2012-10-07, 00:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Ofan. Jag trodde det var blått. Har bara sett GHB, inte tagit det.

Okej. Trodde det var större doser. Aja kanske skulle lära mig att koka GHB då. Ska iaf ta o köpa mig lite mer GBL. Hade ju en halv såndär flaska men tog inte många gånger och sålde resten sen, vill inte sluta som grabben i "jag vill inte leva detta livet".. Och vissa grejer du skriver slingis (och fisken) är lite oroväckande, med uppsamling av dopamin som blir noradrenalin, hög puls osv.. Verkar va sjuka ATs när man väl fastnat. Fick inte du sövas med narkos vid ett tillfälle?

Hur ofta kan man ta om man inte vill ha såna syndrom som ni verkar uppleva?
Med sub, så tar jag det max en dag per vecka, och det verkar funka. Samma med GBL?

Jo jag fick sövas med narkos, har fått blivit det 2 ggr pga sjukt svår abstinens. Men då ska man ta det 24/7 dagligen ett bra tag.

Du kan ta det 3 ggr om dagen utan att få en sådan at, så länge du ger fan i att sova på det så fastnar du inte i ett 24/7 bruk, det är då problemen kommer. För man bygger upp ett sådant stort lager dopamin i skallen när man fyller på t ex varann timme som orsakar massa jobbiga symptom.
Citera
2012-10-07, 01:05
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo jag fick sövas med narkos, har fått blivit det 2 ggr pga sjukt svår abstinens. Men då ska man ta det 24/7 dagligen ett bra tag.

Du kan ta det 3 ggr om dagen utan att få en sådan at, så länge du ger fan i att sova på det så fastnar du inte i ett 24/7 bruk, det är då problemen kommer. För man bygger upp ett sådant stort lager dopamin i skallen när man fyller på t ex varann timme som orsakar massa jobbiga symptom.

Läskigt..

Problemet är ju att jag har grova sömnstörningar, och en stark missbrukspersonlighet. Börjar jag ta något ofta så kommer jag behöva det för att sova. Därav är det nog smartast att inte ta det 3 gånger om dagen.. Fast snart är ja blandmissbrukare igen, måndag sub, tisdag GBL, onsdag röka, osv osv¨.. Blir som mitt gamla motto innan ja reflekterade över att man kunde bli sjukt beroende av ett blandmissbruk "det är inte ett beroende om man ständigt byter substans".. haha.

Nej får lugna mig.. Annars lär ja väl dö. Trodde ja skulle dö häromveckan, åkte te akuten (högpririterad numera eftersom jag haft en njursvikt), men alla värden såg bra ut.
Citera
2012-10-07, 01:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Läskigt..

Problemet är ju att jag har grova sömnstörningar, och en stark missbrukspersonlighet. Börjar jag ta något ofta så kommer jag behöva det för att sova. Därav är det nog smartast att inte ta det 3 gånger om dagen.. Fast snart är ja blandmissbrukare igen, måndag sub, tisdag GBL, onsdag röka, osv osv¨.. Blir som mitt gamla motto innan ja reflekterade över att man kunde bli sjukt beroende av ett blandmissbruk "det är inte ett beroende om man ständigt byter substans".. haha.

Nej får lugna mig.. Annars lär ja väl dö. Trodde ja skulle dö häromveckan, åkte te akuten (högpririterad numera eftersom jag haft en njursvikt), men alla värden såg bra ut.

Mjo, ett beroende utav GHB/GBL är det sista du behöver just nu vill jag lova, så ta det bara då o då.
Citera
2012-10-07, 01:45
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Ett jävla meck att få tag på detta utan att koka själv alltså. Kokar ni alla själva eller finns det stadiga gobbe-kranar om i landet? Annars har vi ju den stereotypa Opiatkranen som har div. Opiater/Opioider och ofta Benso och ibland Lyrica. Sedan har vi ju CS-kranen som i princip bara har tjack och benso. Neontomten som har både tjack (ofta tjack han själv bankat med typ MDA eller ngt annat exotiskt) rena MDMA kristaller & E-knappar, ett par tre olika RC's och en jävla massa gräs. Sist och Minst är ju buljongturkarna som springer runt halva städerna för att få sälja sina kassa "femmor" med medelvikt på 4,2gr.

Vart faller GHB'et in? Det enda jag kan tänka mig är neontomten som fått tag i det via sin morbror.
Citera
2012-10-07, 01:48
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Ett jävla meck att få tag på detta utan att koka själv alltså. Kokar ni alla själva eller finns det stadiga gobbe-kranar om i landet? Annars har vi ju den stereotypa Opiatkranen som har div. Opiater/Opioider och ofta Benso och ibland Lyrica. Sedan har vi ju CS-kranen som i princip bara har tjack och benso. Neontomten som har både tjack (ofta tjack han själv bankat med typ MDA eller ngt annat exotiskt) rena MDMA kristaller & E-knappar, ett par tre olika RC's och en jävla massa gräs. Sist och Minst är ju buljongturkarna som springer runt halva städerna för att få sälja sina kassa "femmor" med medelvikt på 4,2gr.

Vart faller GHB'et in? Det enda jag kan tänka mig är neontomten som fått tag i det via sin morbror.

Här i värmland finns massor med GBL. Och felästa kör på GBL ist för att koka.
Citera
2012-10-07, 02:00
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Kokar själv, är inte alls svårt som man kan tro.
Citera
2012-10-07, 02:01
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Här i värmland finns massor med GBL. Och felästa kör på GBL ist för att koka.

Så pass, är det lätt att få tag i andra droger eller har GBL's lättsinniga reglering gjort det till en lättare drog att förmedla till den Värmländska urbefolkningen?
Citera
2012-10-07, 02:03
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Så pass, är det lätt att få tag i andra droger eller har GBL's lättsinniga reglering gjort det till en lättare drog att förmedla till den Värmländska urbefolkningen?

Haha vi har detmesta överallt samma utbud och samma priser som alla andra ställen.
Menade bara att GBL är vanligt och GHB har jag sett en gång för många år sen, så det bör vara desamma landet över. Utom i göteborg där varannan kotte är ghbpundare.
Senast redigerad av Bongmon 2012-10-07 kl. 02:06.
Citera
2012-10-07, 02:06
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Haha vi har detmesta överallt samma utbud och samma priser som alla andra ställen.
Menade bara att GBL är vanligt och GHB har jag sett en gång för många år sen, så det bör vara desamma landet över.

Skönt att den fördomen spräcktes
Citera
2012-10-07, 02:09
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Skönt att den fördomen spräcktes

Haha är det allvarligt så folk tänker om oss, eller är du bara lite söndagsrolig?
Citera
2012-10-07, 02:10
Medlem
Slingshots avatar
Koka är bäst eftersom man blir av med alla orenheter som finns i GBL och man får ett schyssare rus som varar längre och som är mildare för kroppen, plus mildare at.

Nu när GBL blir narkotikaklassat finns det ingen anledning att dricka L när GHB också är narkotika.

Missbrukar man GBL hårt kan bara drabbas utav acidos och det är inget att leka med direkt.
Citera
2012-10-07, 02:30
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Haha är det allvarligt så folk tänker om oss, eller är du bara lite söndagsrolig?

Nä, ärligt talat sitter jag bara inne på 3e dygnet på div. amfetaminer och snöade bara in på detta med min kompanjon, och såg helt enkelt det som en rimlig förklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in