2012-12-29, 17:49
  #5857
Medlem
MrsMagoos avatar
Och här tog man åt sig och det kan ju vara en indikation om att inte tala om sakfrågan som handlar om Skelettfynd i Göteborg. Barnpornografin får mycket stort utrymme i ämnet och det känns som att det finns en del som jagar detta mer än att diskutera helheten som då innefattar en nekrofil och en dömd persons sjuka tillvaro. Men att bli så pass låst vid barnporren ser jag som att det börjar spåra ur och ämnet har en hel del parafili älskare med sig som förgör sakfrågan.

Så ämnet börjar få ett syfte som jag tycker är osmakligt, och det innebär att syftet inte handlar om brott längre utan något helt annat. Det är då själva fan att man inte ska kunna ta sakfrågan korrekt utan att det ska dra till sig parafili älskare i form av försvar och jakt på bilder,.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-12-29 kl. 17:52.
Citera
2012-12-29, 17:55
  #5858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Och här tog man åt sig och det kan ju vara en indikation om att inte tala om sakfrågan som handlar om Skelettfynd i Göteborg. Barnpornografin får mycket stort utrymme i ämnet och det känns som att det finns en del som jagar detta mer än att diskutera helheten som då innefattar en nekrofil och en dömd persons sjuka tillvaro. Men att bli så pass låst vid barnporren ser jag som att det börjar spåra ur och ämnet har en hel del parafili älskare med sig som förgör sakfrågan.

Så ämnet börjar få ett syfte som jag tycker är osmakligt, och det innebär att syftet inte handlar om brott längre utan något helt annat. Det är då själva fan att man inte ska kunna ta sakfrågan korrekt utan att det ska dra till sig parafili älskare i form av försvar och jakt på bilder,.

Men vad är du ute efter att diskutera? Skelettfynd i Göteborg eller Barnporr? Jag håller med dig om Nekrofili för jag har läst FUP.en och handlingen "Min nekrofili" som jag antar att du också läst. Men att säga att HL är en sjuk person det är att göra det alldeles för lätt för sig och faktum är att du sprider missinformation när du skriver så.
Citera
2012-12-29, 18:00
  #5859
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Eh va? Jag använde en kniv och när jag hög med den gled handen ned över bladet och skar mig djupt i tre av mina fingrar. Därför är jag livrädd numera för köksknivar, en kniv skall ha parerstång för att jag skall känna mig trygg.
Var det en sådan här modellkniv du använde:
http://www.creativica.se/myshop/myshop_images/6711_1_im.jpg

Eller var det en av dina rättsmedicinska skalpeller?

Och där satt du och högg på dina små dockor inne i din pyttelilla lönnskrubb så att blodet från tre nästan avskurna fingrar sköljde över dina rättsmedicinska kranier, och blodlukten flera månader därefter sköljde över dig där du låg och höll om din lilla mjukispanda? - Och ingen kurs i prickskytte blev det...
Citera
2012-12-29, 18:19
  #5860
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Sant så, men kanske inte i dina ögon. För övrigt är skickatkorgen i ett mejlkonto inget ställe där man lagrar sina mest privata bilder.

För att det ska röra sig om barnpornografibrott är det enligt Björn Sellström, chef för Rikskriminalens barnpornografigrupp, framförallt två saker man måste ta hänsyn till.

– Dels om det är en pornografisk bild ägnad att vädja till sexualdriften. Dels om den föreställer en person vars pubertetsutveckling ännu inte är fullbordad. Eller där det framgår av bilden eller omständigheterna när den är tagen att personen är under 18 år, säger han.


Globalt nätverk för barnporr utreds. Artikel i AB.


200 personer från 70 länder är misstänkta för delaktighet i ett globalt nätverk för barnpornografi.

Polis i Australien utreder ärendet och uppger att spädbarn finns bland offren.

– Det är extremt svårt att hitta offren och de som har begått övergreppen, säger Björn Sellström på Rikskriminalen.

