2004-09-24, 16:52
Bannlyst
GBL finns det nå ställe där man kan köpa?

Förut fanns ju qualitygrade men den funkar ju inte. Så skulle vara nice om det e nån som vet sida eller nått där man kan köpa. PM'a mig gärna. Vill inte betala 1000kr för 1dl heller kan kanske tilläggas.

Tack och hej.
Citera
2004-09-24, 17:35
Bannlyst
JAG TOG BORT MITT INLÄGG

Fan vad dum jag är..
Citera
2004-09-24, 23:33
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Förut fanns ju qualitygrade men den funkar ju inte. Så skulle vara nice om det e nån som vet sida eller nått där man kan köpa. PM'a mig gärna. Vill inte betala 1000kr för 1dl heller kan kanske tilläggas.

Tack och hej.

Det finns många ställen men dem brukar heta något mer i stil med storgatan 32 typ. Men ofta brukar det vara så att man måste känna personen som ditribuerar GHB.
Citera
2004-09-24, 23:49
Medlem
nyblads avatar
Jag betalar 400kr/dl för rent GHB är det överpris?
För jag menar GBL skall väl vara 2X så starkt?
Och du vill ju inte betala 1000 för det och en hundring hit lr dit är ju inget att gnälla över...
Citera
2004-09-25, 00:02
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Jag betalar 400kr/dl för rent GHB är det överpris?
För jag menar GBL skall väl vara 2X så starkt?
Och du vill ju inte betala 1000 för det och en hundring hit lr dit är ju inget att gnälla över...

400kr för ren GHB är nog ett ganska rimligt pris förutsatt att du menar koncentrat som späds till minst 4-5 Dl innan man kan dricka det och att du köper max en eller 2 dl per gång. GHB är mycket starkare än GBL eller åtminstionde så får man en skönare effekt och snabbare ( 4-20 minuter medans GBL ofta tar 20-60 minuter innan effekten kommer )
Av ghb blir man också betydligt mycket piggare än av gbl som man ofta blir ganska slö av.
Citera
2004-09-25, 00:47
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
400kr för ren GHB är nog ett ganska rimligt pris förutsatt att du menar koncentrat som späds till minst 4-5 Dl innan man kan dricka det och att du köper max en eller 2 dl per gång. GHB är mycket starkare än GBL eller åtminstionde så får man en skönare effekt och snabbare ( 4-20 minuter medans GBL ofta tar 20-60 minuter innan effekten kommer )
Av ghb blir man också betydligt mycket piggare än av gbl som man ofta blir ganska slö av.

Ok, de flesta sidor som sålde ren GBL innan sålde för ungefär 1000 kr/l så det är faktiskt rätt dyrt om man ser det på det sättet. GBL är starkare än GHB då man behöver mindre mängd per dos.. tror det var 1 dl GBL + 1 dl NaOH = 2 dl GHB eller nåt i den stilen. Har ni tänkt att gå på det länge (lätt hänt ) så är GHB mycket bättre, går man på GBL i månads/årsvis så kan man få något som kallas "metabolic acidosis" vilket kan vara dödligt i de värsta fallen. Har själv fått det så jag vet vad jag snackar om.

LÄS -> http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=&threadid=80348&r=0
Citera
2004-09-25, 01:03
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sova
Ok, de flesta sidor som sålde ren GBL innan sålde för ungefär 1000 kr/l så det är faktiskt rätt dyrt om man ser det på det sättet. GBL är starkare än GHB då man behöver mindre mängd per dos.. tror det var 1 dl GBL + 1 dl NaOH = 2 dl GHB eller nåt i den stilen. Har ni tänkt att gå på det länge (lätt hänt ) så är GHB mycket bättre, går man på GBL i månads/årsvis så kan man få något som kallas "metabolic acidosis" vilket kan vara dödligt i de värsta fallen. Har själv fått det så jag vet vad jag snackar om.

LÄS -> http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=&threadid=80348&r=0

Jag har som mest druckit GHB / GBL under 9 månader och kan berätta att GHB är starkare / bättre på alla sätt.
Citera
2004-09-25, 12:21
Medlem
Sovas avatar
Självklart är GHB bättre då det inte behöver omvandlas i kroppen som GBL. Men jag syftade på styrkan i mängden. Citerar en text från erowid..

"Butyrlactone is converted into GHB in the body. It's effects are extremely similar to GHB though the required dosages are lower than that of GHB. This can cause problems with possibly overdosing."
Citera
2004-09-25, 19:14
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sova
Självklart är GHB bättre då det inte behöver omvandlas i kroppen som GBL. Men jag syftade på styrkan i mängden. Citerar en text från erowid..

"Butyrlactone is converted into GHB in the body. It's effects are extremely similar to GHB though the required dosages are lower than that of GHB. This can cause problems with possibly overdosing."

Tycker att det låter väldigt konstigt tycker snarare att det är tvärtom men men jag kan såklart ha fel. Dessutom så är det lite konstigt att jämföra GHB / GBL rakt av för i praktiken så blir effekterna lite olika... GHB blir man pigg av och GBL blir man ganska lugn/seg av.
Citera
2004-09-27, 18:11
Medlem
Jag letar också efter ett ställe som säljer mitt favorit rengöringsmedel gbl, hunden har pissat på mattan och kameran e skitig.
Citera
2004-10-02, 12:22
Medlem
bump
Citera
2004-10-09, 13:37
Medlem
Dr. Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen

Tack och hej.
Känner till några sidor...
http://www.qualitygrade.com/shop/
http://www.gblonline.com/

Nån som handlat från dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in