Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Vad är det som är livsafarligt då. Förklara för mig som då inte kan förstå.
Hörrö, ditt lilla imovanepiller...
Citat:
Det enda farliga med gbl är att den är lätt att missbruka. Extremt härligt rus utan bieffekter vid bruk.
Är det
enda farliga med GBL att den är
lätt att missbruka???
Hör du inte hur det låter?? Sen "härligt rus, utan bieffekter vid bruk".. du har ju precis sagt det själv, GBLen är mycket, mycket lätt att missbruka... den är fruktansvärt billig, lättillgänglig, lättsam och skön drog. Att korka dagarna igenom gör livet väldigt lätt... Som du säger. Kanske en drog utan bieffekter vid
bruk..
Talar om det innan jag babblar vidare nu.. gobbe är en av dom få jag inte hunnit gått in mig på än faktiskt.. (men, det kommer väl snart
), så vill bara berätta att det jag säger här är inte ifrån egna erfaranheter, men jag tror jag har en ganska bra bild hur det ser ut faktiskt...
Som sagt så blir det väldigt enkelt att korka hela dagen, man mår bra, det blir inte för dyrt, ja fett soft tycker man... sen är du inkörd, ofta är man väldigt inkörd innan man börjar ta itu med beroendet... likt det mesta andra.
Men det jag märkt på just korken är hur skev personerna blir som slutar med den...
Som sagt, detta är från personer jag träffar, samt de jag läst, inga egna erfaranheter...
Fan seriöst, dom blir skitskumma. Mkt psykoser och liknande... dock ganska kortvarig AT, men verkar vara ack så vidrig...
Men men, jag tycker man ska ta den ganska lungt, iallafall när man är färsk, med alla 3 som påverkar GABA-systemet (GHB/GBL, bensodiazepiner samt alkohol)...
Luriga droger faktiskt... det som gör dom så lurig och farliga märker du på ganska fort när du börjar blandmissbruka dessa...
Jaja, nog med skitsnack. Peace folk...