2019-09-18, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evion
Jag kan svara till hälften Det finns ställen utomlands där man kan skicka in droger på analys och få svar tillbaka vad det är för produkt man har (och hur rent det är). Har inte länk till sidan och skulle inte våga länka ens om jag visste (vill inte bli bannad). Men sök och du lär finna! Hoppas jag var till nån nytta! (:

Det var inte vidare mycket till info men jag hajar o tackar
Citera
2019-09-19, 01:11
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
100-150ug fentanyl motsvarar 10 mg morfin iv, im eller sc. Så visst kan man dra på mer. Som jämförelse till detta kan man säga att det motsvarar 20 mg morfintablett eller 10 mg oxynorm kapsel. Har en bra konverteringsabell. Finns bra på nätet.

Om ett 100-150 plåster motsvarar 10mg morgon är det ju ingenting? Säker på källan för fentanyl ska ju va såååå starkt.
Men morfin (oxy om de e ngn skillnad) kan ja injicera typ 150-200mg. I bland mer.
Så låter ju värdelöst om plåster m så högt som 100-150r som 10mg morfin..
Citera
2019-09-19, 01:28
Medlem
zebrabodys avatar
Tjo.
Kollat igenom tråden en hel del samt letat på Youtube efter hur man intar fenta
(vill inte sätta på som plåster).

IV såklart bäst. Men detta är tyvärr ett plåster o inte injektionsvätska.
Så hur gör man? Kan man smälta plåstret i en bägare på ngt vis likt heroin?
(+ läste man även kunde injicera subkutant? Verkligen sant? Subkutant lixom..?)

Sen kommer de ja aldrig prövat. Rökat! Hur gör man? Använder man folie? Måste man ha särskilda verktyg för inhalerimg eller vad? (förlåt om jag är ute o cyklar).

Sen kan man ju tugga/suga och ev svälja tilldist.

Nphon som vet Biotillgängöighet på de olika?

(och sorry om svaret finns ngn stans bland de 64 sidorna)
Citera
2019-09-26, 14:35
Medlem
Fentanylplåster, grön undrar om dos

Har sökt runt lite i trådar här om fentanyl och doser men det är svårt att räkna ut och färdigställa alla svar då jag är lite dimmig i huvudet så att säga. Men är sugen på att testa men vill såklart veta hur mycket osv osv.
Så, radar bara upp mina frågor så får någon vänlig själ svara utefter förmåga.

1. Hur mycket behövs för ett bra rus och var går gränsen för OD? Tänkte använda plåster. Väger ca 57kg. Aldrig använt liknande preparat förrut.
2. Vad är skillnaden på att plåstra på sig och tugga?
3. Om man nu skulle slockna (kommer ej vara ensam) är det rakt mot natten ifall man fått i sig för mycket?

Tacksam för svar!
Pussohej
… [ Visa mindre ]
Citera
2019-09-27, 08:22
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 36225
Fråga de döda.
Men jävlar vad dramatisk man kan vara. Hoppas det finns någon ironi i ditt svar. Fentanyltråden inkluderar inte ens analogerna (på vilka jag gick på samtliga, tror även att jag lever). Tror man måste vara både idiot och jävligt ful för att typ "råka" tugga i sig ett helt plåster.
Citera
2019-10-13, 18:11
Medlem
Fentanyl

Tjao!
Hur vet man om ens fentanylplåster är "the real deal" så att säga? Måste man skicka iväg dom för testning eller så?

Och sen, om man väger ca 57kg och är 1,63cm lång, var går gränsen för för mycket? Hur länge vågar man ha på sig dom? Vad är skillnad på att tugga/bara plåstra på?

Många frågor, hoppas på lika många svar.
Peace!
Citera
2019-10-13, 20:37
Medlem
mecca--villages avatar
Mitt tips för er med plåster, sätt det på ett bit folie och rök. Minskar risken för överdos och slår direkt.

Detta gäller plåster utan gelé.
Citera
2019-10-14, 18:49
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Mitt tips för er med plåster, sätt det på ett bit folie och rök. Minskar risken för överdos och slår direkt.

Detta gäller plåster utan gelé.

Okej, då sätter jag mitt plåster på en bit folie och röker det nu då...
Citera
2020-01-27, 03:26
Medlem
ArthurFlecks avatar
Finns dom där lagliga varianterna av fentanyl, fast det egentligen inte är fentanyl utan något syntetiskt i dom, i sån där nässpray, kvar numera? Eller har det blivit olagligt nu kanske?
Citera
2020-01-27, 04:04
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Finns dom där lagliga varianterna av fentanyl, fast det egentligen inte är fentanyl utan något syntetiskt i dom, i sån där nässpray, kvar numera? Eller har det blivit olagligt nu kanske?
skulle tro att just fentanyl-analogerna dom sålde i nässpray och som skrevs om i nyheterna för några år sedan numera är klassade.
Citera
2020-03-06, 11:04
Medlem
JSteins avatar
God förmiddag!
Jag och min sambo har kommit över 2 stycken Fentanyl Sandoz 50 mcg/h.
Det är första gången vi testar fentanyl och vi vill ta det jäävligt försiktigt. Vi är inte vana vid opiater, har tagit lite oxycodone i början av veckan, räckte med 10 MG för att vi skulle må bra på det, annars så röker vi bara cb.
Jag undrar nu hur vi ska dosera, att klistra fast på huden verkar ju ta alldeles för lång tid för effekt och rökning verkar lite för hardcore, vi är inte ute efter ett tungt rus, vi känner hellre för lite än för mycket.
Kan tillägga att jag är 170 cm lång, väger 55 kilo och kan vara ganska lättpåverkad.
Hur stora bitar utav plåstret bör vi börja med om vi ska lägga dom under läppen och hur länge ska dom ligga där?
Jättetacksam för snabbt svar då vi tänkte ta dom så snart som möjligt medans vi är pigga. Vill inte börja ikväll när vi börjar bli trötta.
Tack på förhand!

Edit: Kollat runt i flera trådar men eftersom de flesta verkar ha mer erfarenhet av opiater/opioider så är jag osäker på vad som gäller för en nybörjare. Kommer jag få något rus om jag klistrar på mig typ halva plåstret?
Senast redigerad av JStein 2020-03-06 kl. 11:35.
Citera
2020-03-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JStein
God förmiddag!
Jag och min sambo har kommit över 2 stycken Fentanyl Sandoz 50 mcg/h.
Det är första gången vi testar fentanyl och vi vill ta det jäävligt försiktigt. Vi är inte vana vid opiater, har tagit lite oxycodone i början av veckan, räckte med 10 MG för att vi skulle må bra på det, annars så röker vi bara cb.
Jag undrar nu hur vi ska dosera, att klistra fast på huden verkar ju ta alldeles för lång tid för effekt och rökning verkar lite för hardcore, vi är inte ute efter ett tungt rus, vi känner hellre för lite än för mycket.
Kan tillägga att jag är 170 cm lång, väger 55 kilo och kan vara ganska lättpåverkad.
Hur stora bitar utav plåstret bör vi börja med om vi ska lägga dom under läppen och hur länge ska dom ligga där?
Jättetacksam för snabbt svar då vi tänkte ta dom så snart som möjligt medans vi är pigga. Vill inte börja ikväll när vi börjar bli trötta.
Tack på förhand!

Edit: Kollat runt i flera trådar men eftersom de flesta verkar ha mer erfarenhet av opiater/opioider så är jag osäker på vad som gäller för en nybörjare. Kommer jag få något rus om jag klistrar på mig typ halva plåstret?

Hur gick det?
Jävligt nyfiken på att prova ett plåster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in