2012-12-09, 20:10
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Byter man kön så vill man vara en kvinna som ligger med män.

kolla bara på Louise, som var med gick från straight till flata när hon bytte kön
http://www.kanal5play.se/play/program/228068/video/339008
Citera
2012-12-09, 20:24
Medlem
Det finns en grävargrupp med ett antal medlemmar på Flashback. Gruppen jobbar med flera case, men tonvikten ligger på Assangefallet. Flera personer i gruppen kände till Helena [namn borttaget] från uppgifter i den lesbiska communityn i Göteborg.

Det var väl känt av grävargruppen att det fanns ett lönnrum, att det fanns 9 dödsskallar i hennes hem, att Helena [namn borttaget] troligen är nekrofil, att hon har en tatuering på ryggen, att hon kallat sig Lelwani på Flashback och så vidare. Vi hade också uppgifter om att hon har sysslat med vapenhandel. Grävargruppen består av människor som inte träffat varandra, men de arbetar inom rättsväsendet, är journalister eller har andra arbeten med anknytning till rättsfall.

När Helena hämtades av polis efter balkongskjutningen visste denna grupp vem hon var. Gruppen delegerade till en utomstående men närstående att förmedla informationen till åklagaren. Så skedde. Det var därför polisen hittade lönnrummet.

Den information Flashback förmedlade kom troligen att styra en del av arbetet med polisutredningen. Vi tror att ärendet skulle ha hanterats annorlunda om Flashback inte hade agerat.

Det vi vet från rättegången är att åklagaren kom att bedriva den med många moraliska argument, som inte direkt stöttade åtalspunkterna. Vi ser det som naturligt. Om målet handlat om en pedofil hade de sexualmoraliska argumenten antagligen varit lika många och framträdande.

Många frågetecken finns också kvar. Liklukten i lönnrummet, vad Helena [namn borttaget] levt på under alla år, vad som finns på hennes dator och hårddiskar.

Grävargruppen tror att detta kan vara det första mål i Sverige som drivits på uppgifter från Flashback. Vi vill ge en person cred for det: Julian Assange.

Om det inte hade varit för honom hade vi i gruppen inte samverkat på Flashback, och vi hade inte haft insyn i en mängd olika rättsärenden. Vi vet mycket mer om många andra, så ni därute som är snett ute, räkna med att någon på Flashback, eller Julian Assange, har ögonen på er.

Vi vill också påpeka att vi inte gör något olagligt. Vi hackar inte, vi utför inte något som berör underrättelsetjänst, vi sysslar inte med hatbrott. Vår avsikt är att hjälpa åklagare och polis när det handlar om brott som enligt lag ska beivras, bortsett då från ickebrott, som jakten på Assange, där vi grävt lika djupt, utan att se något som helst brott.

Vi ser fram mot domen, och tror att det är viktigt att beivra nekrofila aktiviteter. Vi hoppas Lelwani får vård och hjälp att ta sig ur sin situation.

Och kanske det blir så att människor i samverkan löser brott på nätet, snarare än förlitar sig på att ett rättsväsende i gungning ska lösa något.
Senast redigerad av blomvattnare 2018-08-09 kl. 18:03.
Citera
2012-12-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HimlensHemlighet
Det finns en grävargrupp med ett antal medlemmar på Flashback. Gruppen jobbar med flera case, men tonvikten ligger på Assangefallet. Flera personer i gruppen kände till Helena [namn borttaget] från uppgifter i den lesbiska communityn i Göteborg.

Det var väl känt av grävargruppen att det fanns ett lönnrum, att det fanns 9 dödsskallar i hennes hem, att Helena [namn borttaget] troligen är nekrofil, att hon har en tatuering på ryggen, att hon kallat sig Lelwani på Flashback och så vidare. Vi hade också uppgifter om att hon har sysslat med vapenhandel. Grävargruppen består av människor som inte träffat varandra, men de arbetar inom rättsväsendet, är journalister eller har andra arbeten med anknytning till rättsfall.

När Helena hämtades av polis efter balkongskjutningen visste denna grupp vem hon var. Gruppen delegerade till en utomstående men närstående att förmedla informationen till åklagaren. Så skedde. Det var därför polisen hittade lönnrummet.

