2008-05-25, 09:20
Medlem
Vingels avatar
Svårt att säga. Beror väl på tolelans. Jag brukar själv ha som regel att aldrig blanda. Men visst har det hänt attt jag tar mig en kork när jag ommer hem från krogen. Lever ju nu, men får ångest över det iaf. Kanske blev lite lulligt det här. Men är bakfull som ett djur, och har tagit mig en kork...

//Vingel
Citera
2008-05-25, 11:52
Medlem
Tuxxens avatar
Det finns nog inte konkret svar på det, undvik drick i bästa mån, känner du att du måste så tänk efter innan!
Citera
2008-05-25, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxxen
Det finns nog inte konkret svar på det, undvik drick i bästa mån, känner du att du måste så tänk efter innan!

Det är inte jag som vill dricka, men som igår till exempel... Satt på en privatfest och chillkröka med 7 pers. En brud frågade vad jag drack och jag sa vodka (drack gbl) och då frågade hon om hon fick smaka. Jag sa "ja, men drick väldigt lite för jag har inet alls mycket kvar". Skulle gissa på att hon fick i sig 0,3-0,4 ml där och det är klart man blir nojjig även om jag själv inte tror en så liten mängd ska vara någon fara alls?

Fast iofs nu har jag lärt mig av detta misstaget så nästa gång tar jag med mig flera flaskor där jag har gbl i alla utom en där jag har vodka... problem solved.
Citera
2008-05-25, 12:18
Medlem
Sei´taers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Det är inte jag som vill dricka, men som igår till exempel... Satt på en privatfest och chillkröka med 7 pers. En brud frågade vad jag drack och jag sa vodka (drack gbl) och då frågade hon om hon fick smaka. Jag sa "ja, men drick väldigt lite för jag har inet alls mycket kvar". Skulle gissa på att hon fick i sig 0,3-0,4 ml där och det är klart man blir nojjig även om jag själv inte tror en så liten mängd ska vara någon fara alls?

Fast iofs nu har jag lärt mig av detta misstaget så nästa gång tar jag med mig flera flaskor där jag har gbl i alla utom en där jag har vodka... problem solved.

Ruttet att inte säga till henne vad det var i flaskan.
Citera
2008-05-25, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sei´taer
Ruttet att inte säga till henne vad det var i flaskan.

Maybe so, men jag hade fått en jävla massa skit då och jag såg det inte som att hon tog någon risk.
Citera
2008-05-25, 12:48
Bannlyst
Citat:

Är du helt blåst eller? Lura i andra droger o sen fråga om det kan vara farligt?..Hittar inga ord för det jag tänker om dig nu..
Citera
2008-05-25, 12:57
Medlem
Sei´taers avatar
Citat:
Maybe so, men jag hade fått en jävla massa skit då och jag såg det inte som att hon tog någon risk.

Men är du knäpp?!
Aldrig,aldrig fulpeta nån!!!

Så för att du hade fått ta skit så tyckte du att, men jo.. jag ger henne nåt utan att hon får veta.. Jävla ego.
Citera
2008-05-25, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sei´taer
Men är du knäpp?!
Aldrig,aldrig fulpeta nån!!!

Så för att du hade fått ta skit så tyckte du att, men jo.. jag ger henne nåt utan att hon får veta.. Jävla ego.

ja.
Citera
2008-05-25, 19:11
Medlem
Vingels avatar
Du menat att hon fick en "shot vodka" på 0.3 ml. Hon måste kännt att det inte smakade sprit. Rent gbl smakar verkligen skit. Snälla människa neka henne "sprit" om det inte är det du har. Hoppas verkligen det gick bra för henne.

//Vingel
Citera
2008-05-27, 19:58
Bannlyst
Däcka på GBL å Benso

Fan jag ramla av stolen helt plötsligt sen kommer jag ihåh att jag inte kunde ta mig upp sen ringer telefonen å det e någon som säger jag har ringt i 3timmar varför svarar du inte sen såg jag på klockan att jag måste ha varit däckad rätt länge och har över 20 missade samtal på mobilen som jag inte har hört. Jävla läskigt det här har nog tagit lite över 10mg GBL och en lite mäng Benso är det farligt? Jag har tagit Benso å GBL varje dag i nån månad tror jag kanske 2månader och mår skit dåligt när jag inte tagit på några timmar e det Benson eller GBL?
Citera
2008-05-27, 20:58
Medlem
Har själv hållt på med ghb en del i mina yngre år och för mig har det varit jobbigast med shotten., känner många som är fast i det enu , ingen drog att leka med som många tror. sen att blanda benzo med ghb eller i ditt fall gbl är inget vidare ditt hjärta kan stanna osv. . och varför fan dricker du GBL? det fräter rättså bra på din mage! Är du så snål så du inte har råd med kaustiksoda ?
Citera
2008-05-27, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Fan jag ramla av stolen helt plötsligt sen kommer jag ihåh att jag inte kunde ta mig upp sen ringer telefonen å det e någon som säger jag har ringt i 3timmar varför svarar du inte sen såg jag på klockan att jag måste ha varit däckad rätt länge och har över 20 missade samtal på mobilen som jag inte har hört. Jävla läskigt det här har nog tagit lite över 10mg GBL och en lite mäng Benso är det farligt? Jag har tagit Benso å GBL varje dag i nån månad tror jag kanske 2månader och mår skit dåligt när jag inte tagit på några timmar e det Benson eller GBL?

Det är gbl-AT:n som spökar.
Värsta AT:n som finns om du frågar mig.
Varit beroende av ghb alldeles för länge (började dricka -99)..
E dock ren från det sedan 3 veckor, får en daglig dos benzo utskrivet och kämpar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in