Det var ett tips från brasilianska polisen till den internationella kriminalpolisorganisationen Interpol som låg bakom tillslaget. Polis i Australien har häktat 19 män för delaktighet i nätverket skriver BBC.
Utnyttjats i timmar

Polisen beskriver barnpornografibilderna, som spridits via Internet, som de värsta de har sett. 500 000 bilder och 15 000 filmer har hittats. Några av de beslagtagna videofilmerna visar barn som bara är 12 månader gamla och vissa av offren har utnyttjats i mer än två timmar.

200 personer är misstänkta för brott och offren är från hela världen. Övergreppen har främst begåtts i Östeuropa och Nord- och Sydeuropa. Många av barnens identitet har varit svåra att fastställa. Efter tillslaget har övergreppen kunnat stoppats för minst två barn.

De brottsmisstänkta männen kan dömas till tio års fängelse för innehav av barnpornografibilder.
Spridningen är gränslös

– Det är ett stort material men det är inte extremt stort. Där bilderna förvaras finns i regel stora mängder, säger Björn Sellström på Rikskriminalens enhet för barnpornografibrott.


Rikskriminalen lär vara intresserade av sidorna som då figurerar och ägs/ägdes av H. Även kontot där kontakterna finns för handeln med diverse sjuka individer. Dom har ett mycket effektivt sätt att bedriva sin spaning och tillslag på, och arbetar internationellt. Det här är något som dom absolut lär vara intresserade av.
Citera
2012-12-29, 18:34
  #5861
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Rikskriminalen lär vara intresserade av sidorna som då figurerar och ägs/ägdes av H. Även kontot där kontakterna finns för handeln med diverse sjuka individer. Dom har ett mycket effektivt sätt att bedriva sin spaning och tillslag på, och arbetar internationellt. Det här är något som dom absolut lär vara intresserade av.
Rikskriminalen är intresserade av någon hemsida? Jag håller med om att de hemsidor, som eventuellt ägs/ ägdes, av H är obehagliga att besöka, men att polisen helt plötsligt skulle inleda en förundersökning "bara sådär" är bara dumt tänkt. Du tänker lika fel som du skriver...
Citera
2012-12-29, 18:43
  #5862
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Var det en sådan här modellkniv du använde:
http://www.creativica.se/myshop/myshop_images/6711_1_im.jpg

Eller var det en av dina rättsmedicinska skalpeller?

Och där satt du och högg på dina små dockor inne i din pyttelilla lönnskrubb så att blodet från tre nästan avskurna fingrar sköljde över dina rättsmedicinska kranier, och blodlukten flera månader därefter sköljde över dig där du låg och höll om din lilla mjukispanda? - Och ingen kurs i prickskytte blev det...
Va, är du störd på riktigt eller? Men visst du skall få ett svar även om du inte är värd det. I ditt fall verkar det vara personligt, vad har jag gjort dig?

Jag skar mig på en vanlig kökskniv skrev jag och det var innan jag flyttade till här jag bor nu. Eftersom jag låg på sjukhus och hade väldigt lång rehabilitering kunde jag inte påbörja kursen för pistolskytte som planerat.

Kniven jag skar mig på i det dolda utrymmet var en skalpel och den behövde jag inte åka till sjukhus för men det sprutade verkligen blod.

Jag har aldrig huggit i några dockor eller liknande, det var bara att jag råkade skära mig djupt i tummen. Blodet föll ned i en låda/påse med en grupp mindre ben, inga kranier utan min samling knäskålar faktiskt. Sådant som händer, men det visade sig att likhunden kände av skelettdelar ändå så...
__________________
Senast redigerad av SantaMuerte 2012-12-29 kl. 18:46.
Citera
2012-12-29, 18:46
  #5863
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Rikskriminalen är intresserade av någon hemsida? Jag håller med om att de hemsidor, som eventuellt ägs/ ägdes, av H är obehagliga att besöka, men att polisen helt plötsligt skulle inleda en förundersökning "bara sådär" är bara dumt tänkt. Du tänker lika fel som du skriver...


