2007-10-19, 15:05
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fekke
Bättre än så här gick det inte att göra tror jag...

http://img526.imageshack.us/my.php?image=20071014touri1151is7.jpg
Tack. Först såg jag och tänkte, "visst fan är det MP", men sedan såg jag en animerad person som gjorde reklam för pkr.com ovanför bilden....och han såg identisk ut.
Citera
2007-10-19, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Driver du med mig? Mörk skugga under hjälm=Mikael Persbrandt?
Men ifrån dina bildlänkar så blir det i alla fall jävligt troligt att en mindre olycka skett.
Det finns en serie bilder på www.mw-sportfoto.de , men du är väl för lat för att klicka...
Citera
2007-10-19, 16:03
Medlem
FMMs avatar
Citat:
Driver du med mig? Mörk skugga under hjälm=Mikael Persbrandt? Då körde han just förbi utanför mitt fönster.

Klart det är han. Bevisen duger längre än vad en skvallersidan på nätet behöver, men bilden i sig räcker nog inte som polisiärt bevis i en fartkamera men det är det knappast fråga om.

Att krocka eller råka ut för en olycka på Ringen är inte förbjudet och mig veterligen är han inte misstänkt för något brott.

Det vore ju betydligt värre juridiskt om han torskade för en fortkörning i Sverige...
Citera
2007-10-21, 10:27
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Plus

Någon som kan vara vänlig och klippa in PLUS artikeln från Aftonbladet?
Citera
2007-10-21, 14:18
Bannlyst
Micke Persbrandt polisanmäld?

Tung höst för Persbrandt

Han blir polisanmäld efter en blöt kväll på restaurang East.

Nästa dag är han sjuk och kvällens föreställning av ”Måsen” måste ställas in. Nästa kväll likaså. Och kvällen därpå.

Mikael Persbrandt kommer aldrig tillbaka till Dramaten.

Tio dagar senare säger han upp sig, med omedelbar verkan. Medan Teatersverige fortfarande är i chock sticker han till Tyskland för att köra racer – och kraschar sin nya Porsche. Frågan är vart Mikael Persbrandt, 44, själv är på väg.

Ut i världen – eller ned i ett svart hål?
Citera
2007-10-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Tung höst för Persbrandt

Han blir polisanmäld efter en blöt kväll på restaurang East.

Nästa dag är han sjuk och kvällens föreställning av ”Måsen” måste ställas in. Nästa kväll likaså. Och kvällen därpå.

Mikael Persbrandt kommer aldrig tillbaka till Dramaten.

Tio dagar senare säger han upp sig, med omedelbar verkan. Medan Teatersverige fortfarande är i chock sticker han till Tyskland för att köra racer – och kraschar sin nya Porsche. Frågan är vart Mikael Persbrandt, 44, själv är på väg.

Ut i världen – eller ned i ett svart hål?

Rätt så innehållslös artikel som ger mer frågor än svar. Inget är egentligen nytt, bara en repetition av vad som redan skrivits.
Jag tycker fortfarande att det är väldigt konstigt att Persbrandt inte blir stämd för kontraktsbrott, man kan inte som Stormare sa härom dagen bara sticka.
Citera
2007-10-21, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Rätt så innehållslös artikel som ger mer frågor än svar. Inget är egentligen nytt, bara en repetition av vad som redan skrivits.
Jag tycker fortfarande att det är väldigt konstigt att Persbrandt inte blir stämd för kontraktsbrott, man kan inte som Stormare sa härom dagen bara sticka.
Jag tycker att man borde ha detta säkrat från Dramatens sida nu då man sålt så mycket förköp. Men tydligen verkar det vara mer en tradition om "fair play" och inte reglerat alltså...
Citera
2007-10-21, 15:01
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Rehab

Dramaten slipper sitt arbetsgivaransvar avseende rehabilitering etc nu när de accepterar att MP slutar sin anställning omedelbart.
Citera
2007-10-21, 15:52
Medlem
Man kan inte tvinga en konstnär att skapa.
Däremot är han nog Persona ingrata på Dramaten framöver.
Kapitalet-Dramaten 1-0 som Felix skulle ha sagt....
Citera
2007-10-21, 20:25
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Man kan inte tvinga en konstnär att skapa.
Däremot är han nog Persona ingrata på Dramaten framöver.
Kapitalet-Dramaten 1-0 som Felix skulle ha sagt....
Petimeter....Persona non grata http://en.wikipedia.org/wiki/Persona_non_grata
Persona ingrata är väl "otacksam person".
Citera
2007-10-22, 05:06
Medlem
Någon som vet hur det står till mellan Persbrandt och Sanna? Vad tycker hon om att han sticker till Tyskland när de precis har fått barn?
Citera
2007-10-22, 08:00
Medlem
Citat:
Petimeter....Persona non grata http://en.wikipedia.org/wiki/Persona_non_grata
Persona ingrata är väl "otacksam person".
OK.
Kvackelikvack-Blah blah Blah 1-0.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in