Citat:
Ursprungligen postat av
POTESTATIVUS
Så enligt SvP så vill dem inte stoppa folk från att exempelvis rösta MP?
Hur skulle det vara om du faktiskt läser de svar som du får? Det hade underlättat enormt för oss alla om vi inte behövde upprepa oss hela tiden.
Citat:
Jag undrar vad du har för rätt att kasta ut folk som har en annan hudfärg än vad du har?
Säg mig det. Vad har du för rätt?
Det handlar som jag redan konstaterat inte om hudfärg utan om genetisk likhet och medärvda mentala egenskaper. Vilken rätt jag har? Vilken rätt har makthavarna att tränga undan vårt folk och arbeta aktivt för dessas förintelse och vår civilisations undergång?
De vita svenskarna har en hävdvunnen rätt till Sverige eftersom det är det land som våra förfäder i tusentals år har byggt upp för kommande generationer vita svenskar och offrat sina liv i hundratusentals i processen att trygga det från fiender, externa såväl som interna. Det här landet ska tillhöra och bebos av de människor som delar samma blodslinjer, samma gener och samma historia. Vi har nämligen inget annat land och när vi blir en minoritet i Sverige har vi inte längre någonstans att ta vägen.
Angående det så har vi förstås all moralisk och rationell rätt i världen att göra det som krävs för att säkra vårt folks överlevnad och bevarande och trygga ett svenskt Sverige, hurså? Allt annat hade ju varit vansinnigt, vår rätt väger naturligtvis oändligt mycket tyngre än andra folkslags rätt att få komma och bosätta sig i och parasitera på Sverige och svenskarna, eller för den delen förrädiska politikers rätt att förvandla Sverige till en mångkulturell mardrömsnation.
Vårt folks rätt till överlevnad, frihet, självständighet och separatism är alltså rätten jag åberopar.
Citat:
Ursprungligen postat av
POTESTATIVUS
Er taktik köper jag inte för jag är smartare än så. Svaga individer och folk som är förlorare röstar på SvP.
Och vad röstar starka människor på då? Folkpartiet? Dessa starka individer som du pratar om är ju uppenbarligen helt oförmögna att göra någonting av verklig betydelse mot de problem som vi brottas med, vari deras styrka ligger kan man alltså dividera bra länge kring.
Om jag är svag för att jag vill säkra mitt folks överlevnad och fortsatta existens samt deras levnadsrum så får jag väl vara det, det bekommer mig inte särskilt. Det är vad som är nödvändigt och vad som måste göras helt enkelt. Och förstår man inte det så har man nog tyvärr diskvalificerat sig för en fortsatt debatt i ämnet.