2013-02-24, 14:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kan någon snabbt svara på vilken dos metaprolol jag sa köra mot pulsen? gått på 4-5 ml varannan timma och tar oftast 75-100 men funderar på 150 denna gång, värt det?

EDIT hur länge måste jag vänta innan jag kan dra i mig 2 mg subutex utan att åka på skakningar efter jag tänt av från gobben nu? har väntat för kort stund och fått PÅ och skakningar bara förut (handlat om 2-4 timmar då)

100 mg depot räcker.

Själv kör jag både med metoprolol o klonidin som är en alfablockerare.
Citera
2013-02-25, 14:35
Medlem
Tjena på era alla, Ni får skriva om allt här och det är mycket bra anser jag. Men jag vill bara uppmärksamma er på att det sitter grisar här som kollar vad man skriver om, och vilka personer som skriver, så de lättare ska kunna identifiera personer som de senare skall ta en pratstund med på deras sätt och gripa er. Dessa Grisar har inget bättre för sig än att snoka på en sida som denna istället för att gripa de riktiga kriminella, de tar de lättaste för det är det dem de klarar av inte mer

Tack för mig tänk på det grabbar och gummor
Citera
2013-02-25, 14:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-power
Tjena på era alla, Ni får skriva om allt här och det är mycket bra anser jag. Men jag vill bara uppmärksamma er på att det sitter grisar här som kollar vad man skriver om, och vilka personer som skriver, så de lättare ska kunna identifiera personer som de senare skall ta en pratstund med på deras sätt och gripa er. Dessa Grisar har inget bättre för sig än att snoka på en sida som denna istället för att gripa de riktiga kriminella, de tar de lättaste för det är det dem de klarar av inte mer

Snuten är gärna välkommen på en kopp kaffe hos mig, är ingen nyhet att snutarna hänger runt på FB.

OT: Någon som har koll när narkotikaklassningen utav GBL kommer ske, det snackas ju om det hela tiden men det händer då inget.
Senast redigerad av Slingshot 2013-02-25 kl. 14:42.
Citera
2013-02-25, 17:25
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:

Vart jag än vänt mig i kriminella kretsar är det alltid några andra som är de "riktiga kriminella".

Sen får du gärna berätta vad du menar med att polisen kollar "vilka personer som skriver"?
Citera
2013-02-25, 20:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

hihi ba fö gulligt... polisen går på stadens gator "Oj du, han där har en stor fisk på tröjan han plockar vi för GBL/GHB han har skrivit på flashback"

Jag har trott eller ej haft polispatrull inne i lägenheten då en flaska GBL (utan etikett) 500 ml stod på diskbänken utan att dem ens reagerade. våran polis antog väl om dom ens såg det att det var hemkört och det bryr dom sig väl inte om då det fanns en efterlyst kompis i lägenheten med subutex, bens o pulver.
Citera
2013-02-25, 23:53
Medlem
Vågar man beställa en liter, kommer det fram? någon
Citera
2013-02-26, 12:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik9
Vågar man beställa en liter, kommer det fram? någon

Omöjligt att säga, tullen ligger på bra just nu.

Sedan är det något skumt att helt plötsligt så har många GBL-vendors inget i lager o har stängt ner sina sidor, antagligen razzia eller någon ny strikt import lag som kommit, något är det i alla fall som inte stämmer.
Citera
2013-02-27, 17:06
Medlem
Jag vet att det inte är någon nyhet att grisarna är här och snokar. men vissa av er pratar så öppet om saker som inte är så fullt så bra inte illa menat. Men man borde nog tänka på var, hur man skriver så att grisarna inte kommer på besök, ibland räcker ju fan att man fiser och de tar en istället för gripa de riktigt kriminella, inte för att jag har emot de kriminella.
Citera
2013-02-27, 17:40
Medlem
bensbagilles avatar
Citat:
Jag vet att det inte är någon nyhet att grisarna är här och snokar. men vissa av er pratar så öppet om saker som inte är så fullt så bra inte illa menat. Men man borde nog tänka på var, hur man skriver så att grisarna inte kommer på besök, ibland räcker ju fan att man fiser och de tar en istället för gripa de riktigt kriminella, inte för att jag har emot de kriminella.

Polisen är väl mest ute efter säljare på internet som jag förstått det. Att dom skulle lägga pussel på folk här på flashback som enbart brukar det tvivlar jag starkt på iaf.
Senast redigerad av bensbagille 2013-02-27 kl. 18:18.
Citera
2013-02-27, 20:31
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Omöjligt att säga, tullen ligger på bra just nu.

Sedan är det något skumt att helt plötsligt så har många GBL-vendors inget i lager o har stängt ner sina sidor, antagligen razzia eller någon ny strikt import lag som kommit, något är det i alla fall som inte stämmer.
Deppad, uttråkad, skakig, nojig trots lyrica sub zopiklon iktorivil... nej finns ingeting som slår GBL/GHB bara krångligt med refillsen men man har lärt sig sina trix efter 1 år på kork he he.

Nej satan vad nere jag är, tur man fick sig lite friskt idag iaf.
Citera
2013-02-28, 13:47
Medlem
Nu är det tydligen nått företag som börjat blanda i kräkmedel i sin gbl.
äre nån som har nå bra tips för att kunna dricka det utan att spy?
undra om vanliga åksjuke piller fungerar?
Citera
2013-02-28, 15:20
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjan
Nu är det tydligen nått företag som börjat blanda i kräkmedel i sin gbl.
äre nån som har nå bra tips för att kunna dricka det utan att spy?
undra om vanliga åksjuke piller fungerar?

du vet inte vilket märke det är som gör så här eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in