2014-07-17, 00:29
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Eftersom det verkar vara Black Cobra som han kolat med så kan man gissa att expressen inte behövde punga ut med några större summor för filmen, det är väl BC som är kända för att sno lastbilar med kakor och godis. Vem vet, filmen kanske t o m spridits gratis för att visa vem dom festade med en gång.
[...]
Du tänker på rififikuppen mot Delicato-bilen. Ett konststycke i den svenska brottshistorien som endast saknar Sebbe Staxx som kriminell mästarhjärna.

Jag kan tänka mig att filmen kostade ett restaurangpack med dammsugare eller så. Jag undrar hur många gemytliga samkväm som det blev hemma hos "Micke" med crème de la crème?
Citera
2014-07-17, 00:55
Bannlyst
Eftersom filmen sägs vara några år gammal och Expressen publicerar den först nu, kanske de haft den bara en kortare tid. Tänkbart att den innan kan ha använts till att utpressa Persklant, och sålts/skänkts till Expressen när/om MP vägrat betala ..
Citera
2014-07-17, 01:03
Medlem
Han har ju en sjukdom MP Bi polär och har väl självmedicinerat jättemkt. Jag tycker han är en fanastisk skådespelare. I mig äger ingen var han suverän.Även Stockholm Östra. Han är ju ständigt förföljd av en massa jävla reportrar mm. Nä det vissa skrivit om honom här måste ju vara väldigt överdrivet också. Att han sprungit omkring naken . Och skulle spika upp ngns blygläppar. Visst man blir skruvad på kokain . Men det är lite för bra för att vara sant. MP han är en sjuk man som lider av sin psykiska sjukdom en konstnärssjäl som har mindervärdeskomplex förmodligen. Duktig skådis.
Citera
2014-07-17, 01:13
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Du tänker på rififikuppen mot Delicato-bilen. Ett konststycke i den svenska brottshistorien som endast saknar Sebbe Staxx som kriminell mästarhjärna.

Jag kan tänka mig att filmen kostade ett restaurangpack med dammsugare eller så. Jag undrar hur många gemytliga samkväm som det blev hemma hos "Micke" med crème de la crème?

Ursäkta men ska det inte vara "top de la crème"?
Citera
2014-07-17, 02:11
Medlem
Här borde ju polisen eller någon medborgare göra en anmälan emot Persbrandt igen då? Bevisen är ju solklara, kanske dags att ta i med hårdhandskarna nu och ge han några år i fängelse.
Citera
2014-07-17, 05:01
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Här borde ju polisen eller någon medborgare göra en anmälan emot Persbrandt igen då? Bevisen är ju solklara, kanske dags att ta i med hårdhandskarna nu och ge han några år i fängelse.

Solklara? Mja, han drar upp NÅNTING i nästan, vad kan vi inte vara säkra på...
Citera
2014-07-17, 08:24
Bannlyst
Persbrandt orsak till statsministerparets skiljsmässa enligt mirakelbloggaren Christer Åberg från väckelserörelsen i Älmhult.
Statsministerparet golvades av Persbrandts hypnos enligt uppgift från Christer Åberg.

http://www.apg29.nu/index.php?artid=9292
Citera
2014-07-17, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Skavlan lär han ju aldrig tala ut hos med tanke på att hans X Marie B numera är gift och ha barn med Skavlan...

Där ser man hur bra koll jag har...
Citera
2014-07-17, 11:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hans ungar växer upp med en skådespelare till far som varit med i en film som säkert alla ungar i deras klass kommer att se upp till, samt kommer från ett idiotland där det är värre att dra en lina än att sno någons identitet.

Hans barn kommer att tycka precis som jag, att deras far är en patetisk pajas som skämmer ut dem inför omvärlden. Fy fan för att sätta sig själv före barnen och festa runt som nån jävla 20-åring när man har andras liv att ta ansvar för. Han får äta kokain för mig om han vill det, vem bryr sig, men det är hans barn som drabbas.
Citera
2014-07-17, 14:46
Medlem
Anonymares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hans barn kommer att tycka precis som jag, att deras far är en patetisk pajas som skämmer ut dem inför omvärlden. Fy fan för att sätta sig själv före barnen och festa runt som nån jävla 20-åring när man har andras liv att ta ansvar för. Han får äta kokain för mig om han vill det, vem bryr sig, men det är hans barn som drabbas.

Man får hoppas att han kan få vård och tar missbruket på allvar, för hans barns skull om inte annat. Han är ju en skådespelarbegåvning, synd om han ska kasta bort den. Givet hans belastning så borde han inte få nya skådespelarjobb innan han varit ren under en period efter lyckad behandling. Det kan tyckas hårt men man kan inte ha en frontfigur för en film eller liknande där personen är känd knarkare med pågående missbruksproblem, det sänder helt felaktiga signaler till allmänheten om att detta skulle vara acceptabelt.
Citera
2014-07-17, 14:50
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymare
Man får hoppas att han kan få vård och tar missbruket på allvar, för hans barns skull om inte annat. Han är ju en skådespelarbegåvning, synd om han ska kasta bort den. Givet hans belastning så borde han inte få nya skådespelarjobb innan han varit ren under en period efter lyckad behandling. Det kan tyckas hårt men man kan inte ha en frontfigur för en film eller liknande där personen är känd knarkare med pågående missbruksproblem, det sänder helt felaktiga signaler till allmänheten om att detta skulle vara acceptabelt.
Han kanske kan vara med i Sebbe Strax och Ola Rapace svenska 8-mile nu
Kan tänka mig att en scen där han snortar kokain med blattar och säger att hans hus alltid står öppet för alla creme de la creme skulle göra sig bra i filmen. Kanske skalla en snut också
Citera
2014-07-17, 14:55
Medlem
Anonymares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Han kanske kan vara med i Sebbe Strax och Ola Rapace svenska 8-mile nu
Kan tänka mig att en scen där han snortar kokain med blattar och säger att hans hus alltid står öppet för alla creme de la creme skulle göra sig bra i filmen. Kanske skalla en snut också

Glöm inte kommentaren om "vad små linor ni drar", knarkarproffsen vet uppenbarligen hur lång en anständig lina ska vara, motsvarar väl 10-15 lax kan jag tänka mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in