2012-11-16, 04:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Funderade på att köpa några milligram fentanyl i NaCl-lösning, vad är en lagom dos IV med en någorlunda hög opi-tolerans? Är 100 µg alldeles för mycket? Hur länge håller sig ruset om man IVar?

Eftersom du har hög tolerans är 100 ug lugnt så länge du inte blandar med andra downers.

Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Låter som en rätt hög dos, om du har en lösning kan du ge sc. eller ta som nässpray i stället för IV som låter farligt vid ett så potent medel. Tar du som nässpray får du omedelbar effekt och du kan puffa på några ggr tills du är nöjd. Jag skulle dock späda lösningen i början för att va på säkra sidan.
Ps ...Jag är MYCKET avvis på dina kontakter....vill oxå ha!

Du får ju omedelbar effekt vid IV också o bättre effekt såklart.

Och du kan ta små doser IV också o fylla på efterhand.

Fentanyl ska tas IV enligt mig om man ska känna dess riktiga effekt.

Antar att det är denna du menar: https://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20080202000019&DocTypeID =3&UserTypeID=0
Senast redigerad av Slingshot 2012-11-16 kl. 04:51.
Citera
2012-11-16, 04:57
Medlem
Slingshots avatar
Tråd klistrad.

//Slingan
Citera
2012-11-16, 11:17
Medlem
auriels avatar
Sorry...hade nog tuggumi i huvudet i natt. Jämförde med durogesic och tänkte att ett helt plåster på 100ug/h rätt in i systemet är livsfarligt. Ser dock i dag med vaken hjärna att durogesic utsöndrar sin dos per timme. Så 100 microgram är nog ok att ta. Ett helt plåster på 100 ugh innehåller 16, 8 mg om jag tyder fass rätt, och DET är för mkt att ta iv.
Citera
2012-11-16, 11:27
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Låter som en rätt hög dos, om du har en lösning kan du ge sc. eller ta som nässpray i stället för IV som låter farligt vid ett så potent medel. Tar du som nässpray får du omedelbar effekt och du kan puffa på några ggr tills du är nöjd. Jag skulle dock späda lösningen i början för att va på säkra sidan.
Ps ...Jag är MYCKET avvis på dina kontakter....vill oxå ha!
Jag har som sagt tolerans och kan hantera kicken IV (tror jag åtminstone). Jag har tagit många droger nasalt men aldrig har det get någon "omedelbar effekt" i närheten av vad IV gör.
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Antar att det är denna du menar: https://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20080202000019&DocTypeID =3&UserTypeID=0
(antar att du frågade auriel men jag svarar ändå )
Ja den är också ett alternativ för mig men blir mycket jobbigare att köpa en sådan om jag vill kunna IVa.

Förresten, tror ni att fentanyl IV hade dödat ruset av LSD/2C-B?
Senast redigerad av Denom 2012-11-16 kl. 11:30.
Citera
2012-11-16, 18:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag har som sagt tolerans och kan hantera kicken IV (tror jag åtminstone). Jag har tagit många droger nasalt men aldrig har det get någon "omedelbar effekt" i närheten av vad IV gör.

(antar att du frågade auriel men jag svarar ändå )
Ja den är också ett alternativ för mig men blir mycket jobbigare att köpa en sådan om jag vill kunna IVa.

Förresten, tror ni att fentanyl IV hade dödat ruset av LSD/2C-B?

Jo frågade auriel.

Jo precis, bättre att köpa en fentanyl-lösning o blanda det med koksalt o skjuta.

100 ug max, INTE mer.
Citera
2012-11-16, 20:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jo frågade auriel.

Jo precis, bättre att köpa en fentanyl-lösning o blanda det med koksalt o skjuta.

100 ug max, INTE mer.
Går det ens hitta fentanyl ampuller för iv/im bruk? skulle vara skit gött och testa ju.
Citera
2012-11-16, 20:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Går det ens hitta fentanyl ampuller för iv/im bruk? skulle vara skit gött och testa ju.

Oh ja, härligt härligt men farligt farligt.
Citera
2012-11-16, 20:51
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Jo frågade auriel.

100 ug max, INTE mer.
Med tanke på dess korta halveringstid, borde det inte gå att fylla på med ~40 ug efter ca 3 timmar?

Är det stor risk att det går åt helvete att blanda det med heroin eller hydromorfon?
Senast redigerad av Denom 2012-11-16 kl. 20:54.
Citera
2012-11-17, 02:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Om man käkade ca 6 mg xanor igår, serbiska små blåa, vette fan om dom verkligen innehåller 1mg st för de var inget speciellt tryck i dom.

Är de lugnt att tugga på lite fenta idag då utan att riskera OD? Polaren har sån sjuk hosta och läkarna vägrar skriva ut cocillana till honom och fenta vet jag hjälper lite emot hostan iaf.

Tacksam för snabba svar. 25mcg plåster jag snackar om nu. Typ 1/4 borde väl inte vara någon fara? Vill inte döda min polare bara.

Mvh furi

vila i frid furi <3
Citera
2012-11-17, 11:32
Medlem
auriels avatar
Citat:
Eftersom du har hög tolerans är 100 ug lugnt så länge du inte blandar med andra downers.

Du får ju omedelbar effekt vid IV också o bättre effekt såklart.

Och du kan ta små doser IV också o fylla på efterhand.

Fentanyl ska tas IV enligt mig om man ska känna dess riktiga effekt.

Tyvärr har jag inte lyxen att leka med sånt. Har endast extraherat fentanyl och kört i en vanlig nässprayflaska. Ditt förslag skulle dock va najs. Då vet man ju med säkerhet hur mkt en dos innehåller. Jag spayar med några minuter mellanrum tills jag blir nöjd. Stenålders metod....men va fan, i brist på annat så
Citera
2012-11-19, 13:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tyvärr har jag inte lyxen att leka med sånt. Har endast extraherat fentanyl och kört i en vanlig nässprayflaska. Ditt förslag skulle dock va najs. Då vet man ju med säkerhet hur mkt en dos innehåller. Jag spayar med några minuter mellanrum tills jag blir nöjd. Stenålders metod....men va fan, i brist på annat så

Det funkar såklart det också även om det inte är ultimat.
Citera
2012-11-22, 12:25
Medlem
Denoms avatar
Drog precis i mig 350mcg IV och jag känner ingenting. Hög tolerans? Ja. Dags att skjuta 350 mcg till? Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in