Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Jag tycker idag ni beter er fegt när ni och ND försöker plocka politiska poäng på SD igenom att kritisera dom för varje rörelse dom tar.
Varför skulle det vara "fegt"? Naturligtvis kritiserar vi/jag sådant som vi tycker är negativt och skadligt. Det är ju inga konstigheter alls. När SD däremot gör bra saker, så har åtminstone inga problem att erkänna det.
Vad är din poäng liksom? "Åh nej, de plockar politiska poäng på andra politiska partiers brister, vilka elakingar." Det är så politik funkar och det är delvis så alla politiska partier får väljare.
Citat:
Sen tycker jag att SvP bör inte ha diktatur över Svenska folket.
Jaså? Vilket styrelseskick föredrar du att man förespråkar och varför är just detta det optimala? Att du vräker ur dig "diktatur" eller "nazism" gång på gång är ganska ointressant, inte bara för mig att bemöta utan dessutom för trådens övriga läsare.
Citat:
Ni vill kasta ut alla invandrare
Alla utomeuropeiska invandrare. Det är helt riktigt. Först kommer de naturligtvis få en chans att återvända frivilligt, men om det inte görs så kommer förstås tvångsrepatriering att bli aktuellt.
Citat:
Bara för att bevara själva den Svenska etniciteten.
Ja. "Bara" för att bevara de odugliga svenskarna och deras värdelösa genetiska och kulturella särarter så att dessa ska finnas kvar även i framtiden och inte trängas under av andra folkslag. Sjukt va?
Citat:
Skulle man bromsa på invandringen rejält, kasta ut kriminella och assimilera invandrare så är vi på rätt spår igen.
Varför i hela friden skulle man vilja assimilera 1,5 miljoner främlingar? Vad är vitsen liksom?
För att citera Rockwell.
Citat:
“A leopard doesn't change his spots just because you bring him in from the jungle and try to housebreak him and turn him into a pet. He may learn to sheathe his claws in order to beg a few scraps off the dinner table, and you may teach him to be a beast of burden, but it doesn't pay to forget that he'll al ways be what he was born: a wild animal.”
Citat:
Kolla USA negers. Dom ser inte lik ut som Afrika negers.
Ja, kolla det mångkulturella och mångrasliga paradiset USA där man var tvungna att klumpa ihop latinos och vita eftersom negrerna begår så fruktansvärt mycket av brottsligheten att den inte ens med de välvilligaste pk-metoder går att gömma.
Citat:
Ursprungligen postat av Color of Crime, 2005
Of the nearly 770,000 violent interracial crimes committed every year involving blacks and whites, blacks commit 85 percent and whites commit 15 percent.
Blacks commit more violent crime against whites than against blacks. Forty-five percent of their victims are white, 43 percent are black, and 10 percent are Hispanic. When whites commit violent crime, only three percent of their victims are black.
Blacks are an estimated 39 times more likely to commit a violent crime against a white than vice versa, and 136 times more likely to commit robbery.
Blacks are 2.25 times more likely to commit officially-designated hate crimes against whites than vice versa.
http://www.colorofcrime.com/colorofcrime2005.html
Skulle det vara ett föredöme menar du? Är det detta du vill uppnå med din assimilation? Vilken otroligt sjuk och förvriden människa du måste vara.
Citat:
Det är fel att bara göra så.
Knivskarp argumentation precis som vanligt. Varför är det fel? För att du själv som presumtiv främling riskerar att kastas ut?
Citat:
Sen yrar ni så mycket om judar så jag tror det är dags ni går till SVT och öppnar en debatt om saken.
Hur menar du nu? Du har ju fått tiotals källhänvisningar och lästips, men än så länge inte gått igenom ett enda av dem. Är det inte lite magstarkt att sitta och kritisera något som man saknar ens den mest rudimentära kunskapen om?