Tänk om hon trollar med oss!
En del av det jag sett och läst, när jag strosat runt i tråden och dess länkar, är det absolut vidrígaste jag stött på. Någonsin.
Särskild tanke lägger jag då på de brotts- och olycks-platsbilder som lagts upp, ibland mot de anhörigas uttryckliga vilja.
(Lite karma-övertoner när en del av hennes personliga sfär blev uppsnokad och utlagd på nätet, fast jag tycker att även det var riktigt fult gjort.)
Mycket annat av materialet lämnade mig dock underligt oberörd, trots sitt makabra innehåll.
Det kändes så uppenbart iscensatt för att provocera, väcka äckel, indignation och - nyfikenhet.
(Hon verkar ha en riktig passion för att att väcka reaktion på nätet, jag menar ex "pedofil.se" - lägg av!

)
Kanske hennes skelettdelar är avsedda att chockera, snarare än att kopulera, med...
Jag menar att den verkliga lidelsen verkar ligga där - i att väcka äcklad uppmärksamhet.
T om scenen i lägenheten känns som "lite för mycket".
Jag kan inte låta bli att fundera på om vi har att göra med ett riktigt bergatroll!