Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Genom sin blotta närvaro konkurrerar de med oss om habitat och resurser (kvinnor, ekonomiska tillgångar och i vems händer dessa hamnar) och det medför att en av oss förlorar dessa och dör bort. Just nu verkar svenskarna förlora.
Jag förstår dig och håller med dig. Men problemet är att du tvingar andra människor. Skulle ni nazis ha en eget samhälle där endast vita får vara. Då skulle ert problem vara lösta
Citat:
Inga mer svenskar och ett ganska dåligt fungerande skitland som exempelvis Colombia eller Brasilien, det är resultatet om vi inte gör som SvP vill och kastar ut alla invandrare och stoppar all invandring.
Man har två val:
1. Svenskt Sverige. Enkom SvP och ND som politiska partier vill ha det.
2. Bajsbrunt totalförintat kreolland utan svenskar. Alla partier inklusive SD vill ha det.
Det finns inga andra alternativ. Vill man ha 1 röstar man på de som hör med 1 att göra, vill man ha två röstar man på de som hör med 2 att göra.
Colombia och Brasilien har väll integrationsproblem. Dom kan inte hitta en gemensam identitet.
Jag förstår dig och håller fortfarande med dig. Problemet är att du är för diktatur över Svensken.
SD vill inte ha bajsbrunt land. SD vill tvätta bort det bajsbruna, utan att vara så extrem som ni är.
Bajsbruna .....
Citat:
Ja om man gör ett folkslag till en minoritet inom mindre än hundra år, förnekar deras existens och aktivt kämpar för att byta ut dem, då är det ett folkmord. Även SD är delaktiga även om de inte vill folkmörda lika mycket och vissa av dem vill tvärtom motverka det (men då kastas de ur partiet enligt dekret från ledningen).
Jag vet att 7-klövern nekar Svenskarnas existens. Men Statsminister har sagt etniska Svenskar så kulturmarxisterna svimmade. Du går ge mer exempel på vad folkmordet innehåller. Tycker du är paranoid som en kommunist.
Citat:
"Vi" kommer ju inte finnas så vad spelar det för roll? Skiter i om "det bajsbruna kreolfolket" svälter eller lever värsta lyxlivet, de bajsbruna kreolernas existens är för mig oviktig och att de bor i något som kallades Sverige, äter "falusausage" och talar en svenskinfluerad engelsk dialekt gör inte dem mer viktiga.
Jag talar om landet, och mig själv.
Du verkar lida av psykisk störning. Att du inte tål andras existens är bara komiskt.
Att du inte börjar med en serietidning som du säljer ut anonymt? Den skulle bli fantastiskt bra!
Citat:
Färskt exempel:I vårt parti finns inget utrymme för extremister, rasister eller rättshaverister.
De vågar inte erkänna att svenskarna är värda att bevara (rasism) eller att det kan kräva extrema åtgärder. De kryper för kulturmarxisterna och deras agenda de satt för oss.
Nu har du fått något i röven igen. SD menar att dom vill inte ha personer som DU!
Personer som DU vill ha diktatur, styra Svenska folket med hjärnhand, ni förstör partiet och ni är helt enkelt misslyckade extremister som vänsterextremister. Extremister har aldrig och kommer aldrig vara lyckade. Du kommer sitta på din plats för alltid och det finns inget du kan göra något åt.
Citat:
Nej SD erkänner inte svenskarnas existens.
Öppen svenskhet. Det är vad vi i Sverigedemokraterna står för. Det innebär att vem som helst kan bli svensk. Det handlar om assimilering, om att anpassa sig till våra grundläggande och gemensamma värderingar, om att ta till sig de sociala koder som är typiska för oss svenskar och om att lära känna och respektera vårt kulturarv. Gör man detta känner man sig säkerligen svensk, och betraktas också som svensk. I vilket land man är född, varifrån ens föräldrar kommer, vilken hudfärg man har… inget av detta spelar någon som helst roll.
Ja. Dom nekar inte att själva Svenskhet inte existerar. Dom erkänner att alla kan bli Svenskar igenom att anpassa sig.
Citat:
Om man anser att en neger kan bli svensk, anser man inte att svenskarna existerar eftersom man inte kan bli något genetiskt och svenskhet är genetiskt.
Negern kan bli Svensk om den beter sig som en Svensk till 100%.
Men etnisk Svensk kan den aldrig bli! Det håller jag med dig om.
SD håller med mig också.
Som sagt så förstår jag dig och håller med dig. Men du är en elak person som vill skada andra, och Svenskarna igenom diktatur. En vecka i Afrika skulle du nog passa bra!

Helvetet kanske inte är nog hårt för dig med tanke på det psykiska störning
/ Winston D Thackeray