2012-12-29, 13:34
  #5845
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
Har du rökt på? Tror du verkligen första bilden är på H & A?
Nej, det har jag inte gjort. Nej, det tror jag inte; det VET jag, din jävla pantade limsniffare. Jag har dock inte sagt att det är personerna som det snackas om i den här tråden, men den H på bild nr 1 ser onekligen ut som H som tråden handlar om.

EDIT: Det står ju "H och A" under bildjäveln.
__________________
Senast redigerad av Analstocken 2012-12-29 kl. 13:42.
Citera
2012-12-29, 14:28
  #5846
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Nej, det har jag inte gjort. Nej, det tror jag inte; det VET jag, din jävla pantade limsniffare. Jag har dock inte sagt att det är personerna som det snackas om i den här tråden, men den H på bild nr 1 ser onekligen ut som H som tråden handlar om.

EDIT: Det står ju "H och A" under bildjäveln.

det är nog riktigt som du säger,kommer inte ihåg vad bilden heter som är lik,ska fundera
Citera
2012-12-29, 16:13
  #5847
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
det är nog riktigt som du säger,kommer inte ihåg vad bilden heter som är lik,ska fundera


tycker bara att alla slickkort och resturang kortet påminner om DK skolfoto,men inte facebook och qx kortet,måste vara en vikt minskning på 30 kg,nåväl "lusen" var den som var lik på postade kortet.
Citera
2012-12-29, 17:01
  #5848
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Du sitter och hittar på alltereftersom. Jag äger inte och har aldrig ägt siten thenecrofiles så är det bara. Jag kände personen som ägde siten däremot men det var allt.

Det hela börjar kännas som du lider av "tvångsstyrning".


Är det så du säger till rättspsykiatrikern också`? Nåväl dom kanske är intresserade av ditt material.
Du kan väl be dom läsa den här tråden så dom får grepp om att det inte bara rör sig om en tvångstyrning utan även mytomani.

Citat:
Ursprungligen postat av moparlinke
Nu är det ju inte olagligt med bilder på döda människor.
Sen är det väl inte bevisat att det är gm som har lagt upp bilder på döda barn?
Gissar att polisen isåfall skulle ha gjort nått åt saken.

Överhuvudtaget så verkar det inte finnas bevis för något olagligt utom det hon döms för.
Men däremot så kan man ju alltid ha sina egna teorier.

Men att gå ut å påstå att man vet sanningen till 100% är ju tvivelaktigt.

Dåligt påläst förstår jag. Men du har fel det är bevisat så mycket så det är odiskutabelt.
I hennes privata konto som då någon gick in och sen lades det upp här finns beviset och köpavtal till sidan Virthaldead. Där förekommer det förpubertala barn, och det är omskrivet på andra sidor som tagit avstånd. Så du ska inte sitta och säga att det inte är bevisat ditt spån.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vilket förstås inte är brottsligt.
En släng av narcissism tycks hon iaf ha. Inte minst sjuka personer bör behandlas "med försiktighet" under häktning. Nota Bene, hon var ej dömd för något - bara misstänkt för mord.

Häktet har ansvar för självmordskandidater och om du läser lite på kiminalvårdens sida så framgår det tydligt hur många som tar sitt liv på häktet. Ett domslut från Europadomstolen klargör att staten har ansvaret för person som är frihetsberövad och det innebär inskränkningar som inga kläder.
Det är så det är då personer tar sitt liv, och kritiken har haglat om detta, och nu tar man och ser till så det inte kan göras, så gnäller folk? Tar du ansvar för om dom lyckas ta sitt liv?



Europadomstolen har särskilt fastslagit att staten har en skyldighet avseende häktade eller på annat sätt frihetsberövade personer att vidta ändamålsenliga åtgärder för att skydda liv (se Keenan v. the United Kingdom, no. 27229/95, ECHR 2001-III och Trubnikov v. Russia, no. 49790/99, 30 November 2005)
https://lagen.nu/dom/nja/2007s891
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-12-29 kl. 17:14.
Citera
2012-12-29, 17:16
  #5849
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
vägg av text

Ja, just det. Svenska häkten är kända för sin, till formen, brutala utformning. Stackars professor Sten Levander levererar en "hittepå-diagnos", Tvångsstyrning. Han är inte den styvaste skelettdelen i kroppen, det är ett som är säkert...

Självklart äger H rätten att ifrågasätta häktet och transporten dit. Varför skulle hon inte äga denna rätt?
Citera
2012-12-29, 17:18
  #5850
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, just det. Svenska häkten är kända för sin, till formen, brutala utformning. Stackars professor Sten Levander levererar en "hittepå-diagnos", Tvångsstyrning. Han är inte den styvaste skelettdelen i kroppen, det är ett som är säkert...

Självklart äger H rätten att ifrågasätta häktet och transporten dit. Varför skulle hon inte äga denna rätt?


Det har jag inte påstått däremot är en som ska ta sitt liv statens ansvar. Och det innebär att vara naken. >Trots all kritik då från rättivrare vilka det nu är, så hjälper inte kritiken utan häktet är fortfarande en plats som inte är i nivå med lyxhotell.