Inte alls alla spår anser dom vara bra och det är ofta man gör tillslag och det internationella arbetet är stort. Så när det handlar om just förbupertala barn är dom alltid intresserade det kan ge dom spår och även information om vem och vilka som bedriver handel med sk filmer och bilder.
Jag ska personligen se till så dom får ta del av det här materialet. Att du inte anser att dom ser det som viktigt är inget annat än en inskränkt åsikt som inte är förankrad i den verklighet som finns.

Ett fall nyss där jag tog del av hur man tog en pedofil är internationellt samarbete., Pang så ringde dom på dörren bara. Och det är oerhört viktigt att sånt här sätts stopp för dessutom kan det finnas olagliga verksamheter i alla dessa mördade människor som figurerar från diverse brottsplatser. Möjligt att andra länder har olika lagar vad det gäller det här fallet.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-12-29 kl. 18:48.
Citera
2012-12-29, 18:47
  #5864
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
cbcbcb
cunthunter
Schenkmanis44
Sokolova

Ni är själva vurmare och sprider era osmakliga inlägg som om det skulle vara några normala företeelser ni kommer med. Ni äcklar tråden och trådens innehåll och för diskussion om barnporr. Det finns inget mer än att ni gärna önskar att Skelettkvinnan förser er med mer i form av sidor. Ni är lika sjuka som H här, och ämnet handlar inte om att ni ska ta del av mer barnporr.

Om du tror jag vurmar för barnporr, nekrofili eller gillar att se Gore på nätet så tror du fel.
Det jag vet med 100% säkerhet är att du har publicerat bilder på döda småbarn som inte förr har blivit publicerade öppet på internet.

Någon har "hackat" Helenas email. I hennes privata email fanns bilder på döda barn. Dessa har du via det hackade kontot publicerat så att sjuka människor kan runka till. Inte Helena, du.

Skillnaden är att du anser vara övermänsklig och felfri.
Tjejen som låg i armarna på sin döda far? är tack vare dig och den som "hackade" kontot runkmatrial för sjuka människor online.

Ni tror ni vet så jävla mycket, ni vet och ni tror. Ni är experter, domare och åklagare. Allt anonymt online. Ni har gått in för att förstöra och sänka en redan trasig människa. Men det går inte vilket gör er ännu argare. Inte förns hon har begått självmord eller kanske blivit mördad så är ni nöjda.
Detta är antagligen något ni tänder på? Jag bara spekulerar. Skillnaden är att ni spekulerar med en uthängd människa där era spekulationer kommer följa med människan i resten av hennes liv.

Jag är gärna med och gräver och letar och gottar mig i kriminellas förflutna.
Men ni går för långt. Hon är dömd för två bagateller. Hon är inte dömd eller ens misstänkt nekrofil, gravplundrare eller mördare.

En sjuk knarkande människa med ett säreget intresse för döda gör en inte till nekrofil.

Allt MsMagoo och den andra muppen skriver är spekulationer från väldigt självupptagna människor.
Deras moral säger att de som kanske knullar benrester är moraliskt sjuka. Medans de som mobbar och spekulerar i en människas liv och fläker ut henne för vargarna är moraliskt berättigat.

Alla som är emot de är homo, pedo, nekro-nazister.
Citera
2012-12-29, 18:48
  #5865
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Och här tog man åt sig och det kan ju vara en indikation om att inte tala om sakfrågan som handlar om Skelettfynd i Göteborg. Barnpornografin får mycket stort utrymme i ämnet och det känns som att det finns en del som jagar detta mer än att diskutera helheten som då innefattar en nekrofil och en dömd persons sjuka tillvaro. Men att bli så pass låst vid barnporren ser jag som att det börjar spåra ur och ämnet har en hel del parafili älskare med sig som förgör sakfrågan.

