Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2012-12-07, 00:24
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nu får du nog läsa genom mitt inlägg en gång till ...

Kanske du kan förklara det här med djungelns lag?
Citera
2012-12-07, 00:48
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Kanske du kan förklara det här med djungelns lag?

Att om man har låg IQ, dvs sämre förutsättningar att lyckas i livet så kommer samhället automatiskt placera en på ett primitivt arbete då man inte lyckas att plugga eller ta sig uppåt karriärsmässigt. Människor med högre IQ kommer alltid ha det bättre, alltid. Mer tillfredsställande jobb, högre lön och bättre hälsa.
Citera
2012-12-07, 01:14
Medlem
infidels avatar
Citat:
Att om man har låg IQ, dvs sämre förutsättningar att lyckas i livet så kommer samhället automatiskt placera en på ett primitivt arbete då man inte lyckas att plugga eller ta sig uppåt karriärsmässigt. Människor med högre IQ kommer alltid ha det bättre, alltid. Mer tillfredsställande jobb, högre lön och bättre hälsa.

Men nu snackar vi inte om dumma och klyftiga människors livssituationer. Vi pratar om hur samhället ser ut när den lilla klyftiga minoriteten krymper och blir mindre för varje generation - något som är garanterat med SDs partiprogram i effekt. SD vill ju endast minska inflödet av nya invandrare, inte avskaffa de stora ghettona genom en återsändning av de oönskade som bor där. Man måste i sammanhanget komma ihåg att i Sverige är det inte de som är mest intelligentast eller klyftigast som skaffar flest barn, utan de allra dummaste som inte har något annat att göra i livet. Ju dummare desto fler barn desto tidigare. I Göteborg ska varannan somalierfamilj ha fyra eller fler ungar. Det blir många somalier i nästa generation och nästnästa generation och nästnästnästa generation osv.

Vill du dela Sverige och din svenskhet med kaosblattar, negrer och allsköns löskepatrask? Vill du att dina barn ska göra det? Vill du att dina barns barn ska göra det? Rösta isåfall på integrationisterna och assimilationisterna i Sverigedemokraterna och deras koncept med "öppen svenskhet".

Vill du inte göra det, rösta på Svenskarnas Parti.
Citera
2012-12-07, 01:20
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Men nu snackar vi inte om dumma och klyftiga människors livssituationer. Vi pratar om hur samhället ser ut när den lilla klyftiga minoriteten krymper och blir mindre för varje generation - något som är garanterat med SDs partiprogram i effekt. SD vill ju endast minska inflödet av nya invandrare, inte avskaffa de stora ghettona genom en återsändning av de oönskade som bor där. Man måste i sammanhanget komma ihåg att i Sverige är det inte de som är mest intelligentast eller klyftigast som skaffar flest barn, utan de allra dummaste som inte har något annat att göra i livet. Ju dummare desto fler barn desto tidigare. I Göteborg ska varannan somalierfamilj ha fyra eller fler ungar. Det blir många somalier i nästa generation och nästnästa generation och nästnästnästa generation osv.

Vill du dela Sverige och din svenskhet med kaosblattar, negrer och allsköns löskepatrask? Vill du att dina barn ska göra det? Vill du att dina barns barn ska göra det? Rösta isåfall på integrationisterna och assimilationisterna i Sverigedemokraterna och deras koncept med "öppen svenskhet".

Vill du inte göra det, rösta på Svenskarnas Parti.

Väljare dras till SD för de vill se en bättre ekonomi, vilket är precis vad SD står för. Det ligger inte i deras väljares intresse att bevara den svenska rasen.

Något som jag aldrig i livet kommer rösta på är SvP i alla fall, jag kan garantera att de aldrig kommer komma i närheten av ens 1%. Både du och jag vet det.
Citera
2012-12-07, 10:22
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Väljare dras till SD för de vill se en bättre ekonomi, vilket är precis vad SD står för. Det ligger inte i deras väljares intresse att bevara den svenska rasen.
Fast ett Sverige som domineras av MENA-folk medför knappast någon bra ekonomi.

Citat:
Något som jag aldrig i livet kommer rösta på är SvP i alla fall, jag kan garantera att de aldrig kommer komma i närheten av ens 1%. Både du och jag vet det.
Självklart är det möjligt att SvP kan få över 1%. Det skulle inte förvåna mig om de får det redan 2014. Även SD började på 0.

