Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ett "abrahimitiskt" namn är gissningsvis ett sådant namn som våra förfäder har gett sina barn de senaste 1000 åren sedan Sverige kristnades. Exakt hur det skulle påverka SvP:s politik att man har personer som heter Daniel eller David i partier är oklart. Men jag väntar förnöjt på ett utvecklande av frågan.
Så du menar att Jimmie Åkesson är en hycklare som ljuger om sina politiska ståndpunkter för att framstå som mainstream och "icke-rasistisk"? Du gör inte direkt reklam för ditt parti om man säger så. Att det du sedan säger är fel och något du inte kan backa upp öht hör naturligtvis också till saken.
"Rasism" är precis vad Sverige och hela Europa behöver för att säkra sitt folks överlevnad och framtid. Således förstår jag inte invändningen. Du bör nog fokusera betydligt mindre på vad som är "rasitiskt och inte och betydligt mer på vilka lösningar som är nödvändiga för att säkra vårt folks överlevnad och bevarande.
Så du menar att Jimmie Åkesson är en hycklare som ljuger om sina politiska ståndpunkter för att framstå som mainstream och "icke-rasistisk"? Du gör inte direkt reklam för ditt parti om man säger så. Att det du sedan säger är fel och något du inte kan backa upp öht hör naturligtvis också till saken.
"Rasism" är precis vad Sverige och hela Europa behöver för att säkra sitt folks överlevnad och framtid. Således förstår jag inte invändningen. Du bör nog fokusera betydligt mindre på vad som är "rasitiskt och inte och betydligt mer på vilka lösningar som är nödvändiga för att säkra vårt folks överlevnad och bevarande.
Att politiker ljuger och misslyckas att följa upp deras utlovade förändringar är inte direkt en nyhet. Eftersom SD fått en rasistisk stämpel så ser man att Åkesson gång på gång måste försvara sig på olika debatter om att de inte är rasistiska och att en svart absolut är svensk. Men ärligt nu, säg mig, har vi 9 vita kristna och en svart muslim och du ska peka ut den som du tycker/tror är minst svensk bland dem så tar du väl den svarta ändå? Förutsatt att alla fötts i Sverige då.
Varför skulle vi behöva mer rasism? Det är väl nationalism om något som vi behöver... eller hur? Hur ska vi säkra vårt folks överlevnad när det blandas hej vilt och skadan är redan skedd.
Invandrare som våldtar skapar mer rasism, så indirekt så säger du att det är bra om svenskar blir våldtagna!? Eller vilken sorts rasism vill du ska utvecklas?
NAZISTCHOCK!