Citat:
Ursprungligen postat av David.
Det var den värsta underdriften jag någonsin hört Brolle. Om jag bara haft möjlighet att prata inför ett kamerateam så hade jag fan fått Zamparini att framstå som en trevlig och resonlig typ.
Alla i min 11:a spelade från start. Min målvakt släppte in färre mål (0!) och mina anfallare gjorde fler (2!) De fick färre gula kort - trots ett numerärt överläge på planen. Alla i min 11:a spelade nämligen från start - till skillnad från exempelvis Giovinco, Quagliarella och Oliviera.
Vergogna!
È una vergogna!
Dessutom hade du Sansone på bänken. Han samlade ihop 12,5 poäng. Men du valde i all din vishet att istället spela med Paloschi. Han fick 5,0 poäng.
De 7,5 poängen hade vänt matchen...
Ska sluta gnida in det...

Men jag gjorde faktiskt helt medvetet valet att starta med två anfallare som startade på bänken. Minst en av dem skulle ju bli inbytt, och som reserv (min tredje och sista anfallare) hade jag nyförvärvade Barreto. Men jag insåg att det var större chans att en inhoppare i Juventus på hemmaplan skulle göra mål, än att Torino skulle göra mål på bortaplan mot Udinese. Men inget av det hände...