Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Tror du straffen på GBL kommer vara hårdare? det är ju mer koncentrerat. men hur gör dom som använder det i industrin i framtiden då?
Jag har börjat spä 3 ml på ca 3 dl nu, i början slarvade jag extremt med det. men nu har jag blivit så het på häva i mig vätska på kort tid så nu kör jag alltid fullt glas. ibland om jag har bråttom ut till någon skjuts eller nåt sånt så slarvar jag men nån gång då och då lär ju knappast paja halsen?
Drömmer ni konstigt i slutet av gobbe-sömnen? hade en så skum dröm imorse efter jag hävt i mig, drömde så verkligt att jag trodde det var sant då jag vaknade upp.
Drömde att polisen gjorde husrannsakan och tog min GBL och jag försökte få dom att fatta att det var handsprit från apoteket och jag blev så förbannad att jag började kasta ölburkar på dom, sen vaknade jag upp helt skakig tills jag insåg att det bara var en dröm.
Jo det är möjligt, nej tror inte det är någon fara för halsen.
Oh ja jag får riktigt verkliga drömmar, det häftigaste med GHB tycker jag, ibland har jag tom kunna styra drömmarna och kunnat se mina egna händer och välja vilket håll jag ville gå, riktigt häftigt, minns flera drömmar i detalj trots det gått 1 år mellan dom.
Var på ett badhus en gång i Japan av någon mysko anledning och kunde picka o välja vilken brud jag skulle spänna på, drömmen styrdes liksom inte av sig själv utan jag kunde göra olika val.

Det är riktigt vanligt att få vivid dreams utav GBL/GHB, tycker det är en ren fröjd att drömma på GHB, den ultimata verklighetsflykten, har vaknat upp många ggr skräckslagen eftersom det varit så jäkla verkligt.