2012-08-09, 17:30
Medlem
Regiss avatar
kaustiksodan löste sig med de varma vattnet. Fick dock sila de i kaffefilter så de absolut sista skulle silas bort
Citera
2012-08-09, 17:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regis
kaustiksodan löste sig med de varma vattnet. Fick dock sila de i kaffefilter så de absolut sista skulle silas bort

Fint, då är allt i sin ordning.
Citera
2012-08-09, 17:35
Medlem
Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Fint, då är allt i sin ordning.

Så då har jag tagit en halv kork. Smaka saltvatten. Kommer inte ihåg hur GHB smakar då de va 10 år sedan jag drack de sist. Men bara hålla tumarna att jag överlever Återkommer om en halvtimma
Citera
2012-08-09, 17:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Så då har jag tagit en halv kork. Smaka saltvatten. Kommer inte ihåg hur GHB smakar då de va 10 år sedan jag drack de sist. Men bara hålla tumarna att jag överlever Återkommer om en halvtimma

Haha överlever gör du nog.

GHB smakar 100 ggr bättre än GBL, mkt smidigare att ha med sig också en utekväll i en Theralen-flaska eftersom man kan dricka det rent.
Citera
2012-08-09, 17:56
Medlem
Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Haha överlever gör du nog.

GHB smakar 100 ggr bättre än GBL, mkt smidigare att ha med sig också en utekväll i en Theralen-flaska eftersom man kan dricka det rent.

Ja precis Har ganska hög tolerans på gobben nu. Vet inte om jag kände nått på en halv kork då jag druckit GBL hela dagen.

Ska be en vän smaka å se fall personen känner nått. Ska dock skaffa den kaustiksodan du sa, samt låta de småkoka 20min å testa göra en halvliter imorgon me. Vart köper du den nitro? Ska hela blandningen koka 20min då eller?
Citera
2012-08-09, 18:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ja precis Har ganska hög tolerans på gobben nu. Vet inte om jag kände nått på en halv kork då jag druckit GBL hela dagen.

Ska be en vän smaka å se fall personen känner nått. Ska dock skaffa den kaustiksodan du sa, samt låta de småkoka 20min å testa göra en halvliter imorgon me. Vart köper du den nitro? Ska hela blandningen koka 20min då eller?

COOP Forum har den, det är inget måste att koka, det behövs egentligen bara om inte kaustiksodan reagerar kraftigt.

Sedan ska du helst ha skyddsglasögon när du gör gobbe eftersom det kan stänka upp till ögonen om det vill säg illa när kaustiksodan reagerar med GBL:n.
Senast redigerad av Slingshot 2012-08-09 kl. 19:15.
Citera
2012-08-14, 17:00
Medlem
Delegatezeros avatar
Vill bara tacka er för att ni shottar klotterborttagning så det blir svårare för sanerarna och roligare för oss klottrare. Skål!
Citera
2012-08-14, 17:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delegatezero
Vill bara tacka er för att ni shottar klotterborttagning så det blir svårare för sanerarna och roligare för oss klottrare. Skål!
Varsågod
Citera
2012-08-15, 13:29
Medlem
Radichals avatar
Hur är musik på GHB?
Citera
2012-08-15, 15:05
Medlem
Då drar man till Prag idag. Och jag sitter här och funderar på om man ska ta med sig 1dl.
Min plan är i så fall att ha den i en 1dl-linsvätskeflaska. Eftersom jag har linser ska jag ha linsburken och ett extra par linser med mig i vilket fall som helst.
Frågan är om jag vågar chansa. Fast jag vet att om jag inte tar med det och dom inte kollar igenom oss i säkerhetskontrollerna kommer jag gräma mig för att jag inte tog med det.
Svårt det här!
Citera
2012-08-15, 16:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Då drar man till Prag idag. Och jag sitter här och funderar på om man ska ta med sig 1dl.
Min plan är i så fall att ha den i en 1dl-linsvätskeflaska. Eftersom jag har linser ska jag ha linsburken och ett extra par linser med mig i vilket fall som helst.
Frågan är om jag vågar chansa. Fast jag vet att om jag inte tar med det och dom inte kollar igenom oss i säkerhetskontrollerna kommer jag gräma mig för att jag inte tog med det.
Svårt det här!
om det ligger i en linsvätskeflaska så vågar jag nästan till 99,9% säkerhet påstå att det inte okmmer bli några problem alls, men som sagt den där 0,01% finns ju fortfarande..

Jag har bekanta som har proppat piller i schampooflaskor när dom kommit hem från semestern och det har gått vägen iaf.
Citera
2012-08-15, 16:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radichal
Hur är musik på GHB?

Låter bättre, men missbrukar du det varje dag försvinner den effekten fort.

Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Svårt det här!

Jag skulle kört på det, GHB luktar ju inget heller så är ju stealth så sett.
Senast redigerad av Slingshot 2012-08-15 kl. 17:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in