Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Ja, det går, studiebidraget påverkas bara om du ligger på gränsen till helfart (alltså om du slinker ner till under 100% på grund av att du hoppar av och då antar jag att man blir av med det).
Om din lärare kan sätta ett betyg på dig så är han/hon tvungen till att sätta ett betyg, men om läraren inte kan sätta något betyg utifrån det du har gjort så kommer det vara tomt, så var det i alla fall för mig, men då hoppade jag av efter ca tre veckor på gymnasiet och inte halvvägs in så det kan hända att du får slutbetyg. Du får fråga läraren helt enkelt.
Jag läser på 20v, har 3 kurser.. två av dom går det bra på men just denna har jag fortfarande inte förstått ett skit av och jag har verkligen tröttnat på att ens kolla på boken eller gå på lektionen.
Läraren satte aldrig någon deadline på inlämningsuppgifter så jag har inte skickat in något än, har istället fokuserat på de två andra kurserna som går bättre för mig.
Imorn kommer jag även ha prov i denna kursen som jag har svårt med, prov 1 av 2 på hela kursen. Och jag har väldigt svårt att plugga på det, har försökt hela veckan som gått men det går bara inte, det är inte mig grej. Det sitter inte i minnet dessa grejer..