methylcarfentanyl
Ocfentanyl
Ohmefentanyl
Ortho-isopropylfuranylfentanyl (o-iPr-Fu-F)
Ortho-fluorofentanyl
Ortho-methoxyfuranylfentanyl (o-MeO-Fu-F)
Ortho-methylfuranylfentanyl (o-Me-Fu-F)
Para-chlorofuranylfentanyl (p-Cl-Fu-F)
Para-fluorofuranylfentanyl (p-F-Fu-F)
Para-fluoroisobutyrylbenzylfentanyl
Para-fluorfentanyl
Pyridin-4-ylethyl-norfentanyl
Remifentanil
Sufentanil
Tetrahydrofuranylfentanyl
Tetramethylcyclopropylfentanyl
Thenylfentanyl
Thiafentanil
Thiofentanyl
Trans-phenylcyclopropyl-norfentanyl
Trefentanyl
Valerylfentanyl (VF)

Hjälp till o komplettera den!
Citera
2018-02-22, 08:01
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag är sån som tycker om att göra listor, o tänkte göra en med ekvivalenta doser av alla fentanylanaloger, men det finns inte mycket information om de flesta... Skulle aldrig få för mig att själv utforska de här döds-fentanylerna, men är lite intresserad av farmakologin bakom dom. Klippte listan från Wikipedia o la till några o korrigerade en.

2,2'-Difluorofentanyl
3-Allylfentanyl
3-Methylbutyrfentanyl
3-Methylfentanyl (3-MF)
3-Methylfuranylfentanyl (3MFUF, TMFUF)
3-Methylthiofentanyl
3-Phenylpropanoylfentanyl
4-Chloroisobutyrylfentanyl (4-CIBF)
4-Fluorobutyrfentanyl (4-FBF)
4-Fluoroisobutyrfentanyl (4-FIBF)
4-Fluorofentanyl
4-Methoxybutyrfentanyl
4-Methoxymethylfentanyl
4-Methylphenethylacetylfentanyl
4-Phenylfentanyl
α-Methylacetylfentanyl
α-Methylbutyrfentanyl
α-Methylfentanyl (AMF)
α-Methylthiofentanyl
α-Methyl-β-hydroxyfentanyl
Acetylfentanyl
Acrylfentanyl
Alfentanyl
Benzodioxolefentanyl
Benzoylfentanyl
Benzylfentanyl
β-Hydroxyfentanyl
β-Hydroxythiofentanyl
β-Hydroxy-4-methylfentanyl
β-Methylfentanyl
Brifentanyl
Butyrfentanyl (Bu-F, BUF)
Carfentanil
Cyclopentylfentanyl
Cyclopropylfentanyl
Isobutyrylfentanyl
Isofentanyl
Fentanyl
Furanylethylfentanyl (FUEF)
Furanylfentanyl (Fu-F, FUF)
Lofentanyl
Methoxyacetylfentanyl (MAF)
Meta-fluorofentanyl
Mirfentanyl
N-methylcarfentanyl
Ocfentanyl
Ohmefentanyl
Ortho-isopropylfuranylfentanyl (o-iPr-Fu-F)
Ortho-fluorofentanyl
Ortho-methoxyfuranylfentanyl (o-MeO-Fu-F)
Ortho-methylfuranylfentanyl (o-Me-Fu-F)
Para-chlorofuranylfentanyl (p-Cl-Fu-F)
Para-fluorofuranylfentanyl (p-F-Fu-F)
Para-fluoroisobutyrylbenzylfentanyl
Para-fluorfentanyl
Pyridin-4-ylethyl-norfentanyl
Remifentanil
Sufentanil
Tetrahydrofuranylfentanyl
Tetramethylcyclopropylfentanyl
Thenylfentanyl
Thiafentanil
Thiofentanyl
Trans-phenylcyclopropyl-norfentanyl
Trefentanyl
Valerylfentanyl (VF)

Hjälp till o komplettera den!

Alla dödliga. Och inget jag rekommenderar vareken erfarna eller nya andvändare att pröva. Är med livet som insats. Och tänk efter, är det verkligen värt det för att få en väldigt kort stuns euofori? Nej, knappast. Tar man ändå den risken så analysera det först. Och tänk igenom ditt beslut.
Citera
2018-02-22, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Alla dödliga. Och inget jag rekommenderar vareken erfarna eller nya andvändare att pröva. Är med livet som insats. Och tänk efter, är det verkligen värt det för att få en väldigt kort stuns euofori? Nej, knappast. Tar man ändå den risken så analysera det först. Och tänk igenom ditt beslut.
Ja, jag skrev ju; -Skulle aldrig få för mig att själv utforska de här döds-fentanylerna.

