Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Namnleken är höjdpunkten av kursen.
Du slipper det dock, men inte på universitetet när ni ska presentera er.
Hehe, tyvärr så blev det lite namnlek ändå igår på samhäll

.
Men det kändes bra, mycket nysvenskar men det är jag lite van vid. Jag bestämde mig dock för att avbryta kursen ( som jag igentligen inte ens påbörjat

) i etik, livsvillkor. Kändes mer eller mindre rätt när jag valde kursen men nu bara helt fel. Ser hellre att någon som verkligen vill får min plats ( någon som kanske vill bli läkare t ex ) än jag som bara sitter o läser den för mitt slutbetyg utan att igentligen bry mig. Jag är ändå väldigt intresserad av IT, så då känns det bättre att jag försöker att byta till programmering t ex och kanske läsa fler steg inom det så får jag liksom en del utbildning inom området SAMTIDIGT som jag får mitt slutbetyg

.... Hoppas att jag kan ansöka om programmering till april på distans, att det inte är för sent. O jag hoppas att jag inte får arga blickar i receptionen elr av läraren imorn när jag lämnar in lappen.
Känns mycket bättre dock, som att jag blivit av med en tung vikt som tynger ner mig.