Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
cbcbcb
cunthunter
Schenkmanis44
Sokolova
Ni är själva vurmare och sprider era osmakliga inlägg som om det skulle vara några normala företeelser ni kommer med. Ni äcklar tråden och trådens innehåll och för diskussion om barnporr. Det finns inget mer än att ni gärna önskar att Skelettkvinnan förser er med mer i form av sidor. Ni är lika sjuka som H här, och ämnet handlar inte om att ni ska ta del av mer barnporr.
Om du tror jag vurmar för barnporr, nekrofili eller gillar att se Gore på nätet så tror du fel.
Det jag vet med 100% säkerhet är att du har publicerat bilder på döda småbarn som inte förr har blivit publicerade öppet på internet.
Någon har "hackat" Helenas email. I hennes privata email fanns bilder på döda barn. Dessa har du via det hackade kontot publicerat så att sjuka människor kan runka till. Inte Helena, du.
Skillnaden är att du anser vara övermänsklig och felfri.
Tjejen som låg i armarna på sin döda far? är tack vare dig och den som "hackade" kontot runkmatrial för sjuka människor online.
Ni tror ni vet så jävla mycket, ni vet och ni tror. Ni är experter, domare och åklagare. Allt anonymt online. Ni har gått in för att förstöra och sänka en redan trasig människa. Men det går inte vilket gör er ännu argare. Inte förns hon har begått självmord eller kanske blivit mördad så är ni nöjda.
Detta är antagligen något ni tänder på? Jag bara spekulerar. Skillnaden är att ni spekulerar med en uthängd människa där era spekulationer kommer följa med människan i resten av hennes liv.
Jag är gärna med och gräver och letar och gottar mig i kriminellas förflutna.
Men ni går för långt. Hon är dömd för två bagateller. Hon är inte dömd eller ens misstänkt nekrofil, gravplundrare eller mördare.
En sjuk knarkande människa med ett säreget intresse för döda gör en inte till nekrofil.
Allt MsMagoo och den andra muppen skriver är spekulationer från väldigt självupptagna människor.
Deras moral säger att de som kanske knullar benrester är moraliskt sjuka. Medans de som mobbar och spekulerar i en människas liv och fläker ut henne för vargarna är moraliskt berättigat.
Alla som är emot de är homo, pedo, nekro-nazister.