Den information Flashback förmedlade kom troligen att styra en del av arbetet med polisutredningen. Vi tror att ärendet skulle ha hanterats annorlunda om Flashback inte hade agerat.

Det vi vet från rättegången är att åklagaren kom att bedriva den med många moraliska argument, som inte direkt stöttade åtalspunkterna. Vi ser det som naturligt. Om målet handlat om en pedofil hade de sexualmoraliska argumenten antagligen varit lika många och framträdande.

Många frågetecken finns också kvar. Liklukten i lönnrummet, vad Helena [namn borttaget] levt på under alla år, vad som finns på hennes dator och hårddiskar.

Grävargruppen tror att detta kan vara det första mål i Sverige som drivits på uppgifter från Flashback. Vi vill ge en person cred for det: Julian Assange.

Om det inte hade varit för honom hade vi i gruppen inte samverkat på Flashback, och vi hade inte haft insyn i en mängd olika rättsärenden. Vi vet mycket mer om många andra, så ni därute som är snett ute, räkna med att någon på Flashback, eller Julian Assange, har ögonen på er.

Vi vill också påpeka att vi inte gör något olagligt. Vi hackar inte, vi utför inte något som berör underrättelsetjänst, vi sysslar inte med hatbrott. Vår avsikt är att hjälpa åklagare och polis när det handlar om brott som enligt lag ska beivras, bortsett då från ickebrott, som jakten på Assange, där vi grävt lika djupt, utan att se något som helst brott.

Vi ser fram mot domen, och tror att det är viktigt att beivra nekrofila aktiviteter. Vi hoppas Lelwani får vård och hjälp att ta sig ur sin situation.
Jisses, vad pompöst. For du till väders nu?
Utveckla gärna varför grävargruppen tycker att nekrofila aktiviteter är särskilt viktiga att "beivra". Bäva månde Sveriges alla kranieslickare.
Senast redigerad av blomvattnare 2018-03-24 kl. 16:11.
Citera
2012-12-09, 21:11
Medlem
Yoga-Millans avatar
Är det här ett vanligt språkbruk, kvinna till kvinna? Spänna på ? Eller talar det om något annat?

Citat:
Ursprungligen postat av drabbadavFB
Det låter inte som något som jag kan sagt. Jag blir snarare elak, lite illmarig med min humor när jag är påverkad. Men observera, jag kände L en kort period men A i över 2 år och jag pratade bara någon gång dödsrelaterat med henne. Allt L påstår jag skall ha sagt och gjort med henne går inte ihop liksom, det är för mycket och för främmande för mig på alldeles för kort tid.

Det är inte sant helt enkelt. Jag har aldrig frågat någon i hela mitt liv om rollspela sex överhuvudtaget. Jag finner det riktigt fånigt och aväntande med rollspel.

Att dessa och fler av de mest bisarra påståenden kommer från en och samma individ är inte konstigt. Hon var svartsjuk på mig att jag hade haft sex med en brud hon var intresserad av. Hon visade stort missnöje när jag på fyllan råkade spänna på den här kvinnan 2-3 gånger så var det inte populärt. Därefter skall jag valt A's sida i deras konflikt och sist men inte minst som hon själv påtalade i rättegången att hon trodde jag hade anmält henne till sociala som gjorde att hon hamnade på en utredning i ett års tid.

Jag tycker detta är mycket besvärande omständigheter som gör att L's vittnesmål inte är trovärdigt enligt min synpunkt.
Citera
2012-12-09, 21:41
Medlem
[PHP]Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Är det här ett vanligt språkbruk, kvinna till kvinna? Spänna på?[/PHP]

Kanske blir lite blandat språkbruk om man varit kille halva livet och tjej andra halvan.
Citera
2012-12-09, 22:38
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimlensHemlighet
Det finns en grävargrupp med ett antal medlemmar på Flashback. Gruppen jobbar med flera case, men tonvikten ligger på Assangefallet.

'
Men sluta fantisera och ta fram lite mer konkret fakta på vad du säger. Grävargrupp`och Julian Assange? Det är väl inte dom som tror på vad han säger som ligger till grund för den här smörjan?
I så fall får man nog i detta fall bevisa det du påstår.