Det här är onödigt och kommer inte att ses som några tjänstefel.
Transporten dit handlar om en gravt påverkad kvinna som skjutit från sin balkong och som har lik i vardagsrummet misstänkt för mord. Utifrån det agerar man.

Har du någon uppfattning vad som sker vid tillfällen då någon innehar skjutvapen och vilka resurser som anländer på plats?
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-12-29 kl. 17:21.
Citera
2012-12-29, 17:21
  #5851
Medlem
cunthunters avatar
Jakob, oskyldig är hon knappast. Bevis för vapenbrott och även dömd för samma. Något hon erkänner.
Hela griftefridsbrottet är ett skämt.

Jag som konstsamlare med dödskallar hemma satt som på nålar för att se om vi i Sverige kunde få ett prejudikat om vad som är ok. Nu vet vi att man inte får förvara dödskallar i påsar samt flytta på dem?

Eller vad gav domen oss? Vi som anser oss ha skelettdelar i konstnärligt syfte är safe. Men en knarkare med startpistoler och ett intresse för obduktion och rättsmedicin får inte ha?

En av mina konstverk med en skalle är ganska stor och måste flyttas minst 1 gång i månaden för städning. Har även dammsugit den ett par gånger.

Inget är bevisat att det är Helena som slickar på skallarna
Även flashbacks "experter" har ifrågasatt om bilderna med skelett-slickaren är Helena.

Inget är bevisat att Helena ÄR en nekrofil. Det finns anonyma inlägg av användare som tror kan kopplas till Helena. Men allt man skriver på nätet är inte sant. I fyllan och villan samt hög kan man nog föreställa sig vad som helst.

Jag har ett konto som är 100% nazist (inte på detta forum) men jag själv är allt annat är nazist.

Utanför anonymiteten bakom flashback är det Åklagaren som spridit skitsnack till media. Något som gjort att folk bildat en uppfattning om Helena som inte ens behöver vara sann.

Här på moralens högborg flashback sitter Magoo och hennes lärjungar och mobbar Helena för vad de TROR och ANSER är rätt.

Ponera att hon nu är psykiskt störd, tror ni att er mobbning fungerar.
Ni som är så jävla rena och utbildade människor.
Fungerar det att mobba någon till insikt? Går det att trycka ner någon så lågt i skorna så den förstår att det är den själv det är fel på?

Detta är ett personligt korståg för Magoo och kammaråklagare Kristina Ehrenborg-Staffas.
Dessa moralens riddare vet hur det står till. De kan det här.

Det är ett riktigt äckligt brott som de själva aldrig kommer glömma. Kärringen går ut i media och pratar om nekrofili, dödknullare och ben-pulleri. Sedan åtalas Helena inte för något sådant. Klart allt är en fråga om en väldigt dålig person som dödar människor och ligger med deras lik. Kanske även stjäl döda barn för att njuta sexuellt. Men det vet jag inget om, men vem vet?
Klart hon vet att det är fel, hon hade ett gömställe där hon förvarade skeletten.

Får man fråga var MsMagoo och Kristina förvarar sina egodelar de inte vill att kreti och pleti ska se.
T.ex smycken, dyrare klockor eller dildos/fist-redskapen?

Är det något ni har liggandes på köksbordet?

Och vad är nu brottet Åklagare kristina pratar om ?

Hon har haft knivar och nån startpistol
Hon har förvarat skelettdelar på ett icke korrek vis. T.ex burit de i plastpåsar från Willys.

Det är inte kanske ett justitiemord. Men nog fan har många personer bara pga sin egna moral och tro slängt ut en kvinna i skiten och hoppas på att problemet ska lösa sig själv.
Citera
2012-12-29, 17:21
  #5852
Medlem
MrsMagoo verkar veta saker ingen annan vet. MrsMagoo verkar tro hon/han har rätt i ALLT. Men för att ha rätt i ALLT behöver du veta ALLT och den kapaciteten är du långt ifrån. Var lite ödmjuk och kom ner på jorden istället. Du har gått rätt hårt på HL och mycket kan tolkas som mobbning, internet-mobbning.

I hur stor utsträckning har du rätt att kanalisera dina åsikter egentligen? Är du doktor/läkare av något slag? Är du speciallist på just detta ämne som nu blivit 100 små andra ämnen?

Faktiskt verkar det som om MrsMagoo tar detta på lite av ett personligt plan. Du kanske är speciellt insatt? Jag vet inte
__________________
Senast redigerad av cbcbcb 2012-12-29 kl. 17:28.
Citera
2012-12-29, 17:25
  #5853
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det har jag inte påstått däremot är en som ska ta sitt liv statens ansvar. Och det innebär att vara naken. >Trots all kritik då från rättivrare vilka det nu är, så hjälper inte kritiken utan häktet är fortfarande en plats som inte är i nivå med lyxhotell.

