Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jaha, du är insatt, men poängen va att han va nekrofil. Så vidare är det inte vem som helst som gör vax vagina för att utöva sex med ett lik eller vad tror du?
Von Cosel är ett utmärkt exempel på en nekrofil och han vägrade att lämna liket ifrån sig så han gick och stal liket från graven.
Att inte klara att någon går bort kanske är en sak som triggar den egentlige läggningen.
Han kanske inte va exklusiv?
Litteratur kallar honom många gånger som nekrofil ja, men det är felaktigt anser jag eftersom han ville ha henne levande. Att han hade sex med henne som död var bara ett led i denna saknad av den levande. EN nekrofil skulle inte vilja väcka upp den döda, det vore direkt avtändande.
Cosell var egentligen bara allmänt störd med väldigt konstiga vaneföreställningar men också ett tekniskt kunnande vilket gjorde att han skapade maskiner som skulle hjälpa honom att återuppliva hans kärlek.
Var det en vax-vagina det minns jag inte jag har för mig han hade tillverkat ett rör helt enkelt bara, vilket hölls hemligt en väldigt lång tid.
Jag vill fortfarande hävda att han inte var nekrofil, han hade ingen övrig historia eller intresse för sexuella beteenden med döda. Han ville vara med en levande helt enkelt men nöjde sig med enligt honom det näst bästa. Cosell var dessutom som sagt lite av en excentrisk knäppis så han saknade nog lite av normala gränser eller förstånd det vill säga han fantiserade troligen att hon levde.
Fast nu talar jag bara från minnet, jag kan ha hur fel som helst.