Nu ska du inte blanda in Assange i det här för det finns betydligt klarare bevis och lagstiftning som anser att Assange är skyldig och ska utredas, och här tackas ingenting från någon jävla Assange.

Var,när, hur och vad är frågan och källa tack.
Dessutom står händelserapporten i FUP hur det gick till då Helena togs in.

Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Är det här ett vanligt språkbruk, kvinna till kvinna? Spänna på ? Eller talar det om något annat?

Det kan man förstå eftersom den här kvinnan levt som man tills i ca 20 års åldern.
Senast redigerad av blomvattnare 2018-03-24 kl. 16:20.
Citera
2012-12-09, 23:29
Medlem
Therons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
'
Men sluta fantisera och ta fram lite mer konkret fakta på vad du säger. Grävargrupp`och Julian Assange? Det är väl inte dom som tror på vad han säger som ligger till grund för den här smörjan?
I så fall får man nog i detta fall bevisa det du påstår.

Nu ska du inte blanda in Assange i det här för det finns betydligt klarare bevis och lagstiftning som anser att Assange är skyldig och ska utredas, och här tackas ingenting från någon jävla Assange.

Var,när, hur och vad är frågan och källa tack.
Dessutom står händelserapporten i FUP hur det gick till då Helena togs in.

Det kan man förstå eftersom den här kvinnan levt som man tills i ca 20 års åldern.
Assange var väl den som införde nyttan av whistleblowers till stor förtret för många makthavare? Att han därutöver fick tokfeminister på halsen och en viss fru åklagare i Göteborg med på köpet känner vi till.

Att Lelwani greps i höstas vet nog de flesta. Sedan -04 har hon byggt upp ett nätverk för likasinnade med bisarra sexintressen däribland nekrofili, pedofili. Självklart vill ingen förknippas med henne idag livrädda för vad folk skall säga.
Citera
2012-12-09, 23:39
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Assange var väl den som införde nyttan av whistleblowers till stor förtret för många makthavare? Att han därutöver fick tokfeminister på halsen och en viss fru åklagare i Göteborg med på köpet känner vi till.

Att Lelwani greps i höstas vet nog de flesta. Sedan -04 har hon byggt upp ett nätverk för likasinnade med bisarra sexintressen däribland nekrofili, pedofili. Självklart vill ingen förknippas med henne idag livrädda för vad folk skall säga.

Citat:
Det var väl känt av grävargruppen att det fanns ett lönnrum, att det fanns 9 dödsskallar i hennes hem, att Helena [borttaget efternamn] troligen är nekrofil, att hon har en tatuering på ryggen, att hon kallat sig Lelwani på Flashback och så vidare. Vi hade också uppgifter om att hon har sysslat med vapenhandel. Grävargruppen består av människor som inte träffat varandra, men de arbetar inom rättsväsendet, är journalister eller har andra arbeten med anknytning till rättsfall.

Håller inte med. Lagstiftningen är tydlig även för Mr Assange. Däremot så påstår postaren att grävargruppen från Assange vilka det nu är har bidragit med info till åklagaren. Jag vill se det först, och någon grupp har inte jag sett till ännu om just den frågan.
Senast redigerad av blomvattnare 2018-04-23 kl. 16:40.
Citera
2012-12-10, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Är det här ett vanligt språkbruk, kvinna till kvinna? Spänna på?

Förutom att H varit kille halva livet så bor hon i förorten. Här i förorten är det förorts-attityd-svenska som gäller och den går oftast åt det lite manligare hållet.
Citera
2012-12-10, 10:57
Medlem
anton mordarens avatar
Någon som hört vad det är för typ av kryptering som polisen inte lyckats knäcka?
Senast redigerad av anton mordaren 2012-12-10 kl. 11:08.
Citera
2012-12-10, 11:03
Medlem
Daniel, gymnasiebetyg.
Citera
2012-12-10, 11:25
Medlem
Therons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anton mordaren
Någon som hört vad det är för typ av kryptering som polisen inte lyckats knäcka?
Truecrypt, så det är social engineering som gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in