SD är rätt i tiden just nu, folk har börjat inse att invandringen inte håller o.s.v. men om en tid kanske SvP är rätt i tiden, folk har insett att repatriering måste ske o.s.v. (Det finns ju dock en gräns för vilket detta på demokratisk väg ska vara möjligt. Om Sverige redan är befolkat av för mycket patrask så röstas ju inte SvP fram).
Citera
2012-12-07, 10:31
Medlem
Citat:

Och vad består samhället utav? Vilka är det som bestämmer vad samhället ska placera vad? Består samhället utav klanaraber, vilket kommer vara resultatet utav SDs politik kommer klanarabiskt tänkande premieras. Vita, laglydiga och intelligenta svenskar kan varken utgöra stommen i samhället eller vara nån sorts elitklass som topstyr som minoritet i sitt eget land över arabers som har sina egna livsåskådningar att falla tillbaka på.
Citera
2012-12-07, 10:41
Medlem
Citat:

Väljare dras till SD för att folk är korkrade hjon som tror att SD är enda alternativet och verkligen är så radikala och smygrasistiska som media vill framställa dem som och förknippar alla andra alternativ som brölande subkulturs-skinskallar som man såg i början utav 90-talet. Därför måste folk kontrolleras, för att dom kan oftast inte se hela bilden utan bara vissa delar.
Citat:

Så du skiter i folket men vill bara ha en bättre ekonomi. Varför du just väljer SD är då rätt intressant. Varför tror du att det enda parti(förutom pytte-SvP som aldrig får gratis reklam bekostade utav etablissemanget) som för någon sorts, om än liten, kulturell och etnisk driven agenda är det man ska rösta på? Skiter du i rasen är du en sån som tror att vi kan ta emot hela världen bara vi kan integrera dom i grodhoppning och sillätande. Det är inte den svenska kulturen som gör oss rika, det är folket som delar ett germanskt genetisk band. Svenska kulturen är bara en bieffekt och inte svaret.
Citera
2012-12-07, 13:01
Medlem
Fenjal888s avatar
Jag skiter fullständigt i om "den svenska rasen" överlever eller inte, det kommer finnas kvar högintelligenta människor i framtiden.

Jag är glad för jag ser en framväxt av SD vilket är precis det jag står för, jag har inget emot att "blattar" som vill sköta sig kommer hit. Ni kan sitta och vara hur arga ni vill hemma, jag bryr mig inte.
Citera
2012-12-07, 13:15
Bannlyst
Citat:
Jag skiter fullständigt i om "den svenska rasen" överlever eller inte,
Är du själv svensk? Pursvensk alltså. Det är ju naturligtvis grundläggande gruppevolutionära strategier och överlevnadsinstinkter att man vill att en själv och sin familj/klan/etniska grupp ska överleva och få det så bra som möjligt.

Allting annat är ju bara sjukt och förvridet och hade ju varit otänkbart att kläcka ur sig för bara några decennier sedan utan att riskera att låsas in i dårkista.

Jag menar: Hör på dig själv för fan. "Jag skiter i om mitt folk överlever eller inte". Det finns ju bokstavligt talat primater som tänker djupare och mer långsiktigt än du här.

Citat:
det kommer finnas kvar högintelligenta människor i framtiden.
Säkert. Men de kommer utan tvekan att vara färre än idag då högkvalitativa och högintelligenta folkslag kommer att degenereras och ersättas av mer primitiva och svagbegåvade diton. Man behöver liksom inte vara raketforskare för att inse konsekvenserna av vad ett Sverige med 10%, 20%, 40% eller 60% utomeuropéer innebär.

Det leder inte till ett vackrare, trevligare, smartare, tryggare eller bättre samhälle på något sätt och vis. Men du kanske "skiter fullständigt" i det också? Du kanske är någon form av sinnesrubbad och ytlig nihilist som inte bryr dig om några högre värden överhuvudtaget?

Citat:
Jag är glad för jag ser en framväxt av SD vilket är precis det jag står för, jag har inget emot att "blattar" som vill sköta sig kommer hit. Ni kan sitta och vara hur arga ni vill hemma, jag bryr mig inte.
Du talar helt enkelt som du har bildning och förstånd till. Det tjänar ingenting till att vara arg på dig eller tjata, det bästa man kan göra är istället att klappa dig på huvudet och lugnt förklara att du har fel och att du inte har tänkt sådär vansinnigt långt.

