2012-08-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elem
Modifica Formazione verkar fungera nu
Fan vad coolt, det här blir ju bara bättre och bättre.

Liten guide:

Titolare: Startspelare
Panchina: Bänk, numret anger vilket prioritet spelaren har i reservordningen.
Tribuna: Läktaren. Spelare här kan inte delta i någon match.
2012-08-21, 19:58
Medlem
sakkwalds avatar
Har runt 240 credits (om zach köper totti), köper vafan som helst.
2012-08-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Fan vad coolt, det här blir ju bara bättre och bättre.

Liten guide:

Titolare: Startspelare
Panchina: Bänk, numret anger vilket prioritet spelaren har i reservordningen.
Tribuna: Läktaren. Spelare här kan inte delta i någon match.
Om man inte får ihop fullt lag med förmodade startspelare? Är man körd då?

Jag har Handanovic, som tydligen opererat sitt knä, sedan har jag två filurer som är omyndiga. Det blir noll minuter spelade för mina målvakter de närmaste omgångarna.

Mittfält får jag inte heller ihop fullt manskap, och jag har inga glada gröna anfallare, även om jag är tämligen säker på att Pato spelar...

Vafan!
2012-08-21, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Har runt 240 credits (om zach köper totti), köper vafan som helst.
Jag är också på jakt efter bra spelare som faktiskt spelar i någon startelva. Skitsamma i vilket lag...

Jag har inga bra spelare att byta mot, och inga pengar. Skicka svar till "Förväntansfull romantiker"...
2012-08-21, 20:22
Medlem
Jag har bara 7 backar ser jag nu. Blir jag diskvalificerad om jag inte köper in en till?
2012-08-21, 20:25
Medlem
elems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68

Jag har Handanovic, som tydligen opererat sitt knä, sedan har jag två filurer som är omyndiga. Det blir noll minuter spelade för mina målvakter de närmaste omgångarna.

Mittfält får jag inte heller ihop fullt manskap, och jag har inga glada gröna anfallare, även om jag är tämligen säker på att Pato spelar...

Vafan!

Behöver vara över 80% sannolikhet att spelaren ska starta för att man ska få en grön gubbe. Mindre än 60% är lika med ledsen gubbe. Behöver inte betyda att spelaren inte startar.
2012-08-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68

Vafan!
Nä, du är inte körd då... bara dålig.

Har du många skador? Funkar inte Brillelab som det ska? Själv har jag en skada, på Badu.

Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Jag har bara 7 backar ser jag nu. Blir jag diskvalificerad om jag inte köper in en till?
Svårt att tro det, du kan ju inte hjälpa att Cassetti drog. Sålänge du kan formera en startelva och bänk så borde det vara lungt.
2012-08-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elem
Behöver vara över 80% sannolikhet att spelaren ska starta för att man ska få en grön gubbe. Mindre än 60% är lika med ledsen gubbe. Behöver inte betyda att spelaren inte startar.
Nej, men när jag ser på mitt mittfält så är där bara tre spelare som kan starta. Någon måste genomföra en hyfsat stor terrorattack mot någon trupp för att de där lirarna ska få beträda en plan. Den som jag anser ha störst chans är nog Perrotta, och då förstår du själv sannolikheten.

Och som sagt är Handanovic skadad, och de andra två ungarna är födda 1994 respektive 1995 och agerar förmodligen som bollkallar...
2012-08-21, 20:32
Medlem
sakkwalds avatar
Jag betalar sjuka överpriser på spelare som starar i ett lag. Bara komma med förslag.
2012-08-21, 20:39
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Spontant känns det som att Il Tevere sitter inne på en ruggig bredd i alla lagdelar dock mindre spets.

Jag var närmast feberyr av glädje när jag öppnade kuvertet idag. Landade nästan alla pjäser som jag överhuvudtaget försökte få, vilket kanske till viss del visar att jag nästan var för naiv gällande vissa bud. När jag ser igenom de andra trupperna så inser jag ju ganska snabbt att även om kvalitén är hög så är det ju i jämförelse inte några direkta världsstjärnor jag har i truppen. De får det ju liksom knappt att vattnas hos ens den blötaste velinan. Jag får helt enkelt öva på shining - som det ju heter på Erik Hamrén-språk - innan serien drar igång.

Men jag måste bara bli väck Frey först. Finns det någon intressent?

- d
2012-08-21, 21:57
Medlem
Enligt sidan så tror de att De Ceglie inte kommer starta, är detta sant?
2012-08-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheImp
Enligt sidan så tror de att De Ceglie inte kommer starta, är detta sant?
La Gazzetta brukar ha bäst koll:
http://www.gazzetta.it/Calciomercato/formazioni.shtml

Men det är trots allt några dagar kvar. Mycket kan hända.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in