Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo jag fick sövas med narkos, har fått blivit det 2 ggr pga sjukt svår abstinens. Men då ska man ta det 24/7 dagligen ett bra tag.
Du kan ta det 3 ggr om dagen utan att få en sådan at, så länge du ger fan i att sova på det så fastnar du inte i ett 24/7 bruk, det är då problemen kommer. För man bygger upp ett sådant stort lager dopamin i skallen när man fyller på t ex varann timme som orsakar massa jobbiga symptom.
Läskigt..
Problemet är ju att jag har grova sömnstörningar, och en stark missbrukspersonlighet. Börjar jag ta något ofta så kommer jag behöva det för att sova. Därav är det nog smartast att inte ta det 3 gånger om dagen.. Fast snart är ja blandmissbrukare igen, måndag sub, tisdag GBL, onsdag röka, osv osv¨.. Blir som mitt gamla motto innan ja reflekterade över att man kunde bli sjukt beroende av ett blandmissbruk "det är inte ett beroende om man ständigt byter substans".. haha.
Nej får lugna mig.. Annars lär ja väl dö. Trodde ja skulle dö häromveckan, åkte te akuten (högpririterad numera eftersom jag haft en njursvikt), men alla värden såg bra ut.