Citat:
Ursprungligen postat av
Himar
Har köpt Netflix men förvånades över det dåliga utbudet, hade tänkt att det skulle vara som Swefilmer som i övrigt har nästan ALLT.
Tänkte att det skulle vara mer som Spotify fast för TV & Film.
Den svenska genren har tex endast 30 filmer?! Det är väl i så fall den som borde ha de flesta titlarna i och med att det är Svenskt (rättigheter osv)
Sen har väl dom andra kategorierna från 40-70 filmer ungefär. Är inte det ganska glest eller vad säger ni? Detta är ju en anledning till att man ändå tittar på Swefilmer och liknande ändå?
Jag har prenumererat på Netflix i 9 månader och jag förstår vad du menar. Dock, något du bör överväga om du känner att svenska Netflix inte har så mycket, borde du använda "Hola!" som får din dator att verka som att den är i USA/Storbrittanien/Tyskland osv osv. Finns massvis av filmer där.
Anledningen till att jag valde Netflix (över Viaplay, HBO Nordic osv) var för att det är tjänsten med dels bäst tillgänglighet och dels bästa original-serier (Derek, OITNB, House of Cards bla). Oerhört bra tjänst, och jag betalar glatt 89:-/månad för deras utbud.