Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-05-23, 12:55
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Det förstnämnda.
Intressant. Jag väntar med spänning på att se hur man ska assimilera våldtäktssomalier eller terrorister som tänder bilar, samt dessa som inte ens kan ta i hand med kvinnor. Men det är väl iofs bara småsaker om man jämför med det svenska barbariet.
Citera
2013-05-23, 13:43
Medlem
Moffegrevs avatar
Finner tanken rätt absurd att staten ska kunna bestämma vem jag far gifta mig med och ta med till Sverige och inte. Vill jag ha en thaifru är det min rättighet att importera en thaifru, nagot som skulle vara omöjligt med SvP's politik.

Det blir sd för mig.
Citera
2013-05-23, 13:53
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Intressant. Jag väntar med spänning på att se hur man ska assimilera våldtäktssomalier eller terrorister som tänder bilar, samt dessa som inte ens kan ta i hand med kvinnor. Men det är väl iofs bara småsaker om man jämför med det svenska barbariet.

Ser med spänning på hur det blir om man låter dem härja fritt i 10 år utan att något görs.
Citera
2013-05-23, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Finner tanken rätt absurd att staten ska kunna bestämma vem jag far gifta mig med och ta med till Sverige och inte. Vill jag ha en thaifru är det min rättighet att importera en thaifru, nagot som skulle vara omöjligt med SvP's politik.

Det blir sd för mig.

Varför tror du att det är din rättighet att importera människor hur som helst?
Citera
2013-05-23, 15:27
Medlem
Citat:

Det blir sd för mig.
Självklart ska sådana som du rösta på SD, då torskar som planerar att importera kvinnor från utlandet inte direkt är målgruppen för partiet. Vi talar om ett etnonationalistiskt parti. Att rasblandning skulle förekomma i mindre skala är väl i princip oundvikligt på individnivå, men knappast något som kommer förekomma ofta om landet styrs av en sund nationalistisk kraft. Dagens situation är allt annat än normal eller naturlig, så att framställa det som att rasblandning i stor skala är oundvikligt är bara trams. Hur skulle det vara möjligt om den största majoriteten av befolkningen är svenskar hade du tänkt?
Citera
2013-05-23, 15:44
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanson
Varför tror du att det är din rättighet att importera människor hur som helst?

Är det inte min rätt som vit man att själv välja vem jag vill gifta mig med?

Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Självklart ska sådana som du rösta på SD, då torskar som planerar att importera kvinnor från utlandet inte direkt är målgruppen för partiet. Vi talar om ett etnonationalistiskt parti. Att rasblandning skulle förekomma i mindre skala är väl i princip oundvikligt på individnivå, men knappast något som kommer förekomma ofta om landet styrs av en sund nationalistisk kraft. Dagens situation är allt annat än normal eller naturlig, så att framställa det som att rasblandning i stor skala är oundvikligt är bara trams. Hur skulle det vara möjligt om den största majoriteten av befolkningen är svenskar hade du tänkt?

Men importerade partners är ju de facto en önskad invandring. Bidragssomalier är oönskad, däri ligger skillnaden.

Hur skulle SvP exempelvis se pa importerade uralbergsryskor, de är ju inte helt "europeiska" de heller.
Citera
2013-05-23, 17:11
Medlem
Citat:
Men importerade partners är ju de facto en önskad invandring. Bidragssomalier är oönskad, däri ligger skillnaden.

Hur skulle SvP exempelvis se pa importerade uralbergsryskor, de är ju inte helt "europeiska" de heller.
Precis som jag skrev innan så kommer importerade partners knappast att bli ett storskaligt problem i ett nationalistiskt Sverige där helst runt 98 % är etniska svenskar, ungefär så homogent som Japan är idag. Tror även att dessa äckliga tendenser kommer att sjunka i ett sunt nationalistiskt samhälle, men som sagt, även om det fortsätter kommer det knappast bli ett hot mot det svenska folket som folk om vi lever i ett nationalistiskt Sverige.

Sedan tror jag att du har missförstått vad SvP är för parti och vilka som röstar på det. Det är ett etnonationalistiskt parti som svenskar röstar på för att de vill bevara svenskarna som folkgrupp, att svenskarna även ska vara en majoritetsbefolkning i framtiden och att de ska styra sitt eget land. Svårare än så är det inte. Bryr du dig inte om svenskarna blir en minoritetsbefolkning fullt med somalier och araber plus en hel del rasblandade människor, för all del, rösta på SD då.

Nej SD kommer inte lösa ett skit om de bromsar invandringen med 90 %. Vi har redan en enorm mängd icke-europeer i landet, denna grupp ökar väldigt snabbt i detta nu och inom den närmaste framtiden. Inte nog med det, dessa skaffar betydligt fler barn än etniska svenskar och den svenskhatande staten tar varje chans till att propagera för rasblandning. Ingen ljus framtid eller hur? Samtidigt som SD inte har stake nog att säga att de vill stoppa invandringen och skicka ut en stor del av dem.
Citera
2013-05-23, 17:30
Bannlyst
Citat:

Det blir sd för mig.

