Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag skiter fullständigt i om "den svenska rasen" överlever eller inte,
Är du själv svensk? Pursvensk alltså. Det är ju naturligtvis grundläggande gruppevolutionära strategier och överlevnadsinstinkter att man vill att en själv och sin familj/klan/etniska grupp ska överleva och få det så bra som möjligt.
Allting annat är ju bara sjukt och förvridet och hade ju varit otänkbart att kläcka ur sig för bara några decennier sedan utan att riskera att låsas in i dårkista.
Jag menar: Hör på dig själv för fan. "Jag skiter i om mitt folk överlever eller inte". Det finns ju bokstavligt talat primater som tänker djupare och mer långsiktigt än du här.
Citat:
det kommer finnas kvar högintelligenta människor i framtiden.
Säkert. Men de kommer utan tvekan att vara färre än idag då högkvalitativa och högintelligenta folkslag kommer att degenereras och ersättas av mer primitiva och svagbegåvade diton. Man behöver liksom inte vara raketforskare för att inse konsekvenserna av vad ett Sverige med 10%, 20%, 40% eller 60% utomeuropéer innebär.
Det leder inte till ett vackrare, trevligare, smartare, tryggare eller bättre samhälle på något sätt och vis. Men du kanske "skiter fullständigt" i det också? Du kanske är någon form av sinnesrubbad och ytlig nihilist som inte bryr dig om några högre värden överhuvudtaget?
Citat:
Jag är glad för jag ser en framväxt av SD vilket är precis det jag står för, jag har inget emot att "blattar" som vill sköta sig kommer hit. Ni kan sitta och vara hur arga ni vill hemma, jag bryr mig inte.
Du talar helt enkelt som du har bildning och förstånd till. Det tjänar ingenting till att vara arg på dig eller tjata, det bästa man kan göra är istället att klappa dig på huvudet och lugnt förklara att du har fel och att du inte har tänkt sådär vansinnigt långt.
Varför måste varje land på jorden tvunget vara mångrasligt och multikulturellt? Vi svenskar har bara ett land, nämligen det här. Vad tjänar vi på att dela med oss av det och våra resurser till främmande och i många fall fientligt inställda folkslag som på sikt kommer att tränga undan oss?
Jag vill tillbaka till gamla svensk-Sverige igen. Ett Sverige utan negrer, araber, kurder och syrianer. Ett Sverige som det har varit i tusentals år och som det var fram tills för bara några decennier sedan. Vari ligger det orimliga eller konstiga? Jag begär ingenting alls som jag samtidigt inte är beredd att låta alla andra folk få ha.
Nu är det upp till dig att förklara varför det är viktigare att Sverige tar emot främlingar än vad det är att svenskarnas överlevnad och bevarande säkras. Varför är deras välbefinnande viktigare än vår egen?