Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Jag bakar in ekonomiska frågor i SD's invandringspolitk.
Så vem ska ut då? Ska Thoralf Alfsson, Kent Ekeroth, Jimmie Åkesson, Maria Mazetti, pojken med dem bruna ögonen fast vit och blond med mera?
Personer av vit europeisk genetisk bakgrund får stanna, främlingar däremot får lämna Sverige. Kosher-Kent åker förstås, de övriga känner jag inte till deras etniska bakgrund, men de får sannolikt stanna, det kan jag inte tänka mig annat.
Citat:
Negrer kan inte vara etniska svenskar. Det är logiskt.
Ni ska bevisa vem som är svensk eller inte svensk av folk som är vita.
Ja, precis och det framgår i våra politiska dokument. Vita européer och ättlingar till sådana anses kunna tas upp i den svenska gemenskapen. Icke-vita däremot inte. Svårt?
Citat:
Jag tycker Kent Ekeroth har åsikter som värnar och försvarar Sverige. Se där! Kent ska ut pga sina åsikters. Du verkar vilja införa diktatur.
Kent Ekeroth är en sionistisk jude som inte hör hemma i Sverige. Det är det intressanta. Jag vill för övrigt införa ett styrelseskick som bygger på ansvars- och ledarprincipen.
Citat:
Det räcker att man stänger gränserna helt.
Felaktigt.
Citat:
Du måste ställa dig mot de demokratiska lagarna. Att SvP vill kasta ut alla invandrare är som att fisa i rymden.
Vilka demokratiska lagar är det du pratar om? Du kan inte bara rulla en apelsin över tangenterna, du måste utveckla vad du menar.
Citat:
Nej. Ni är inte värdekonservativa. Ni vill kasta etniska svenskar grundat på fel åsikter. Samma sak som man gjorde i DDR!
Va? Är du född på ett HBTQ-möte? Jag förstår ärligt talat inte vad du menar? Vad gjorde man i DDR och hur vill vi göra samma sak? När har vi sagt att vi vill kasta ut etniska svenskar? Märkligt.
Citat:
Men ni kommer inte få något stort väljarstöd med dessa frågor ni driver då det går inte hem hos svenskarna.
Vad går hem hos svenskarna då? Deras åsikter är knappast gjutna i sten, för fyra decennier sedan pratade vår statsminister öppet om vikten av etnisk homogenitet och raslig renhet, hur kommer det sig att det man stod för igår är det man hatar idag? Och kan det i så fall heller inte ändras tillbaka?
Citat:
Jag försöker förklara att med SD's politik så bevaras den svenska rasen. Läs mellan raderna.
Jag var aktiv i SD tidigare och känner flera Sverigedemokrater, vissa av dem på mellanhög nivå, om än ingen i riksdagen. Du har fel helt enkelt och saknar kunskap och insyn.