Hur finner du tanken att svenskarna i framtiden bara kommer att kunna beskådas på fotografier och filmklipp på museer och eventuellt i skolundervisningen efter att vi trängts undan, blandats bort och försvunnit för alltid på grund av ett omfattande folkutbyte?

Är dina köttsliga lustar viktigare än ditt folks bevarande och överlevnad? Det är så du ser det alltså?
Citera
2013-05-23, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Hur finner du tanken att svenskarna i framtiden bara kommer att kunna beskådas på fotografier och filmklipp på museer och eventuellt i skolundervisningen efter att vi trängts undan, blandats bort och försvunnit för alltid på grund av ett omfattande folkutbyte?

Är dina köttsliga lustar viktigare än ditt folks bevarande och överlevnad? Det är så du ser det alltså?
Tror du att en som hellre väljer asiatiska dvärgar trots det rika utbudet av vita valkyrior lyssnar på sådana argument? Stackaren verkar ju längta efter att få höra en liten lömsk apa kalla honom "pappa".
Citera
2013-05-23, 18:41
Medlem
Citat:

Det blir sd för mig.

Nej, det finns inte någon sådan "rättighet". Det finns regler redan idag gällande vilka som ska få bosätta sig i landet och vilka som inte ska få göra det, även om reglerna är slappa. Vem som helst ska inte ha rätt att bo i Sverige. Sverige ska vara ett svenskt land och vill man inte vara en del av den svenska gemenskapen genom att föra sitt svenska arv vidare så kan man inte förvänta sig att man får ta del av svenskarnas gemensamma samhälle. Vill du skaffa en thaifru så kan du flytta till Thailand, för någon egentlig "rätt" finns inte för henne att bo här.
Citera
2013-05-23, 18:47
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Alla livsodugliga folk går under. Så har det sett ut genom hela världshistorien. Utrotningen sker antingen militärt eller demografiskt eller socio-politiskt eller så försvinner dom bara i historiens glömska.

Babylonier, Hettier, Kartagos folk, Vandalriket, den indiansk-mexicanska civilisationen före 1500, vita rhodesier i Afrika - dessa folk har det gemensamt att dom inte klarade av sin förändrade omvärld och därför gick under.

Om vita svenskar kommer att gå under eller inte är för tidigt att säga. Först 2030-50 kommer man nog kunna se vart det lutar. Med tanke på att det då kommer att finnas miljarder människor i Afrika och Mellanöstern som sneglar på det mineralrika Sverige med alla dess olika rikedomar så kommer vi (7 miljoner ?) knappast att kunna hålla stånd nån längre tid.

Och nej, SvP med sina 260 deltagare i årets förstamajtåg är nog inte mycket att hålla i hand när det smäller.
Citera
2013-05-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Alla livsodugliga folk går under. Så har det sett ut genom hela världshistorien. Utrotningen sker antingen militärt eller demografiskt eller socio-politiskt eller så försvinner dom bara i historiens glömska.

Babylonier, Hettier, Kartagos folk, Vandalriket, den indiansk-mexicanska civilisationen före 1500, vita rhodesier i Afrika - dessa folk har det gemensamt att dom inte klarade av sin förändrade omvärld och därför gick under.

Om vita svenskar kommer att gå under eller inte är för tidigt att säga. Först 2030-50 kommer man nog kunna se vart det lutar. Med tanke på att det då kommer att finnas miljarder människor i Afrika och Mellanöstern som sneglar på det mineralrika Sverige med alla dess olika rikedomar så kommer vi (7 miljoner ?) knappast att kunna hålla stånd nån längre tid.

Och nej, SvP med sina 260 deltagare i årets förstamajtåg är nog inte mycket att hålla i hand när det smäller.

Vad är egentligen din poäng? Ingen förnekar att många folk har gått under historiskt, innebär det att vi bara ska acceptera att det svenska folket och den svenska nationen går under? Knappast.

Jag tycker det är lite knepigt hur du försöker få det att låta som att 260 deltagare skulle vara något dåligt. Jag tycker det var starkt att de lyckades få ihop så många med tanke på omständigheterna och situationen för många nationella idag.

Sedan är det som händer i Europa och särskilt Sverige så mycket mer än bara en "föränderlig omvärld". Det är en föränderlig värld må hända, men som styrs och kontrolleras på en medveten, systematisk och rentav ond nivå enligt mitt tycke. Kan inte beskriva det som något annat än ondska från mitt perspektiv. En sak om det faktiskt rörde sig om riktiga invandrare som faktiskt invandrade hit på eget bevåg i låg skala under en väldigt lång tid, men så är det ju knappast. Dock hade ju inte det varit något att föredra heller förvisso, men då hade svenskarna haft gott om tid att hantera den förändrade situationen.
Senast redigerad av Feru 2013-05-23 kl. 19:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in