Citat:
Ursprungligen postat av
hermentedferring
Kör med DotVPN (betalversionen) och nu idag har det slutat fungera också. Synd som fan. Svenska utbudet är ju värdelöst. Kommer ingen workaround så får jag helt enkelt säga upp kontot efter att ha varit kund sen starten i Sverige...
Provade mig runt lite mellan Netflix länderna precis genom Unblock-us, och det var lite si och så med att få det att fungera även för mig just nu, att det ibland kom upp ett felmeddelande om att titeln inte gick att spela, men för det mesta verkar det fortfarande fungera här faktiskt. Vet inte om det bara var något tillfälligt.
Får väl hoppas på att det inte är början på slutet även för mig då. Kanske jobbar tjänsterna på workarounds, men det kan ju hända att det tar lite tid att implantera bara, så vi får väl avvakta isåfall. Åtminstone Unblock-us har sagt i ett uttalande på sin Facebook-sida, att dom kommer tillta åtgärder, om och när dom eventuellt drabbas.