2013-02-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
du vet inte vilket märke det är som gör så här eller?

nä det har jag ingen aning om än.
drygt som fan, kan bara ta en kork, sen är jag tvungen att vänta nästan två timmar innan jag kan ta en till, hinner ju vara kall i kroppen ett tag mellan varje kork + att jag känner att kroppen vill spy ibland, men jag har vägrat att spy än så länge, dock så har andra som druckit av detta börjat spy ganska mycket.
Citera
2013-02-28, 15:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjan
Nu är det tydligen nått företag som börjat blanda i kräkmedel i sin gbl.
äre nån som har nå bra tips för att kunna dricka det utan att spy?
undra om vanliga åksjuke piller fungerar?

Varför skulle något företag ha kräkmedel i sitt GBL? BS.
Citera
2013-02-28, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Varför skulle något företag ha kräkmedel i sitt GBL? BS.

pga oss som dricker detta. det har varit ett mycket hett ämne i min håla i många år nu, pga att ett par stycken har gått bort när dom blandat med sprit. varför skulle dom inte kunna ha i kräkmedel för att minska missbruket?
nu äre så att alla som dricker av detta spyr, jag själv har inte spytt än, men jag känner att det är nå som inte är rätt, då jag blir spysjuk efter ett par korkar, den första och andra gick bra efter jag hade handlat detta, men sen så började jag må illa och är nu tvungen att vänta ungefär två timmar mellan varje kork för att hålla mig från att spy, och när jag kännde att det inte stog rätt till så var min första tanke att det är kräkmedel i, så jag sökte på det och fick genast fram lite om att nått företag ska ha börjat med det, hittade det i helahälsingland i från min stad.
är det nån som vet om man kan ta något för att förhindra detta? det ska tydligen gå att göra nå åt det, men vet inte vad/hur än. här är några ord från nån som skrivit i helahälsingland, kräkmedel finns redan i visa gbl produkter men dom som missbrukar vet hur man får bort det.
tror kanske att postafen kan hjälpa lite, det hjälpte inte igår när jag hade tagit tjo, men nu så verkar det faktsikt fungera lite ändå. eftersom det kan fungera mot opiater så kanske det kan funka mot detta med?
Citera
2013-02-28, 16:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
pga oss som dricker detta. det har varit ett mycket hett ämne i min håla i många år nu, pga att ett par stycken har gått bort när dom blandat med sprit. varför skulle dom inte kunna ha i kräkmedel för att minska missbruket?
nu äre så att alla som dricker av detta spyr, jag själv har inte spytt än, men jag känner att det är nå som inte är rätt, då jag blir spysjuk efter ett par korkar, den första och andra gick bra efter jag hade handlat detta, men sen så började jag må illa och är nu tvungen att vänta ungefär två timmar mellan varje kork för att hålla mig från att spy, och när jag kännde att det inte stog rätt till så var min första tanke att det är kräkmedel i, så jag sökte på det och fick genast fram lite om att nått företag ska ha börjat med det, hittade det i helahälsingland i från min stad.
är det nån som vet om man kan ta något för att förhindra detta? det ska tydligen gå att göra nå åt det, men vet inte vad/hur än. här är några ord från nån som skrivit i helahälsingland, kräkmedel finns redan i visa gbl produkter men dom som missbrukar vet hur man får bort det.
tror kanske att postafen kan hjälpa lite, det hjälpte inte igår när jag hade tagit tjo, men nu så verkar det faktsikt fungera lite ändå. eftersom det kan fungera mot opiater så kanske det kan funka mot detta med?

På vilket sätt tjänar en vendor på att ha kräkmedel i sitt GBL? Sämsta jag hört på länge, finns inget kräkmedel i GBL som man köper ifrån nätbutiker, nuff said.
Citera
2013-02-28, 17:20
Medlem
masterior26s avatar
Citat:

prova att koka skiten till ghb så kanske ni inte spyr av det.
Citera
2013-02-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
På vilket sätt tjänar en vendor på att ha kräkmedel i sitt GBL? Sämsta jag hört på länge, finns inget kräkmedel i GBL som man köper ifrån nätbutiker, nuff said.

nä inte från nätbutiker utrikes, det har jag svårt att tro. detta kommer inte från nätet.
men om det inte skulle vara så, varför börjar alla spy, och varför mår inte jag illa nu när jag tagit en Postafen? :O
Citera
2013-02-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
prova att koka skiten till ghb så kanske ni inte spyr av det.

ja, man kanske skulle prova det, har dock ingen erfarenhet om kokningen, men om det kan lösa problemet så vore de värt att kolla upp den saken.
Citera
2013-02-28, 17:44
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
ja, man kanske skulle prova det, har dock ingen erfarenhet om kokningen, men om det kan lösa problemet så vore de värt att kolla upp den saken.

det är inte alls svårt att koka gobbe bara att fixa ett bra recept hur du gör.
Citera
2013-02-28, 18:15
Medlem
Manozs avatar
Fan denna Gobbe räddar det mesta! snart dags för andra korken!
Citera
2013-02-28, 23:12
Medlem
Finns det några seriösa shoppar på det här området som har banköverföring som betalningsalternativ eller är det bara kort och coins mm?
Citera
2013-03-01, 11:20
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jag har Aldrig spytt av GBL varken kinesisk eller tysk. druckit över 1 år.
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Fan denna Gobbe räddar det mesta! snart dags för andra korken!
Hell to that
Citera
2013-03-01, 11:30
Medlem
Harpys avatar
Citat:
nä inte från nätbutiker utrikes, det har jag svårt att tro. detta kommer inte från nätet.
men om det inte skulle vara så, varför börjar alla spy, och varför mår inte jag illa nu när jag tagit en Postafen? :O

Det är ju inte helt ovanligt att man kräks på GBL, sen blir det väl inte lättare att undvika uppkastningen ifall man också tutat i sig att drycken innehåller kräkmedel.
Låter faktist som inbillningssjukan, vilket inte är helt ovanligt inom vissa grupperingar när dom inte får så mycket input från den vanliga världen. Hörsägner och rykten blir vedertagna sanningar vilket resulterar i placeboeffekter med tillhörande konsekvenser som kan mätas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in