Det här är onödigt och kommer inte att ses som några tjänstefel.
Transporten dit handlar om en gravt påverkad kvinna som skjutit från sin balkong och som har lik i vardagsrummet misstänkt för mord. Utifrån det agerar man.

Har du någon uppfattning vad som sker vid tillfällen då någon innehar skjutvapen och vilka resurser som anländer på plats?
Jag skiter väl i vad du påstår. Det fetade förstår jag inte alls. I min värld ansvarar enskild individ över sitt eget öde. H anmäler häktet och det är bra. Har hon rätt eller fel? Ja, det får vi väl se. Jag tror inte för en sekund att de ger henne rätt då hon var misstänkt för mord...
Citera
2012-12-29, 17:28
  #5854
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skiter väl i vad du påstår. Det fetade förstår jag inte alls. I min värld ansvarar enskild individ över sitt eget öde. H anmäler häktet och det är bra. Har hon rätt eller fel? Ja, det får vi väl se. Jag tror inte för en sekund att de ger henne rätt då hon var misstänkt för mord...


Du skiter i vad domstolarna påpekar, men då är du nog fel ute och kan bevara din privata åsikt som ett litet ointressant ämne. För lagen går lite före din åsikt det måste du förstå.
Det sker för mycket självmord på häkten/intag och vad menar du att staten ska göra åt saken?
Man ska själv som sjukvårdspersonal dömas för tjänstefel kanske?
Din värld är inte Svensk lagstiftning eller säkerhetsåtgärder på häktet. Det finns otaliga fall som redan har provats hos JO och det innebar ingen kritik för några tjänstefel.

Sen får du ju gärna anse att det är fel, men det är så det ser ut.


cbcbcb
cunthunter
Schenkmanis44
Sokolova

Ni är själva vurmare och sprider era osmakliga inlägg som om det skulle vara några normala företeelser ni kommer med. Ni äcklar tråden och trådens innehåll och för diskussion om barnporr. Det finns inget mer än att ni gärna önskar att Skelettkvinnan förser er med mer i form av sidor. Ni är lika sjuka som H här, och ämnet handlar inte om att ni ska ta del av mer barnporr.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-12-29 kl. 17:45.
Citera
2012-12-29, 17:40
  #5855
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
/.../ I övrigt tycker jag den där intervjun är väldigt bra. demonstrerar ett tydligt journalistiskt syfte med materialet som publicerades på den där sidan.
"Journalistiskt syfte..." är väl att ta i så att blodet stänker och benflisorna ryker; snarare är det fråga om en arbetsskygg nekrofils vinstsyfte.
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
JohannaXn säger sig företrädesvis ha böcker och dockor som främsta intressen. - Glömde hon inte sina små nallar..?
http://paulgtully.blogspot.se/2010/0...interview.html
Dina dockor och nallar verkar vara ett känsligt kapitel. Använder du dessa som bokmärken eller som ledmotiv i dina kommande kistvältare?
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Men om vi skall gnälla på publiceringar av mördade människor, skall vi kanske inte stänga ned Flashback då? MGB-avdelningen lär nog ha ett och annat.
Det ena skiten utesluter inte det andra; det är bara bevekelsegrunderna som brukar variera.
Citat:
Ursprungligen postat av Den charmerande och humoristiska JohannaXn
While not into gore itself, but rather corpses, an amazing content finder. She will be one of those who makes sure viraldeath. com will always stay fresh (unlike the lucky corpses that are featured on it). Not only with stuff found on the net, but also material from outside the net. Simply viraldeath´s own death factory.

JohannaXn said: 2010.05.21 14:41 [comments related to crime scene photos from the case Leanne Holland]: I do not see the private parts, it is to[o] dark. It would make no sense to censor out parts because we do not do that. We do not run a sexual site so it can not even remotely be considered child pornography. Besides it is a corpse, a corpse have no age and is no longer a person. Simple as that.
http://www.police.qld.gov.au/News+and+Alerts/Media+Releases/2010/05/leannehollandmurder.htm

I JohannaXn is pro-guns and anti gun control. I think every (resonable stable maybe) adult should be able to own guns and carry them in public. If you make a comment towards me that i am anti American because of this video or against guns...that means you have not even fucking read the info coming with the video and just want to complain. Then you are a real idiot, i am tired of explaining myself over and over again.
http://www.youtube.com/watch?v=OtRQHyPlbSc&list=UUi3C8RusZ9UssABE4Qg8fnA& index=15
I slutet av 2009 (som en introduktion till kommande Leanne Holland-bilder?) publicerades en svit bilder på en mördad skolflicka:
http://web.archive.org/web/20100124202708/http://viraldeath.com/?p=6015

"Extremely nice..." - Någon vill ha tips på var man kan inköpa mördarens kniv.
Citera
2012-12-29, 17:46
  #5856
Medlem
MrsMagoo Det verkar allt mer som om du har något personligt liggandes i detta ärendet? Du blir väldigt irriterad när man ställer de mest simpla frågor. Är detta ett bevis på undanhållning av information eller spridning av missinformation? Du kan inte svara på frågorna utan hoppar istället på mig. För varje aktion sker en reaktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in