2025-03-23, 18:38
Medlem
Japp då ska frun/exfrun Sanna utbilda sig till… hör och häpna… präst 😅
Citera
2025-03-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Persbrandt har nog kuken kvar. Åtminstone verkade det som det när han full som en kastrull rumlade runt i Köpenhamn för ett tag sedan.

Nu fick jag höra ryktet för andra gången, från två av varandra oberoende källor, varav båda kommer från SÖS.

Att det ska ha rört sig om en blodpropp. Men att han nu rumlar runt på byn, som om ingenting har hänt.

Att han ska ha amputerat sin kamrat verkar osannolikt även om källan vill påstå det. Jag blev mest förvånad att det inte snackas ännu mer om detta.
Citera
2025-04-18, 20:02
Medlem
Jag har ärligt talat inte hört nåt från Persbrandt på 10 år
Har jag varit i mediabubbla?
Citera
2025-04-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Japp då ska frun/exfrun Sanna utbilda sig till… hör och häpna… präst 😅
Läste häxfrun😂
Citera
2025-05-07, 23:17
Medlem
Såg att Persbrandt fått sparken från någon scifi serie. Alkohol/knarkrelaterad orsak eller?
Citera
2025-05-07, 23:37
Medlem
buisnismannens avatar
Hur har de gått med hans kuk? Återställd?
Citera
2025-05-11, 15:56
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Såg att Persbrandt fått sparken från någon scifi serie. Alkohol/knarkrelaterad orsak eller?

Foundation. Spelade skurken Mule som bara introducerades med några enstaka scener i säsong 2 men tar betydligt större roll i säsong 3. Nu släpptes trailern och Perspbrandt är minsann utbytt.

Kanske hade fel arbetsvisum och blivit deporterad till Venezuela?
Citera
2025-05-15, 23:29
Medlem
Nu är han ersättare för Morberg i Mauris serie. När spelades den in?
Citera
2025-05-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiquita
Nu är han ersättare för Morberg i Mauris serie. När spelades den in?

Han är nog bara med i ett avsnitt då även Carola ska vara med och det är tre avsnitt kvar att spela in.
Citera
2025-05-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Nu fick jag höra ryktet för andra gången, från två av varandra oberoende källor, varav båda kommer från SÖS.

Att det ska ha rört sig om en blodpropp. Men att han nu rumlar runt på byn, som om ingenting har hänt.

Att han ska ha amputerat sin kamrat verkar osannolikt även om källan vill påstå det. Jag blev mest förvånad att det inte snackas ännu mer om detta.

Kan säga att när jag såg Persbrandt för några veckor sedan öppet på krogen väldigt tidigt var han så full och nerknarkad. Han var inte med sin egna fru så mycket kan jag säga. En annan kvinna som var helt på honom . As ful och fet dessutom. Han såg så nergången ut att det var en total chock. Hade aldrig föreställt mig Micke sån. Fy altså han kunde inte ens prata. Bara sluddrade och det var inte ens efter kl 20!
Han hade snygga kläder men hela ansiktet och kroppsspråket var totalt nergången. Massa spring på toaletten från han sällskap och mycket häng vid toaletten från mickes sida. Vad är det för idioter? Orka hänga på en toa o det e så uppenbart. Dom blev inte kvar länge dock
Citera
2025-05-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Kan säga att när jag såg Persbrandt för några veckor sedan öppet på krogen väldigt tidigt var han så full och nerknarkad. Han var inte med sin egna fru så mycket kan jag säga. En annan kvinna som var helt på honom . As ful och fet dessutom. Han såg så nergången ut att det var en total chock. Hade aldrig föreställt mig Micke sån. Fy altså han kunde inte ens prata. Bara sluddrade och det var inte ens efter kl 20!
Han hade snygga kläder men hela ansiktet och kroppsspråket var totalt nergången. Massa spring på toaletten från han sällskap och mycket häng vid toaletten från mickes sida. Vad är det för idioter? Orka hänga på en toa o det e så uppenbart. Dom blev inte kvar länge dock

Tråkigt att höra om det stämmer. Ska se honom i en föreställning snart. Hoppas att han är i skick att spela...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in