Intressant tråd. Förra valet taktikröstade jag på SD, sedan dess har ju mycket ändrats. SD har vuxit av egen kraft och ligger inte längre i farozonen för att åka ut. Samtidigt har SD visat sig vara ett mesigt skitparti, vilket man iofs visste redan från början. Men man hoppades ändå att partiet skulle bli lite radikalare när det väl tagit sig in i riksdagen, inte att partiet skulle bli allt fegare och mer intolerant mot äkta nationalister.
SvP är ett väldigt litet parti som kämpar för svenskarnas överlevnad. Rent politiskt är SvP mycket mer sympatiska än SD, även om jag ser en del dåliga tecken i SvP:s utveckling också.
Både SD och SvP har ju valt att arbeta parlamentariskt. Rent åsiktsmässigt borde man helt klart rösta på SvP, men då jag inte tror att parlamentarisk kamp kommer räcka hela vägen för att rädda vårt folk blir det en fråga om taktik. Jag tänker nämligen så här:
Säg att vi har 2 miljoner rasfrämlingar i landet och att det varje år väller in 100 000 invandrare till Sverige. Då har vi inte så många år på oss innan vi svenskar är i minoritet i Sverige:
"Om avvecklingen håller sig på samma nivå i Sverige i framtiden kommer svenskarna att vara i minoritet i sitt eget land om 38 år, alltså 2050, enligt SCB:s siffror."
http://www.nationell.nu/2012/07/03/kronika-om-detta-ma-ni-beratta/
38/4 = 9,5. Vi har alltså 9 val på oss i teorin och i praktiken mycket färre eftersom vi har en jävla massa förrädare och profitörer som klamrar sig fast vid mångkulturen och kommer fortsätta kämpa för folkmord.
För SD tog det 7 val att ta sig in i riksdagen:
Citat:
SD:s valresultat:
1988 <->
Röster: 1 118 <->
Procent: 0,02%
1991 <->
Röster: 4 887 <->
Procent: 0,09%
1994 <->
Röster: 13 954 <->
Procent: 0,25%
1998 <->
Röster: 19 624 <->
Procent: 0,37%
2002 <->
Röster: 76 300 <->
Procent: 1,44%
2006 <->
Röster: 162 463 <->
Procent: 2,93%
2010 <->
Röster: 339 610 <->
Procent: 5,7%
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sverigedemokraterna#Valresultat
SvP har ställt upp i ett val (och lyckades i det sämre än SD gjorde i sitt första val) och har nu ställt upp 10 000 röster som sitt mål i nästa val (vilket är bättre än SD:s andra val men sämre än SD:s tredje val). Om SvP trots en ständigt allt högre andel rasfrämmande väljare lyckas växa lika snabbt som SD (än så länge har man växt långsammare), kommer vi alltså ha SvP i riksdagen åtta år före det sista valet som kommer hållas med svenskar som en majoritet. Då har man alltså åtta år och två val på sig att få 100% av svenskarnas stöd för att parlamentariskt kunna reformera samhället och avveckla mångkulturen (mitt implicita antagande här är att rasfrämlingar aldrig kommer rösta på ett parti som vill deportera dem).
Rent matematiskt och logiskt är vi alltså körda, iaf om vi spelar efter parlamentariska spelregler. Även med en stor mängd tur kommer vi rent krasst under rådande system aldrig lyckas fånga en majoritet av Sveriges valboskap. Sossarna kunde få 51% på sin storhetstid, men sedan dess har samhället splittrats och fragmenterats och det har blivit omöjligt för ett parti att få egen majoritet. Vi har också EU, svenskfientliga grundlagar, anti-diskrimineringslagar och annat skit som gör att systemet är obotligt svenskfientligt.
Med det ovan i baktanke känner jag att det inte spelar någon roll om man använder sin röstsedel som dasspapper eller lägger den på något parti. I vissa kommuner kan kanske en röst på SvP göra skillnad, men på riksdagsnivå undrar jag om det inte kan vara smartare att rösta på SD för att begränsa invandringen och köpa mer tid. Att SD lyckas bromsa invandringen känns faktiskt mer realistiskt än att SvP lyckas stoppa den. Förhoppningsvis kommer en massa arga SvPare nu hoppa på mig och förklara varför jag ska rösta på SvP, vilket jag förmodligen också kommer göra om inte Motståndsrörelsen ställer upp till val