2012-08-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Tack så mycket jackbob, dina förklaringar är guld värda. Förstår mer och mer.
Ingen orsak. Känner att man har ett särskilt ansvar som lekledare när spelet är på ett, för många, helt främmande språk.
2012-08-28, 00:10
Medlem
Ferry31s avatar
Jag är intresserad av någon mittfältare eller anfallare. Har ingen specifik tanke, men har en trupp som behöver förstärkas. Credits har jag gott om, så är gärna öppen för en deal om någon sitter på överflöd med spelare och behöver få in lite pengar.
2012-08-28, 00:32
Medlem
zachs avatar
Kära mr president, kan du månne förklara hur faaaan man sparkar spelare? Eller ens lägger ut dom till försäljning? (Eller mutar nån att köpa alla mongon du såg till att jag fick...)

Har letat och letat men fattar fan noll. Svaret kanske döljs här inne i tråden men har ju blivit en del sidor att leta igenom så.... hjälp!
2012-08-28, 05:12
Medlem
sakkwalds avatar
Totti till salu, zach har förtur.
2012-08-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Kära mr president, kan du månne förklara hur faaaan man sparkar spelare? Eller ens lägger ut dom till försäljning? (Eller mutar nån att köpa alla mongon du såg till att jag fick...)

Har letat och letat men fattar fan noll. Svaret kanske döljs här inne i tråden men har ju blivit en del sidor att leta igenom så.... hjälp!
Käre mr zachilizach, dina mongon gav dig nyligen en 2-0-seger, så visa lite tacksamhet.

Sparka spelare gör du efter mercaton tror jag, i samband med att du värvar. Försäljningsfunktion verkar saknas i detta läge, kan vara så att den är inbakad i bytesläget (alltså att man byter spelare mot bara pengar).
Passa på att gå hårt på de startspelare som är lediga tills vidare. Se där, du fick ett gratistips av den givmilde presidenten.

Vill påminna alla att inga byten kommer att kunna ske förrän efter nästa omgång.

Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Totti till salu, zach har förtur.
Haha, fick du dåligt samvete när du norpade Totti eller?
2012-08-28, 11:58
Medlem
FabioAugustos avatar
Ser att den (SP Preoccupazioni Anali) som har Bojan Krkic också har en anfallsuppsättning med Vucinic, El Hamdaoui, Cerci, Maniero, Gabbiadini. Intresserad av att sälja Krkic?
2012-08-28, 12:14
Medlem
Kan tänka mig att byta Countinho mot en back eller anfallare. Någon intresserad? Har ett gäng Udinese-backar som kan kastas in i dealen också, inte Danilo dock.
2012-08-28, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Ser att den (SP Preoccupazioni Anali) som har Bojan Krkic också har en anfallsuppsättning med Vucinic, El Hamdaoui, Cerci, Maniero, Gabbiadini. Intresserad av att sälja Krkic?
Kanske, kanske inte... Avvaktar lite.
2012-08-28, 12:40
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Kan tänka mig att byta Countinho mot en back eller anfallare. Någon intresserad? Har ett gäng Udinese-backar som kan kastas in i dealen också, inte Danilo dock.

Vad sägs om ett swap rakt av med den lysande stjärnan i Emilia-Romagna, Gabriel Paletta?
2012-08-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Vad sägs om ett swap rakt av med den lysande stjärnan i Emilia-Romagna, Gabriel Paletta?
Fuck it, vi kör på det, måste ha en back som får spela kontinuerligt.
2012-08-28, 14:47
Medlem
Ferry31s avatar
AC Bosman:

Har du lust att släppa Zuniga från ditt lag? Köper honom gärna
2012-08-28, 15:49
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Trodde jag hamnat i Fantacalcio-tråden men detta verkar vara mer av en auktionssite... Ingen som gör business bakom lyckta dörrar eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in