2013-01-15, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Inte alls det finns säkert förklaringar till det om man tänker lite extra.
Så vidare sa jag att hade du sagt som det va redan första gången jag frågade dig, så hade jag lämnat ämnet, men du valde att ljuga.

Så mina inlägg här på två år har inget med ämnet att göra. Jag hinner och hur hann/hinner du över alla dina 12 år med alla ´sidor och bilder, köp och sälj, plus allt annat.
Är det inte så att du i intervjun sa att du inte hinner med allt du håller på med eller va det någon annan stans. Innefattar dina 24/7 tvångsmässigheten i intresset?
Nej, mitt största problem innan jag anhölls var att jag aldrig hade tid att städa för jag bodde inte i min lägenhet. Därutöver hann jag inte göra mig av med vapnen och sådant. I övrigt var det normalt liv praktiskt taget utan Internet. Så vill jag fortsätta, nätet är inte så kul. Men du har mina sympatier över din tvångsmässighet att sitta 24/7 på nätet och posta skit om andra.
Citera
2013-01-15, 16:07
Medlem
Genovese-syndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMango
Det är inte uppgifter som är publicerade i tråden så det har du inte fått ta del av helt enkelt.
Uppgiften är alltså helt utanför din vetskap, men det betyder inte att det inte stämmer.

Theron skrev att uppgiften var bekräftad. Vem har bekräftat uppgiften?
Citera
2013-01-15, 16:12
Medlem
Genovese-syndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
Ha ha ha!
Jag hoppas dina ihärdiga anhängare ser ditt svar här, så även de fattar hur uppenbart du ljuger.

Vänta lite ... tror de kanske att EN ANNAN Helena reggat bl.a. en nekrofildomän?
Ja, faktiskt ... det skulle inte förvåna mig om nötterna tror det.

Dina fans är lojalare än Justin Biebers!

Jag har inte fördjupat mig i domänägarfrågan men Helena är väl inte direkt ett ovanligt nick, eller? Måste personen som registrerat nicket alls heta Helena?

Jag är inte ett fans.
Citera
2013-01-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Eller så ställer man sig frågan varför du ENBART skriver i den här tråden och bara är intresserad av mig. Det är lite läskigt kan man väl säga?
Varför är det läskigt..tycker nog det finns en hel del äkta riktigt läskiga saker som man kan läsa om i den här tråden.
Jag är ingen van FBare eller nätanvändare men läser ibland... och detta är ett mycket märkligt fall.
SantaMuerte varför inte ta och svara på några frågor som säkert intresserar fler än mig.
Det här kontraktet med JohannaXn som Helena [namn borttaget] med Viraldeath .
Hur i hela världen hänger det ihop?
Senast redigerad av blomvattnare 2018-04-23 kl. 19:02.
Citera
2013-01-15, 16:39
Medlem
MrFolds avatar
Har bara läst igenom de senaste 15-20 sidorna.

Har ingen bestämd uppfattning i den pågående rättsprocessen. Rent moraliskt anser jag att griftefridsbrott är okej att straffbelägga trots att man kan argumentera för att det är ett brott utan offer. Det finns nämligen reella offer: Anhöriga till en avliden som behandlas på ett skymfligt vis. En skribent ställde frågan om huruvida det var omoraliskt att titta runt på bilder av avlidna människor (antingen det nu finns ett sexuellt motiv till det eller bara morbid nyfikenhet). Frågan besvaras enklast enligt ovan: Om DU hade en nära anhörig som dött i någon tragisk olycka eller brott - skulle du vilja att bilderna på din döda pappa/bror/sambo/son/bästa vän valsade runt på olika internetsajter och veta att diverse personlighetsstörda människor satt och spanade på dom? Om svaret är nej bör man ge fan i att hålla på med sån skit om nån frågar mig. Dessutom tror jag man mår bättre rent allmänt om man inte exponerar sig för sånt hela tiden. Sexuellt eller inte spelar ingen större roll.

Angående GM tänker jag mest att det verkar vara ett ytterst tragiskt livsöde men också ett stort misslyckande för samhället. Här finns ju uppenbarligen en massa energi och koncentrationsförmåga som hade kunnat användas till något vettigt eller åtminstone gjort henne produktiv och självförsörjande. Istället har vi nån som om jag fattat rätt levt på bidrag eller försörjts av sina föräldrar i större delen av sitt vuxna liv. Det är väl egentligen mycket mer sorgligt än ett avvikande, sexuellt intresse. Personligen kan jag nästan inte ens känna att det är äckligt som med pedofili eller avföringssex - det är helt enkelt så långt från att allt jag överhuvudtaget ens avlägset kan associera med sex för att jag ska kunna föreställa mig hur nån ska kunna gå igång på döda kroppar och benknotor.
Citera
2013-01-15, 16:43
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genovese-syndrome
Jag har inte fördjupat mig i domänägarfrågan men Helena är väl inte direkt ett ovanligt nick, eller? Måste personen som registrerat nicket alls heta Helena?

