2012-11-22, 12:41
Bannlyst
Ser man inte ett adamsäpple på henne på denna bilden?

http://i.imgbox.com/ademhMLc.jpg
Citera
2012-11-22, 12:41
Medlem
Tror ni inte hon har skyddade uppgifter pga av Syrianen. Han fick väl reda på att hon var en han och nu hotar han att mörda han/hon.
Citera
2012-11-22, 12:45
Medlem
serialhunter666s avatar
HL hade skyddade personuppgifter efter påstådda hot från en syriansk pojkvän. Pojkvännen ska ha spårat ur efter att han förtstått vad HL hade för sexuella preferenser. Jag känner inte till namnet på denna person. Har aldrig frågat, helt enkelt.

Denna tråd läses av flera av de inblandade. Jag vill inte förekomma rättegången eller hänga ut vittnen etc. Delar av ärendet hanteras bäst av åklagare och polis, även om de inte tillhör den svenska eliten på området.
Citera
2012-11-22, 12:46
Medlem
irrelevantinfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Ser man inte ett adamsäpple på henne på denna bilden?

http://i.imgbox.com/ademhMLc.jpg
Ja
Det är ju åklagaren, inte HL?
Citera
2012-11-22, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevantinfo
Det är ju åklagaren, inte HL

Inte personen till höger nej . Det är Helena. Till vänster hennes försvarare.
Citera
2012-11-22, 12:48
Medlem
HejOrangutangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paceman
Jag har ocksa PM-vaxlat lite med en anhorig till Helena. Vad galler konsbytet ar han tydlig:

Men nagon narmare forklaring an sa till just den har gatan har jag inte annu. Men i arlighetens namn sa spelar ju inte just hennes exakta konsbestamning nagon som helst roll for fallet.

Frågan är ju varför hon inte syns i registret över svenska befolkningen? Försvinner det även där när man har skyddad identitet? Även i ett gammalt register? Tveksam över det.

För om det nu är så, är det tre barn totalt och inte två isåfall.
Då kan man också fråga sig varför hennes broder också har skyddad identitet?

Plus om det nu är så att det försvunnit i gamla registret, varför finns hennes tvillingbroder kvar och inte hon själv? Om båda två har skyddad identitet?
Senast redigerad av HejOrangutang 2012-11-22 kl. 12:52.
Citera
2012-11-22, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paceman
Jag har ocksa PM-vaxlat lite med en anhorig till Helena. Vad galler konsbytet ar han tydlig:

Men nagon narmare forklaring an sa till just den har gatan har jag inte annu. Men i arlighetens namn sa spelar ju inte just hennes exakta konsbestamning nagon som helst roll for fallet.

Som någon skrev igår, damage control. Anhörig som tror att den kan få tyst på fakta om HL med PM.

Varför ringer ni inte Skatteverket istället för att sitta i tråden och tjafsa? Halva dagen har gått. Det är som om ni inte vill att han ska ha blivit en hon juridiskt. Ämnet kommer att fortsätta tjatas hela eftermiddagen, kvällen och natten, för att ingen annan får tummen ur och ringer så att Skatteverket blir dubbel-, trippelkollat (om det skulle finnas någon promilles risk att de gav fel information igår). Förstår ärligt inte vitsen när det bara tar någon minut att ringa ett nummer som redan finns i tråden. Ring nu. Eller sluta ifrågasätt Skatteverket och deras register.
Citera
2012-11-22, 12:51
Medlem
Angående antalet syskon står det att läsa i p7:an att HL är: "uppvuxen i hel familj i Gbg-området, yngst av två syskon."

Det framgår alltså tydligt att HL har ett äldre syskon och inga fler.
Citera
2012-11-22, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Angående antalet syskon står det att läsa i p7:an att HL är: "uppvuxen i hel familj i Gbg-området, yngst av två syskon."

Tvillingarna då? Som man såg på familjefotot? Är det inte hennes bröder?
Citera
2012-11-22, 12:54
Medlem
Citat:

Men ditt jävla spån. Om du inte har korrekt information, skit i att skriva i tråden ok?
Det är inte HL det är Ulrika Åberg ok?!

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.412677-kan-domas-till-livstids-fangelse
Citera
2012-11-22, 12:55
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Nej, personen till vänster är åklagaren...
Citera
2012-11-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban

Skarpt. Vilken sida står det på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in