Men jag är bara intresserad av hur de utvecklas, o försöker få en bild av dom, typ ekvivalenta doser, halveringstider o liknande. Gör samma sak med alla RC-benzos också, som fullkomligt exploderat, omöjligt att hålla koll på alla. Dödsfall orsakade av fentanylanaloger är ju jättevanligt, i princip omöjliga att dosera, då det rör sig om microgram.

När jag missbrukade opioider, så fanns där, i fentanylväg, de som förekom inom sjukvården; fentanyl, sufentanil, alfentanil och remifentanil. De kunde man läsa om i FASS, o de var i originalförpackningar o inte något Kina-tillverkat.
Citera
2018-02-24, 23:30
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Ja, jag skrev ju; -Skulle aldrig få för mig att själv utforska de här döds-fentanylerna.

Men jag är bara intresserad av hur de utvecklas, o försöker få en bild av dom, typ ekvivalenta doser, halveringstider o liknande. Gör samma sak med alla RC-benzos också, som fullkomligt exploderat, omöjligt att hålla koll på alla. Dödsfall orsakade av fentanylanaloger är ju jättevanligt, i princip omöjliga att dosera, då det rör sig om microgram.

När jag missbrukade opioider, så fanns där, i fentanylväg, de som förekom inom sjukvården; fentanyl, sufentanil, alfentanil och remifentanil. De kunde man läsa om i FASS, o de var i originalförpackningar o inte något Kina-tillverkat.

Tycker också det är intressant med dessa analoger, deras effekt, styrka och hur man doserar. Spray flaskorna har varit dominerande men fanns även tabletter på t.ex 3mg ett bra tag med på mer än en öppen nätshop's sida. Jag skriver som sagt om bruket av dessa analoger kontra medicinsk fentanyl och i vilka former dom kommit samt hur man blivit tipsad av både säljare och här på forum hur man ska andvända. Gick igenom en riktigt svår avgiftning från all fentanyl nyligen så dagböckerrna från sjukhus tiden är något jag kommer ha med i den färdiga avhandlingen.
Går däremot inte in på hur man köper prepsraten då det redsn står i tidningar och på forum. Blir en berättelse ur en fentanyl missbrukares syn.
Citera
2018-02-28, 08:57
Medlem
Total nybörjare inom droger här som är sugen på att testa Hur många sprut ska jag börja med?
Citera
2018-02-28, 10:00
Medlem
Coke0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Total nybörjare inom droger här som är sugen på att testa Hur många sprut ska jag börja med?

Rekommenderar inte att testa denna om du är nybörjare!!

Har själv testat ett antal flaskor 4 Me-Maf och kände att ett lagom intag i början är på 2st sprut och sen kan man alltid ta nåt till vid behov. Sen blev jag mätt och behövde inge mer den dagen dvs inge mer abs.
Trappade ner med sub för att få bort det sjuka krypet i kroppen efter ett par flaskor. Dock svårt att kliva av sub, så rekommenderar inte att hoppa på karusellen
Senast redigerad av Coke0 2018-02-28 kl. 10:12.
Citera
2018-02-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coke0
Rekommenderar inte att testa denna om du är nybörjare!!

Har själv testat ett antal flaskor 4 Me-Maf och kände att ett lagom intag i början är på 2st sprut och sen kan man alltid ta nåt till vid behov. Sen blev jag mätt och behövde inge mer den dagen dvs inge mer abs.
Trappade ner med sub för att få bort det sjuka krypet i kroppen efter ett par flaskor. Dock svårt att kliva av sub, så rekommenderar inte att hoppa på karusellen

Hur känns ruset? Jag har för övrigt ett stabilt liv med jobb, lägenhet och familj. Men man söker ju lite spänning i vardagen
Citera
2018-02-28, 11:57
Medlem
Claviuss avatar
Har en Abstral på 100μg. Är van användare av opiater men har ingen tolerans för tillfället. Tänkte pröva att lägga 25μg under tungan. Vad tror ni? Mindre ändå?
Citera
2018-03-02, 10:28
Medlem
Har gått igenom tråden och det är den ena efter den andra som försvinner från fb, antagligen döda allihop. Skrämmande. Det är som att folk skriver några gånger och sen sker det oundvikliga förr eller senare: överdosen. Snälla sök hjälp eller bara bestäm dig för att sluta och inte bli inte nästa offer att läsa om i tidningen. Styrkekramar från lilla mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in