Jag är inte ett fans.
Har du hört uttrycket att ser det ut som en anka, låter som en anka och går som en anka är det antagligen en anka? En variant på det uttrycket kan vara att om tusen saker pekar på att en person är nekrofil är hon antagligen nekrofil.
Citera
2013-01-15, 17:26
Medlem
Citat:
Om du trollar i ett visst syfte, t.ex. att ta reda på hur nekrofiler tänker, kan det bli så för en person som har en benägenhet att snöa in på saker. Om du trollar måste du hålla ordning på vilka du pratar med och vad de har sagt. Om du är personligt intresserad av nekrofili skulle du knappast behöva skriva upp en lista över 5-6 personer (det du kallar register) för att komma ihåg vad de sagt, eller? Enligt HL har namnet Lelwani dessutom används av mer än en person.

Jag säger inte att jag vet att HL är helt oskyldig eller helt sanningsenlig. Om den här tråden inte var till bredden fylld med personer som du, sådana inte känner minsta tvivel och som direkt förkastar allt som talar emot den egna övertygelsen, då hade jag även kommit med tankar och teorier som var till HLs nackdel. Det hade varit himla kul att kunna diskutera på den nivån men det är inte rimligt att göra det i dagsläget. Ni är för många som vet för bäst helt enkelt.

Men Helena förstår du har ett problem med sitt minne som hon än inte vet vad det beror på. Så för att kanske inte verka korkad eller ev vill visa respekt gentemot sina nekro polare genom att komma ihåg vad vem och vilka som sade vad. Så listar hon detta.
Föll din Trolleriteori nu? Du kanske e besatt av troll? Du kanske är Trollofil?
Kolla om Helena har tid att ses nåndag?
Citera
2013-01-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Fel att lägga ut nakna döda barn är inte gräddtårtor, men det krävs lite IQ för att inse en sån simpel sak. Så det du kallar döda ting ska ses som du inte fattar ett dugg. Ditt jävla UFO.

Den enda personen som vi med säkerhet vet har lagt ut bilder på döda barn är ju du Mango...

OffT: Sen får du andas när du skriver för det går knappt ens att tolka längre vad du skriver... Se det fetade
Citera
2013-01-15, 19:36
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:

Jag är inte ett fans.

Inget fan? Men kanske dum i huvudet, då?

För om du inte är en fan av GM, så talar väl domänägarfrågan – i ljuset av hur många tusen andra indicier som helst – sitt ganska tydliga språk.

PS. Ja, "Helena" kan vara ett vanligt nick. Men namnet "Helena" och ett stort intresse för nekrofili och andra parafilier däremot, det är lite ovanligare. DS.

EDIT: Just "dum i huvudet" såg otrevligt ut, så du kan ju tänka att jag skrev det med glimten i ögat.
Citera
2013-01-15, 22:39
Medlem
@HL, svara gärna på:
-Hur har du försörjt dig alla dessa år?
-Vad är din roll i 'Omega Media'?
-Har du haft inkomster från handel med bilder/video?
Citera
2013-01-15, 23:05
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genovese-<br /> parafili
Theron skrev att uppgiften var bekräftad. Vem har bekräftat uppgiften?

Det är en bekräftad uppgift men den får du inte ta del av. Skrev inte jag det innan en gång?

Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Har du hört uttrycket att ser det ut som en anka, låter som en anka och går som en anka är det antagligen en anka? En variant på det uttrycket kan vara att om tusen saker pekar på att en person är nekrofil är hon antagligen nekrofil.

Känt citat av Leif GW Persson. Och precis så ligger det till med uttrycket att alla ser elefanten i rummet, men en del förnekar det hela med nonsens.

Citat:
Ursprungligen postat av Xacuti
@HL, svara gärna på:
-Hur har du försörjt dig alla dessa år?
-Vad är din roll i 'Omega Media'?
-Har du haft inkomster från handel med bilder/video?

Helena svarar bara på det hon själv vill och det är annat fokus än relevans kring det här brottet.
De svaren ger inget alls kan man säga.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-01-15 kl. 23:08.
Citera
2013-01-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Pappan har bolag med reproduktion av inspelningar. KENSON PRODUKTER.
Citat:
Kenson Produkter
Innehavare: KARLSSON, KENT DENNY TORGNY
Registreringsår: 1992
F-Skatt: Registrerad läs mer
Telefon: 031-3304637
ADRESS
ÅBRINKEN 7
424 55 Angered
Västra Götalands län
http://www.allabolag.se/511109TMGF/verksamhet

Detta passar tämligen bra med:

Interview with an internet gore collector: JohannaXn.
Citat:
My beginning was not in the gore scene but I actually got started by transferring autopsy videos and death movies from VHS to digital format and then spreading these in p2p networks like DC++. That was my origin, my "rips" then seeped down to the gore scene and were cut up and made into small low quality clips that were posted on different sites. And it is from this time I built my global network for videos of this kind.
http://web.archive.org/web/20110120081327/http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=1057380

Eller är detta också ytterligare ett av många olyckliga sammanträffanden?
Döm själva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in