Varför måste varje land på jorden tvunget vara mångrasligt och multikulturellt? Vi svenskar har bara ett land, nämligen det här. Vad tjänar vi på att dela med oss av det och våra resurser till främmande och i många fall fientligt inställda folkslag som på sikt kommer att tränga undan oss?

Jag vill tillbaka till gamla svensk-Sverige igen. Ett Sverige utan negrer, araber, kurder och syrianer. Ett Sverige som det har varit i tusentals år och som det var fram tills för bara några decennier sedan. Vari ligger det orimliga eller konstiga? Jag begär ingenting alls som jag samtidigt inte är beredd att låta alla andra folk få ha.

Nu är det upp till dig att förklara varför det är viktigare att Sverige tar emot främlingar än vad det är att svenskarnas överlevnad och bevarande säkras. Varför är deras välbefinnande viktigare än vår egen?
Citera
2012-12-07, 14:01
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Är du själv svensk? Pursvensk alltså. Det är ju naturligtvis grundläggande gruppevolutionära strategier och överlevnadsinstinkter att man vill att en själv och sin familj/klan/etniska grupp ska överleva och få det så bra som möjligt.

Jag är 100% svensk och alla mina förfäder i minst 1000 år tillbaka i tiden. Jag är högutbildad och skulle gissa att jag sitter med en högre IQ än snitt IQ för svensken. Det du säger om överlevnadsinstinkter låter ju rätt sannolikt, jag vet inte varför jag inte bryr mig om den svenska rasen så mycket, kanske för att hela min släkt är svensk och alla mina kusiner är tillsammans eller gifta med svenskar. Hela min släkt kommer alltså vara svensk under min livstid. Jag är en rätt egotrippad person så det som händer när jag har dött spelar ingen större roll.

Jag kan också glädja dig att jag avskyr dessa hjorder med korkade somalier som rinner in i Sverige och allt som hör islam till, skulle gärna vilja se en flyktinginvandring på 0%. Däremot om lille Mohammed driver sin lilla kiosk, betalar skatt och överger islam, eller i alla fall håller den för sig själv så har jag inget problem med att Mohammed är lite korkad. Det är ju också värt att notera att snitt IQ inte är ett fixt IQ för hela befolkningen utan att det faktiskt finns en och annan reko invandrare som driver företag och en och annan korkad svensk (även om sannolikheten är större att en svensk har högre intelligens).
Citera
2012-12-07, 14:02
Medlem
Ludermassignegers avatar
SD är på tok för mesiga och kommer aldrig uträtta något av värde i riksdagen. De blir ju överkörda av fjunisar som Ullenhag och Reinfeldt, och har agerat dörrmatta åt moderaterna i nästan en hel mandatperiod nu.

Det enda de gör bra är att få den djupt insnöade befolkningen att ens komma på tanken att grubbla över dessa frågor (För mig är det lite intressant att ingen egentligen reflekterar över fenomenet att vi byter ut vårt eget folk, vilket i sig är helt absurdt).

Svp får min röst, även om jag är av åsikten att det problemet vi står inför aldrig kommer att kunna lösas med demokratiska medel. Om ett par år kommer vi ha det riktigt jävligt när ekonomin brakt ihop, och invasionen av mörkermänniskor nått en kritisk punkt. Det är då folket kommer tvingas vakna eller gå under. Först vid välfärdssystemets krasch, när folket får känna på hur jävligt det kommer bli kommer förändringarna. I dagsläget är det helt meningslösa att stå och agitera mot fårskallarna. Let's dance & fredagsmys med tacos kommer vinna över etnisk nationalism ända fram tills villan brunnit ned, ingen a-kassa dimper in på kontot, tonårsdöttrarna har blivit gruppvåldtagna och ica stängt sin verksamhet pga hyperinflation.

Egentligen är en röst på V eller MP mer konstruktiv för att få fart på revolutionen rejält istället för på mesarna i SD, som med sin politik mest skulle fördröja och försvåra det oundvikliga.
Senast redigerad av Ludermassigneger 2012-12-07 kl. 14:04.
Citera
2012-12-07, 14:05
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludermassigneger
SD är på tok för mesiga och kommer aldrig uträtta något av värde i riksdagen.
En utveckling måste ske med små steg.
Ni nazzar vill ha en revolution och införa ert fascistiska pyramidsystem där ledare styr nedåt genom olika skrån som håller folket på plats.
Vi normala vill få bort pk-systemet och att äkta demokrati införs.
Därför är det idiotiskt att väga SD mot SvP som tråden gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in