2012-12-02, 13:40
Medlem
Saruman87s avatar
Försöker igen: varför frotterar du med pedofiler? Och vad får dej att vilja se på groteska bilder på döda barn?
Citera
Medlem
Therons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Jag kan intyga att det som någon skrivit där inte stämmer. Helena är 100% kvinna. Men ni foliehattar kan ju fortsätta tro annat.
Är du helt säker utan några små bortglömda korrigeringar någonstans? Uppgifter från häktet säger annat.

Citat:
Ursprungligen postat av wildis
Att Helena själv inte förnekar detta rakt ut utan här leker en lek där hen påstår spekulationerna vara roande kan ju bero på att vederbörande är rädd för att bli påkommen med att blåljuga om något så fundamentalt som kön, dvs att det skulle vara icke-förtroendeingivnande för alla som stöttar hen vad gäller tron att hen inte är nekrofil. Notera slingrandet runt ordet kön hos Helena också, där hen skriver saker som "könskaraktäristika", attribut osv och "mina bröst är inte av silikon" (nähä, annan utfyllnad då kanske?) osv.

Ok, könet har inget direkt att göra med fallet, men förklarar faktiskt hur någon kan bli så besatt,d et är nämligen oftast män som blir besatta av sex. Att det skulle vara en kvinna ter sig däremot som smått unikt.
Varför har Lelwani blivit som hon har blivit? Är hennes nekrofila knivsamlarintressen bara vanlig aspiebesatthet? Dvs inget särskilt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drabbadavFB
Det är klart det är ordentligt kränkande och ledsamt att folk påstår bisarra saker om mig som inte är sanna någonstans. Speciellt kränkande är äldreboendepåståendet. Men jag har suttit inne i tre månader och jag har ju bearbetat allt både en och två gånger om. Jag tror väl att chansen är stor att när jag väl landar så kanske jag kan bli deppig ett tag efter detta.
Skrattar du åt spekulationerna i tråden? Vilka är de mest absurda och idiotiska "spåren" som flashbackgrävarna varit inne på?

Minns du inte ens namnen på dina tidigare flashbackkonton?

Du nämner att ditt minne försämrats p.g.a drogmissbruk, kan det vara så att du även "glömt bort" en del av de kriminella handlingar du anklagats för?
Citera
2012-12-02, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Försöker igen: varför frotterar du med pedofiler? Och vad får dej att vilja se på groteska bilder på döda barn?
Vad jag vet är inga av de personer jag umgåtts med i min bekantskapskrets pedofiler och jag har inget intresse av att se döda barn.
Citera
2012-12-02, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChedgarBatikhesten
Skrattar du åt spekulationerna i tråden? Vilka är de mest absurda och idiotiska "spåren" som flashbackgrävarna varit inne på?

Du nämner att ditt minne försämrats p.g.a drogmissbruk, kan det vara så att du även "glömt bort" en del av de kriminella handlingar du anklagats för?
Hade jag minnats mina andra konto hade jag väl använt dem här och nu. Ett av dem var typ något i stil med Algol eller liknande.

Det finns en del jag häpnat inför men saken är ju den att jag är lika morbidt nyfiken på den här skelettkvinnan som ni är. Fatta alltså det känns inte som det är mig, så verklighetsfrånvänd är alltså bilden av mig som målats upp.
Citera
2012-12-02, 13:47
Medlem
Citat:
Hade jag minnats mina andra konto hade jag väl använt dem här och nu. Ett av dem var typ något i stil med Algol eller liknande.

Det finns en del jag häpnat inför men saken är ju den att jag är lika morbidt nyfiken på den här skelettkvinnan som ni är. Fatta alltså det känns inte som det är mig, så verklighetsfrånvänd är alltså bilden av mig som målats upp.
Vad har hänt med din bror. Han som har samma personnummer som dig. Han bara försvann från Sveriges befolkning hux flux.
Citera
2012-12-02, 13:49
Medlem
Therons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChedgarBatikhesten

Lösenordet för att logga in till Lelwanis konto är väl enkelt att få fatt i? Begär ett nytt vetja. Länk. Förstås ger det också polisen ytterligare belägg för att H.L står bakom nicket Lelwani. Vilket H.L förmodligen minst av allt önskar.
Citera
2012-12-02, 13:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Ursäkta, men du skriver sämre här än i de texter du påstås ha författat. Var det klipp och klistra?
Citera
2012-12-02, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ursäkta, men du skriver sämre här än i de texter du påstås ha författat. Var det klipp och klistra?
Det är inte jag som skrivit dem det har jag sagt hela tiden.
Citera
2012-12-02, 13:56
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Vad jag vet är inga av de personer jag umgåtts med i min bekantskapskrets pedofiler och jag har inget intresse av att se döda barn.
Jag pratar om dina online-kontakter. Dessutom har du ju sidan pedofil.se. och om du inte är intresserad av döda barn, varför lägger du då upp bilder?

Jag köper inte ditt snyfteri för fem öre. Sorgligt att se att det finns folk som gör det.
Citera
2012-12-02, 13:57
Medlem
Therons avatar
Citat:
Julie Andrews-grejen var en bekant till mig som är sjukligt stor fan av henne och ville att när vi åkte till London att vi skulle besöka mammans grav för att lägga en blomma där. Hon visste inte var graven fanns så jag kollade upp det åt henne och kunde finna platsen och till och med fick jag dödsattester till den här bekanta. Men den bekanta visade ju sig senare vara riktigt störd enligt min uppfattning och i förhör sade hon att hon var övertygad om att jag buggade hennes telefon och annat riktigt bisarra saker. Det var liksom inte svårt för polisen att inte ta in henne som ett vittne, hon verkade minst sakt instabil.
Med fup'en i handen är det lätt att se vilka som polisen har kallat in som vittnen (och även hoppat av). Umgås du bara med störda människor eller får du dem bryta ihop pga din speciella läggning?
Varför hoppade den rutinerade Bosse polis av utredningen och ersattes av en kvinnlig kollega? Jag har fått intrycket av att förundersökningen avstannade i samband med bytet.
Citera
2012-12-02, 13:58
Bannlyst
(Tredje gången jag frågar)

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in