2018-01-16, 13:36
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaismack
beroer helt på vilket plåster du hsr har du ett ,med gele borde det bsra vara att dela plåstret så du kan skrapa av gelen och sen lösa med vatten. ar det plast plåster är det svåare lätare att röka

Okej tack för svar! Kommer nog inte ge mig på att försöka lösa plast plåster, vet i fan var man får tag i rätt chemicalier häller, sverige brukar ju va stränga med att sälja vissa grejer, kan tänka mig att isopropyl inte är det lättaste. Men får jag tag i gele plåster, ska jag testa skrapa av.

Edit: Träffade en tjej på avgiftning som bara sköt plåster, vet i fan vad för plåster hon hade, men synd att jag inte fråga hur hon gjorde, skulle tagit nummer så hade man haft billiga plåster också, kanske får börja på sub snart vilket hon skulle göra så kanske träffar henne där^^
Senast redigerad av svampen211 2018-01-16 kl. 13:39.
Citera
2018-01-18, 04:27
Medlem
eddiepeddies avatar
När.är.det safe att ta några benz för.sämnn efter liten dos 2 me.maf?
Citera
2018-01-18, 04:36
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
När.är.det safe att ta några benz för.sämnn efter liten dos 2 me.maf?
Vad för benz? Hur många? Vad är en liten dos för dig då?
Citera
2018-01-18, 04:48
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Vad för benz? Hur många? Vad är en liten dos för dig då?

Ksalol 1mg och FluAlprazolam 1mg och Nitrazzolam 2,5mg. Liten dos är två spray från den jag har nu som utspädd för att vara riktigt säker. Ska vara lugnt. Får lite 3F-PVP vid kl.10 hoppas jag så då har jag till nåt bloss ifall jag behöver. Hoppas bara han vaknar i tid och kommer över då men borde han. För har saker till han som han verkligen vill ha.
Citera
2018-01-18, 04:56
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ksalol 1mg och FluAlprazolam 1mg och Nitrazzolam 2,5mg. Liten dos är två spray från den jag har nu som utspädd för att vara riktigt säker. Ska vara lugnt. Får lite 3F-PVP vid kl.10 hoppas jag så då har jag till nåt bloss ifall jag behöver. Hoppas bara han vaknar i tid och kommer över då men borde han. För har saker till han som han verkligen vill ha.
Kör på Nitrazolamen, ksalol och flualpran ökar risken för andnöd beroende på när du tog fenta om du har otur, när tog du spruten? Du kan nog ta 0.5 flualpra, glöm inte att dom är potenta som fan.
Citera
2018-01-18, 05:03
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Kör på Nitrazolamen, ksalol och flualpran ökar risken för andnöd beroende på när du tog fenta om du har otur, när tog du spruten? Du kan nog ta 0.5 flualpra, glöm inte att dom är potenta som fan.

Var 12 timmar aen. Bara tagit ett sprut.efter det men stenkoll på.tiden. Och var svag äpray för.spädde ut den. Får som.sagt lite 3F-PVP vid kl.10 hoppas jag så då kommer det kännas lugnare. Och kommer kunna köpa 30 benz då med så jag slipper ta spray mer.
Citera
2018-01-18, 05:26
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Var 12 timmar aen. Bara tagit ett sprut.efter det men stenkoll på.tiden. Och var svag äpray för.spädde ut den. Får som.sagt lite 3F-PVP vid kl.10 hoppas jag så då kommer det kännas lugnare. Och kommer kunna köpa 30 benz då med så jag slipper ta spray mer.
Jaha så längesen, då är de chill!
Citera
2018-01-18, 05:27
Medlem
Aurorapalms avatar
Hur känns fentanyl ruset?
Citera
2018-01-19, 10:11
Medlem
eddiepeddies avatar
Kan bara säga attjag överlevde allt igår... Var inte kul direkt men känns skönt att sitta i soffan å dricka kaffe istället för vara yttligare en isglass
Citera
2018-01-26, 22:16
Medlem
Hur det känns? En kille i min stad köpte förra veckan o han dog direkt.
Är alla bänga här? Det finns droger o sen opiater.
Två skilda saker och ingen klarar opiater. Alla blir torsk direkt! Jag har haft sub i 15 år
Så köp hasch istället
Citera
2018-02-09, 02:36
Medlem
Enligt de uppgifter jag fått så krockar inte Fenta med Sub/Buprenorfin men däremot tvärt om.
Speciellt om man tar de innan ett dygn.

Tar man sub. igen efter att ha tagit Fenta så åker man i värsta fall på kraftigt abstinens.
Läser olika här inne så nu vet jag inte vad jag ska tro...
Att vissa har testat detta utan att bli sjuk...

Har stått på sub/Bup i 17 år utan stopp. Visserligen ingen extrem dos (högst 16 mg och nu lägst mellan 3-6 mg).
Citera
2018-02-14, 19:11
Medlem
Vad är det för skillnad på fentanyl kontra norspan, någon som kan/vet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in