Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Varför skulle något företag ha kräkmedel i sitt GBL? BS.
pga oss som dricker detta. det har varit ett mycket hett ämne i min håla i många år nu, pga att ett par stycken har gått bort när dom blandat med sprit. varför skulle dom inte kunna ha i kräkmedel för att minska missbruket?
nu äre så att alla som dricker av detta spyr, jag själv har inte spytt än, men jag känner att det är nå som inte är rätt, då jag blir spysjuk efter ett par korkar, den första och andra gick bra efter jag hade handlat detta, men sen så började jag må illa och är nu tvungen att vänta ungefär två timmar mellan varje kork för att hålla mig från att spy, och när jag kännde att det inte stog rätt till så var min första tanke att det är kräkmedel i, så jag sökte på det och fick genast fram lite om att nått företag ska ha börjat med det, hittade det i helahälsingland i från min stad.
är det nån som vet om man kan ta något för att förhindra detta? det ska tydligen gå att göra nå åt det, men vet inte vad/hur än. här är några ord från nån som skrivit i helahälsingland, kräkmedel finns redan i visa gbl produkter men dom som missbrukar vet hur man får bort det.
tror kanske att postafen kan hjälpa lite, det hjälpte inte igår när jag hade tagit tjo, men nu så verkar det faktsikt fungera lite ändå. eftersom det kan fungera mot opiater så kanske det kan funka mot detta med?