2013-02-13, 21:04
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag har börjat använda mig av GHB och blivit nästintill beroende Eller jag tar typ 2ggr i veckan. Inga monsterdoser dock.

Mitt problem är att jag bor med en till kille som är rätt förtjust i GHB och därför vågar jag inte ha det i kylskåpet längre, för jag har märkt att jäveln tattar lite på det.

Går det bra att ha det i mitt rum där det är normalvarmt? Eller försämras/dunstnar vätskan i vanligt rum?
Hur mycket handlar det om? det håller så kalrt längre i kylen men det dunstar inte direkt. en kompis hade förra sommaren en flaska GHB i bilen 2 dagar och ni vet ju alla hur varmt det bli i en bil på somranra.
Citera
2013-02-13, 21:21
Medlem
Roskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag har börjat använda mig av GHB och blivit nästintill beroende Eller jag tar typ 2ggr i veckan. Inga monsterdoser dock.

Mitt problem är att jag bor med en till kille som är rätt förtjust i GHB och därför vågar jag inte ha det i kylskåpet längre, för jag har märkt att jäveln tattar lite på det.

Går det bra att ha det i mitt rum där det är normalvarmt? Eller försämras/dunstnar vätskan i vanligt rum?

Vad jag känner om du tar 2 korkar i veckan så e du fan inte nära ett beroende!
Det tar ganska lång tid för det att dunsta i rumstemperatur....
Citera
2013-02-13, 21:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roskan
Vad jag känner om du tar 2 korkar i veckan så e du fan inte nära ett beroende!
Det tar ganska lång tid för det att dunsta i rumstemperatur....
HAHA jag tänkte det samma då jag läste, jag har gått i princip 24/7 i drygt 1 års tid med 2-3 veckor "paus" någon gång då och då.
Citera
2013-02-16, 17:19
Medlem
Är det lugnt att ta gabapentin ikväll och gbl imorgon?
Citera
2013-02-16, 17:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Är det lugnt att ta gabapentin ikväll och gbl imorgon?

Brors på dosen du ska ta ikväll, det sitter i ett bra tag på höga doser o gabapentin o pregabalin boostar gobbe något enormt.

Jag däckade på min vanliga dos dagen efter jag tog en stor dos Lyrica kvällen innan.
Citera
2013-02-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Brors på dosen du ska ta ikväll, det sitter i ett bra tag på höga doser o gabapentin o pregabalin boostar gobbe något enormt.

Jag däckade på min vanliga dos dagen efter jag tog en stor dos Lyrica kvällen innan.

Men inte som med benzo att man kan få andningsdepp?
Citera
2013-02-16, 17:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Men inte som med benzo att man kan få andningsdepp?

Större chans att få andningsdepression utav gabapentin o pregabalin faktiskt eftersom dom boostar gobbe något enormt i höga doser.

Dom är båda två GABA-analoger.
Citera
2013-02-16, 18:40
Medlem
Citat:
Större chans att få andningsdepression utav gabapentin o pregabalin faktiskt eftersom dom boostar gobbe något enormt i höga doser.

Dom är båda två GABA-analoger.

Okej, tackar för hjälpen..
Citera
2013-02-17, 12:59
Medlem
Är det helt lungt o beställa GBL från typ UK med tanke på att det endast är klassat som häsofarligt? Funderar på om man ska dra iväg en beställning från SR. Kan man åka dit ändå? Har för mig att jag läste om någon snubbe här på FB som blev åtalad för planering av narkotikabrott eller något när han beställt rent GBL. Är grymt sugen på att prova.
Citera
2013-02-17, 21:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyzst
Är det helt lungt o beställa GBL från typ UK med tanke på att det endast är klassat som häsofarligt? Funderar på om man ska dra iväg en beställning från SR. Kan man åka dit ändå? Har för mig att jag läste om någon snubbe här på FB som blev åtalad för planering av narkotikabrott eller något när han beställt rent GBL. Är grymt sugen på att prova.

Det är olagligt att inneha GBL o kan ge upp till 1 års fängelse för innehav men då ska du ha rejäla mängder, sedan kan du åka dit för smuggelbrott.
Citera
2013-02-18, 07:36
Medlem
Citat:
Det är olagligt att inneha GBL o kan ge upp till 1 års fängelse för innehav men då ska du ha rejäla mängder, sedan kan du åka dit för smuggelbrott.

Happ, det var så pass alltså. Tack för informationen..
Citera
2013-02-18, 09:19
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyzst
Har för mig att man kan åka dit för förberedelse till grovt narkotikabrott om man har NaOh plus GBL hemma men jag vet inte, kanske var paranoid och fick för mig något bara. (har alltid lämnat min kaustik nere i det gemensamma förrådet nere i källaren.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in