2007-11-12, 21:24
Medlem
Vingels avatar
Okej tack för hjälpen. Någon mer som har provat?
Citera
2007-11-12, 22:02
Bannlyst
kanske liten korkad fråga men angående GBL. Jag vet att det är frätande men går det att ta upp gbl i en plastpipett?
Citera
2007-11-12, 22:27
Bannlyst
Har anhandlats sisådär 10ggr
Citera
2007-11-12, 23:31
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo
kanske liten korkad fråga men angående GBL. Jag vet att det är frätande men går det att ta upp gbl i en plastpipett?

Ja
Citera
2007-11-13, 06:06
Medlem
Transmissions avatar
Snälla hjälp mig..GBL + bensos bl.a

Hej.

Jag har köpt GBL på internet och det är fan i mig den bästa drog jag testat! Man får vara väldigt försiktig med doseringen dock! typ 2.5ml, inte mer! Jag undrar följande: Är det farligt att blanda bensos med GBL? Dessutom är jag nyfiken på avtändning. Läser i forumet att en del inte får någon avtändning alls medan andra tydligen har en helvetes avtändning. Nån som har erfarenhet?

/tack på förhand
Citera
2007-11-13, 06:23
Bannlyst
Vad är din första spontana tanke? Kan två sänkande medel vara en dålig kombo tillsammans? Kan GBL, den okokade version av GHB vara svårberäknad att dosera?
Citera
2007-11-13, 07:55
Medlem
Ja, det är farligt att blanda gbl och benzo. Det är inte stensäkert att man dör om man tar lite av varje, tex tar en normaldos gbl när man är efterbenzad eller dyligt. Men risken är att man slutar andas.

Jag har blandat benzo och gobbe många många gånger utan att dö, många polare också, åandra sidan så har jag varit extremt nära att dö på den kombinationen, samma med polarna. Det är relativt lätt att överdosera gobbe ensamt så att man dör, och det blir mycket lättare med benzo.

Med rätt god tollerans på både benzo och gbl så försökte jag ta livet av mig genom att kombinera dessa, jag fick i mig 7st 2mg iktoviril och började hinka i mig ca 50ml gbl, vet inte hur mycket av gblen jag fick i mig men det var inte alla 50ml. Ambulansen kom i sista sekund och de fick starta mitt hjärta med el-chocker i ambulansen 4gånger, jag slutade andas själv och fick ligga i respirator.
Citera
2007-11-13, 09:01
Medlem
Droger i spanien, främst GHB/GBL

Hejsan, jag gjorde en tråd om detta för ett tag sedan, men fick inga svar tyvär. Jag vet att det är fult att göra såhär men nu försöker jag faktiskt på nytt. Jag har sökt på google och fb som en tok utan att komma fram till något.

Det jag undrar över är hur situationen med ghb gbl ser ut i spanien, främst då i barcelona. Laglig status, pris, hur utbrett är det osv?

Vill veta allt som går att veta. Information rent allmänt om droger i barcelonatrakten mottages också mycket tacksamt!! Även andra tips faktiskt.

Svara här i tråden eller skicka ett pm för att prata mer privat, jag har både msn och krypterad mail.

Tack på förhand!
Citera
2007-11-13, 09:30
Medlem
Vingels avatar
Jag får en galen avtändning om jag kört GHB i en vecka. Svettas som en gris och allt är bara jävligt jobbigt. Brukar ha extremt svårt att somna ett antal nätter efter att jag tagit uppehåll. Kan även vakna mitt i natten och inte kunna somna om. Men klipper man en mitt i natten somnar man bra sen. Tänk på att ta det lugnt och sluta i tid ta gräna ett uppehåll då och då.
Citera
2007-11-13, 09:30
Bannlyst
sist jag var i Barcelona (~2 år sedan) fick vi tag på bra E, bra gräs, bra kola och blev erbjudna massor av annat dock inte GHB- Vi frågade iofs efter helt andra grejer. det var inga problem att fixa mer E/kola direkt på nattklubbarna där de flesta verkade vara göttiga, bla de som jobbade på ställena.. det fanns dessutom gott om svartklubbar så det blev dygnet runt ett tag. var "försiktig" i vissa kvarter (som är brukligt i alla storstäder), trevlig stad! glöm inte gaudi bara
Citera
2007-11-13, 11:10
Avslutad
Som sagt...
Citera
2007-11-13, 12:11
Bannlyst
PMa adress så gör jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto