2012-08-09, 20:08
Medlem
4522s avatar
Eftersom det redan existerar trådar om Fantasy Premier League tar jag tillfället i akt och startar en om "il gioco più bello del mondo dopo il calcio". Vårt privata lilla krypin till Flashback-liga är redan fylld med 16 platser och nu pågår det en huggsexa om en del spelare. Den som ligger högst i kurs hittills är Stevan Jovetic där Banda Noantri gått ut med ett rejält bud för att förstärka sitt skrytbygge. I övrigt är det spridda skurar och flera klubbar ligger och lurar i vassen på sant Milan-manér. Ska stöten läggas in i slutskedet? Ingen vet, det är därför den här tråden skapats.

/Il Presidente della Lega.
2012-08-09, 20:11
Medlem
sakkwalds avatar
Vafan, jag fick tydligen ett lag som redan var fyllt med spelare.
2012-08-09, 20:14
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Vafan, jag fick tydligen ett lag som redan var fyllt med spelare.

Du är inte ensam, av någon outgrundlig anledning har alla tilldelats 18 krigare av varierande kvalitet. Har du dragit vinstlotten som Banda Noantri eller nitlotten som Kasteddu och SPPA?
2012-08-09, 20:17
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Du är inte ensam, av någon outgrundlig anledning har alla tilldelats 18 krigare av varierande kvalitet. Har du dragit vinstlotten som Banda Noantri eller nitlotten som Kasteddu och SPPA?
Ja du, jag fick allt en salig blandning.

Målvakter - Frezzolini, Rosati .A

Backar - Chivu, Pesoli, Marco Motta, D. Hökar, Mexes och Salustri

Mittfält - Cossu, Flamini, Cambiasso, Carmona, Casarini, Valoti

Anfall - Amauri, Larondo, Catellani, I.M Hernandez.

Så ser mitt lag ut just nu.
2012-08-09, 20:26
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Varför fick ingen stjärnorna och när kommer dessa ut på marknaden att buda på? Jag fattar nada.
2012-08-09, 20:30
Medlem
sakkwalds avatar
Om man nu ska lägga ett bud, t.ex på Agazzi, då trycker jag först på Mercato sen skriver jag in 15 säger vi och trycker på "offri". Är det då registrerat för det står ingenting efter jag har gjort det.
2012-08-09, 20:38
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Varför fick ingen stjärnorna och när kommer dessa ut på marknaden att buda på? Jag fattar nada.

Alla spelare som inte tilldelats går att bjuda på, bara att söka upp den och sen skriva in en siffra.

Citat:
Om man nu ska lägga ett bud, t.ex på Agazzi, då trycker jag först på Mercato sen skriver jag in 15 säger vi och trycker på "offri". Är det då registrerat för det står ingenting efter jag har gjort det.

Stämmer bra det. Men ska du verkligen bjuda på Agazzi? Någon gick ju upp klockan 06.50:ish för att bjuda på honom. Snacka om party pooper att lägga ett bud i så fall.
2012-08-09, 20:41
Medlem
Ferry31s avatar
Jag fick bland annat Montolivo, Lucio och Aquilani.

Någon som vill göra en deal?
2012-08-09, 20:42
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Stämmer bra det. Men ska du verkligen bjuda på Agazzi? Någon gick ju upp klockan 06.50:ish för att bjuda på honom. Snacka om party pooper att lägga ett bud i så fall.
Tog bara honom som ett exempel, så kommer inte buda på honom.
2012-08-09, 20:43
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Amauri emot alla 3?
2012-08-09, 20:46
Medlem
snillet_1s avatar
Kan man sälja sina spelare och kan man bara värva en spelare per position? Jag har exempelvis lagt ett bud på en mittfältare och önskar lägga ytterligare ett bud på en annan mittfältare men då säger sidan åt mig att jag redan har för många mittfältare alt bud på mittfältare, översättningen är något oklar...
2012-08-09, 20:48
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Jävlar, där har vi någon som dragit jackpot i alla fall.

Citat:
Tog bara honom som ett exempel, så kommer inte buda på honom.

Haha, ok. Då drar nog Brille68 en lättnadens suck.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Kan man sälja sina spelare och kan man bara värva en spelare per position? Jag har exempelvis lagt ett bud på en mittfältare och önskar lägga ytterligare ett bud på en annan mittfältare men då säger sidan åt mig att jag redan har för många mittfältare alt bud på mittfältare, översättningen är något oklar...

Problemet så här i början är att man som minst måste ha 18 spelare, så vi behöver ha värvat någon innan vi kan sälja en. Därför vore det bra om vi fick lite ruljans på marknaden tidigt i spelet. Förövrigt, svårt att gissa vem som bjudit tungt på Bradley.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in