Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2012-10-14, 22:41
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vi som vill att svenskarna ska fortsätta existera står bakom SvP medan SD anser att en neger kan "bli" svensk, svårare är det inte.
Det stämmer inte hur ofta ni än upprepar det.
Citera
2012-10-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Tror du en välbärgad person har samma tendenser till kriminalitet som de fattiga föräldrarna som var kriminella för att överleva i hemlandet? Visst spelar generna roll men att säga att det är genetisk att t.ex vara intresserad av bilar tycker jag är dumt då bilar inte är något naturligt. Pengar är inte heller naturligt så rån och inbrott borde inte sitta i generna.

En adopterad neger eller asiatunge ärver kognitiva förmågor av föräldrarna men inte kriminellt beteende.

Vem har sagt att "X gen" finns till specifikt för våldtäkt? Allt handlar om orsak och verkan, selektion av lägre kognitiv förmåga och generell IQ som i fallet Afrika skapar inte en kontinent av våldtäktsmän nödvändigtvis. Men det är en omöjlig kombination med ett radikalt annorlunda teknologist och civiliserat samhälle, åtskild av tusentals år av evolution.

Homogena samhällen har även mer social tillit bland annat, delvis av hormoner såsom Oxytocin, detta kan vara en orsak som bidrar också, men även hormoner är ärvda. Tro på marxist"vetenskap" om egalitarianism och minimal genetisk påverkan du, men det är ändå herpvetenskap och derpverklighet.
Citera
2012-10-14, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Det stämmer inte hur ofta ni än upprepar det.
Jodå, det stämmer helt och fullt.
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie Åkesson
– Svenskhet är inte något som sitter i din hudfärg eller någon del av kroppen. Den sitter i dina värderingar och ditt uppförande.

Det blir så tramsigt när ni försöker ljuga och luras för att ni är så svaga i er politiska argumentation. Sluta genast upp med sådan barnslig skit är du gullig.
Citera
2012-10-14, 23:16
Medlem
Taktisk rösta på SD borde alla SVP väljare göra.
Citera
2012-10-14, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Det här är intressant. Precis nyss var det ju en annan skribent som menade att det var bra att vi höll oss borta och "röstade på våra egna partier". Även Jimmie Åkesson tycks ju vara av den uppfattningen.
Men du menar alltså att vi ska ignorera dessas råd och återigen rösta på det parti som gång på gång spottar oss nationalister och etniska svenskar i ansiktet och trampar på det vi står för?

Jag har redan taktikröstat på SD en gång, och det enda jag fick ut av det var skit och besvikelse.
Senast redigerad av Straybullet 2012-10-14 kl. 23:22.
Citera
2012-10-14, 23:20
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Det där var aktuellt 2010 vilket vi också ställde upp på.
Nu är det dags att bredda den nationella rörelsen. SD kommer över 10% utan vår hjälp.
Citera
2012-10-14, 23:25
Medlem
mahasukas avatar
Hur pass seriösa är SvP ? Har de folk att sätta in till kommunfullmäktige etc ? Eller består partiet av Conny 47 med 10 punkter i belastningsregistret? Jag skulle kunna tänka mig att rösta på Svp bara för att se krigsrubrikerna i aftonhoran NAZISTCHOCK!
Citera
2012-10-14, 23:25
Medlem
AImTommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Hur stora då? Partiet är ju redan inne i riksdagen och ligger runt 10% i diverse undersökningar. Varför ska vi fortsätta hålla fast vid ett parti som gång på gång spottar oss i ansiktet och öppet erkänner att de inte vill ha något att göra med riktig sund nationalism.

Tillräkligt stora för att det ska vara rättfärdigat att rösta på SD enligt resten av folket.
Citera
2012-10-14, 23:30
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahasuka
Hur pass seriösa är SvP ? Har de folk att sätta in till kommunfullmäktige etc ? Eller består partiet av Conny 47 med 10 punkter i belastningsregistret? Jag skulle kunna tänka mig att rösta på Svp bara för att se krigsrubrikerna i aftonhoran NAZISTCHOCK!

De sitter väl redan i ett par kommuner?
Citera
2012-10-14, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mahasuka
Vad menar du med "seriösa"?
Partiets medlemsantal har ökat med 71% hittils i år och många nya lokalavdelningar har öppnat. Vi finns naturligtvis inte på alla orter än, vilket är för mycket att begära i dagsläget. Inför valet 2014 lär det komma upp tydliga listor på vilka kommuner vi har företrädare som ställer upp i.
Saknar din kommun företrädare för partiet så kanske det är läge att engagera sig, teckna medlemskap och själv ställa upp som kandidat.

Citat:
Ursprungligen postat av AImTommy
Tillräkligt stora för att det ska vara rättfärdigat att rösta på SD enligt resten av folket.
Jaha? Nej, det är tyvärr inte särskilt aktuellt av de anledningar jag redan förklarat.
Citera
2012-10-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
SvP naturligtvis, idioterna i SD kommer aldrig att vilja genomföra de förändringar som krävs för att rädda det här landet. Trots vågmästarställning så har inte Sd lyckats åstadkomma något av värde under sin tid i riksdagen och man kryper hela tiden närmare de övriga partierna i sjuklövern. Hur kan man allvarligt tro att det här partiet ska kunna åstadkomma något?

(Just förutom att SD har påverkat en del beslut. Har du läst nyheterna så skulle du vetat om detta.)

Och SvP skulle då gjort det bättre i samma position som SD? Haha ni hade låst in er och satt en lapp på dörren där det står "Vi vägrar att förhandla innan vi stänger gränserna." Ingen hade kommit och knackat på dörren för ni hade precis som SD haft strax över 5 %.

Inga jävla dödsnazister kommer och skall aldrig röstas in i riksdagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Saknar din kommun företrädare för partiet så kanske det är läge att engagera sig, teckna medlemskap och själv ställa upp som kandidat.

Måste man klara ett test om nazism för att bli antagen som kandidat?
Citera
2012-10-14, 23:45
Medlem
TheSpacePopes avatar
Konsekvenserna av Sverigedemokraternas politik kommer att vara exakt samma som med resten av sjuklöverns, med enda skillnaden att det kommer att ta lite längre tid. Jag tänker rösta på ett parti som erbjuder riktiga lösningar på de problem som jag ser i dagens samhälle, dvs SvP.

Eftersom att SD inte vill repatriera majoriteten av alla invandrare som kommit till Sverige så är ett Sverigedemokratiskt samhälle fortfarande en mångkultur med hundratusentals om inte miljontals destruktiva rasfrämlingar, och dessa destruktiva rasfrämlingar kommer även efter att SD har "stängt gränserna" att öka eftersom att de har en högre nativitet än oss Svenskar. Röstar man på SD så vill man alltså att Svenskarna ska bli en minoritet i Sverige.
Senast redigerad av TheSpacePope 2012-10-14 kl. 23:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in