Så ämnet börjar få ett syfte som jag tycker är osmakligt, och det innebär att syftet inte handlar om brott längre utan något helt annat. Det är då själva fan att man inte ska kunna ta sakfrågan korrekt utan att det ska dra till sig parafili älskare i form av försvar och jakt på bilder,.
Du är rätt person att uttala dig om vad som är on-topic i denna tråd. Du stavar som en mellanstadieelev och tänker som en lågtsadiedito. Varför ska "skelettkvinnan" plötsligt granskas för ett eventuellt brott, i form av hemsida med gore? Hon har nu fått sitt straff, både rent juridiskt och i sociala medier. Räcker inte det? Ska du och din moral straffa henne extra?
Citera
2012-12-29, 18:48
  #5866
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Inte alls alla spår anser dom vara bra och det är ofta man gör tillslag och det internationella arbetet är stort. Så när det handlar om just förbupertala barn är dom alltid intresserade det kan ge dom spår och även information om vem och vilka som bedriver handel med sk filmer och bilder.
Jag ska personligen se till så dom får ta del av det här materialet. Att du inte anser att dom ser det som viktigt är inget annat än en inskränkt åsikt som inte är förankrad i den verklighet som finns.
Börja med att anmäla dig själv för publiceringen av den där unga tjejen och spridandet av materialet. Ser nog bra ut.

Jag har aldrig sysslat med barnpornografi av något slag.
Citera
2012-12-29, 18:50
  #5867
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Inte alls alla spår anser dom vara bra och det är ofta man gör tillslag och det internationella arbetet är stort. Så när det handlar om just förbupertala barn är dom alltid intresserade det kan ge dom spår och även information om vem och vilka som bedriver handel med sk filmer och bilder.
Jag ska personligen se till så dom får ta del av det här materialet. Att du inte anser att dom ser det som viktigt är inget annat än en inskränkt åsikt som inte är förankrad i den verklighet som finns.

Ett fall nyss där jag tog del av hur man tog en pedofil är internationellt samarbete., Pang så ringde dom på dörren bara. Och det är oerhört viktigt att sånt här sätts stopp för dessutom kan det finnas olagliga verksamheter i alla dessa mördade människor som figurerar från diverse brottsplatser. Möjligt att andra länder har olika lagar vad det gäller det här fallet.
Så bra då, men lär dig att skriva. Vad exakt har "skelettkvinnan" gjort sig skyldig till, utöver brott mot griftefriden? Du är dum. Ska du då straffas för detta?
Citera
2012-12-29, 18:51
  #5868
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Du är rätt person att uttala dig om vad som är on-topic i denna tråd. Du stavar som en mellanstadieelev och tänker som en lågtsadiedito. Varför ska "skelettkvinnan" plötsligt granskas för ett eventuellt brott, i form av hemsida med gore? Hon har nu fått sitt straff, både rent juridiskt och i sociala medier. Räcker inte det? Ska du och din moral straffa henne extra?


För att inte tala om din störda syn på barnporrs brott, så handlar det inte så mycket om just skelettkvinnans brott utan den stora helheten då det gäller sidor av den här typen och handel.
Det är ett för invecklat kapitel för dig att begripa hur nätverk fungerar och hur man bedriver spaning på just sånt här.
Men din tolkningsförmåga vittnar om att dina prov för att ta dig till högskolan inte godkändes.


Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Börja med att anmäla dig själv för publiceringen av den där unga tjejen och spridandet av materialet. Ser nog bra ut.

Jag har aldrig sysslat med barnpornografi av något slag.

Nej, ditt sjuka helvete du har väl inget gjort. Bra så håll dig till lögnerna det är mer än bevisat.
Ditt köpeavtal och dina printade sidor visar att du ljuger,.så sök vård för din mytomani också.
Jag tänk då på att när jag sänder materialet till rikskrim så tror dom nog att mitt syfte är det du påstår stup ikvarten ditt duma spån.

Dina kontakter är nog av intresse för just internationella kriminalpolisen.

cunthunter Fittjägaren är totalt ute och svävar och försvarar uthängda barn och kvinnor lemlästade och mördade till varje pris och jagar budbäraren så det uppenbara är att fittjägaren vill ha den här typen av sidor. Nekrofilerna håller kanske ihop.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-12-29 kl. 18:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in